Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Blue lady Wat knap hoe jij erin staat! Denk inderdaad ook dat je pas weet of je verder met hem wilt wanneer de eerste heftige emoties een beetje gezakt zijn en je er beter over na kunt denken. Want in eerste instantie ben je natuurlijk super kwaad en verdrietig! Denk dat je later pas een goede beslissing kunt maken. Hoe gaan jullie ermee om icm de kinderen? Lijkt me ook lastig als je een beetje toneel moet spelen in je eigen huis... En hoe gaat het nu?

    @Angelmom1 Gefeliciteerd nog met je dochter!

    @Visje62 Wat vervelend zeg die migraine. Hopelijk blijft het nu even weg! Wil je een foto van de babykamer delen als het af is? Vind dat altijd zo gaaf als mensen creatief zijn, ik ben dat helaas totaal niet! En inderdaad een hele mijlpaal, de 24 weken! Voel je de kleine goed nu?

    @Mirya Fijn dat het goed gaat met Linde! Wij zijn ook net gestart met de groentehapjes, hij moet er nog wel even aan wennen hoor, haha!

    Hier gaat het goed, alleen heeft hij een paar dagen last gehad van slaapregressie. Overdag lukte het maar niet om in zn ledikantje in slaap te komen, terwijl dat normaal nooit een probleem is. Op dit moment ligt hij voor het eerst in 4 dagen weer in zijn ledikantje te slapen dus eindelijk heb ik weer tijd voor mezelf en voor het huishouden. 's Nachts komt hij nu om de 3 uur, dat is nog te doen maar vaker dan toen hij net geboren was, haha! Komt vast weer goed. Verder nog steeds volledige borstvoeding, wil vanaf 6 maanden af gaan bouwen. Het is een heerlijk mannetje, zo rustig en vrolijk!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    @xDaantje mooi dat goed gaat
    Hier ook begonnen met hapjes meneertje is er gek op mond gaat steeds open, kom maar kom maar meer meer haha
    Allen eten zelf nog beetje lastig soms komt het terug
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  3. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Hoi dames,
    Het wordt rustiger hier merk ik. De meeste weer in het gewone leven en druk met kids.

    hier gaat het met ups en downs. Hebben nu 3x met een relatie therapeut gesproken en dat is heel fijn. De emoties wisselen nog steeds met regelmaat, maar er begint ook een soort rust te komen waardoor ik nu beter in gesprek kan gaan.

    @Visje62 en @Jeansflower hoe gaat het nu met jullie??
     
  4. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Hier merkte ik ook dat het wat rustiger wordt. Snap ik ook best met drukke gezinslevens. Zelf even druk grweest met migraine (voorkomen) en bezig met de baby kamer waar dat lukte.
    Binnenkort, als het wat meer af is, zal ik wel even foto's plaatsen. Komt goed @xDaantje. Voel ons ukkie ook lekker schoppen. Steeds meer en steeds beter ook. Eerst was het vaak aan dezelfde kant (voorliggende placenta ook) en nu bijna door de hele buik haha.
    Sinds deze week werk ik nog halve dagen.
    Hoe gaat het met jullie?

    Het klinkt positief dat er wat meer rust komt @Blue lady. Al snap ik dat de emoties nog wisselen.. Ik hoop dat je al deze ellende gauw een beetje achter je kan laten. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het lijkt me zo rot om in te zitten. Hoop gewoon dat je gauw wat gelukkiger kan zijn...
    Hoe gaat het met je kleine meisje?
     
  5. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Even weer wat bijgelezen!
    Het is idd stiller hier he.. denk idd allemaal erg druk met het gezinsleven en/of de zwangerschap, maar zo te zien vergeten we elkaar nog niet!
    @xDaantje fijn dat t goed gaat met jullie mannetje! Bv gaan afbouwen dus binnenkort! Kreeg hij tussendoor ook wel eens kunstvoeding zo af en toe?

    @Blue lady jeetje wat lastig toch allemaal.. Maar knap dat je wat meer rust vindt. En idd, het leven gaat gewoon door ondertussen, hoe gek eigenlijk.. Hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen en je je geluk weer mag vinden!

    @Angelmom1 hoe bevalt het werken weer? De hapjes gaan goed dus gelukkig! Lekker genieten.

    @Sanne25302 hoe gaat het met jullie meisje?

    @Mirya ja best pittig he kleine kids en huishouden en een job! Idd ene fase is gelukkig weer beter dan de andere. Wat gaat de tijd dan weer snel he..

    Hier gaat het goed. Erg (e r g ;)) hectisch en druk. Mn man is donderdag aan zn hernia geopereerd dus volledig uit de running en patiënt dus 4 'kinderen' om volledig voor te zorgen. Gelukkig ben ik even een tijdje vrij. Ryan groeit als kool, vandaag op het CB geweest, het is ene bovengemiddeld kind, echt een beer haha. Dik 10kg en 77.5 cm al weer en komend weekend 9 maand. De 1 jaar komt langzaamaan in zicht, hoe bizar!
    Erg pittige weken/maanden gehad met veel frustratie en o as we speak, hij meldt zich al weer (21.30). Komt nog om de 3 uur, volledige bv. Hij weigert kv, zo lastig! Zit er dus echt nog aan vast, en helemaal dus aan de flink gebroken nachten. Hij kan nog niet vooruit tijgeren dus spelen is meestal alleen maar frustratie, dus wel even zo'n lastige tussenfase dit. Maar duurt niet heel lang meer denk ik, dat hij echt de kamer door gaat. En hij kan schaterlachen, tot slappe lach van minuten aan toe. Lief ventje is het!
     
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier kan het beter wekend geprobeerd te stoppen met maagzuurremmers 3 dagen weer veel spugen huilen en in draagzak gezeten dus toch weer vledige dosis gister
    Dus brak van het weekend
    Ook groeit hij nog steeds niet goed
    Vpk gemaild of ik morgen extra mag komen omdat hij zoveel spuugd weer
    Wil ik toch wel graag weten hoe nu gaat met de hapjes erbij dit eet hij wel graag
    Als weer tegen valt wil ik verwijzing kinderarts
    Deze zorgen slopen toch wel.
     
  7. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat rot @Angelmom1. Hopelijk kun je morgen terecht.

    Wow dat is wel even druk bij jou @MarjoP. Fijn dat je vrij bent want dat is anders niet te doen. En zo ook bijna niet lijkt mij? Lastig hè die momenten van frustratie als ze net ergens tegen aan zitten.

    Wat fijn dat je het rustig aan kunt doen @Visje62. Trok je het werken niet meer zo? Wat doe jij eigenlijk? Meen mij iets te herinneren met onregelmatige diensten?

    Fijn dat je wat meer rust vindt @Blue lady. Het lijkt mij zo'n lastige situatie. Hoe gaat het met de kleintjes?

    Hier gaat alles goed. Linde is over het algemeen super blij én mega verkouden. Dat laatste is vooral lastig met slapen overdag en 's nachts. Hier dus ook nog volop in de gebroken nachten.
    Vandaag is ze 6 maanden oud en dus ook 6 maanden bv! Ben er best een beetje trots op. Ik hoop tot een jaar ongeveer door te kunnen gaan met de bv. Ondertussen geniet ze volop van de hapjes. Ze wordt zelfs boos als zij niet iets krijgt terwijl wij aan tafel zitten. Ik ben wel voorzichtig met het introduceren van nieuwe dingen, omdat ze eerder wel veel buikpijn heeft gehad.
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  8. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Bij cb geweest weer slecht gegroeid

    Huisarts geprobeerd vanaf 11 uur al niet meer bereikbaar morgen weer proberen wil verwijzing naar de kinderarts want zo wil ik niet verder aan modderen alle tips werken niet
     
  9. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    9 maanden alweer :eek: wat vliegt het voorbij hé! Ik kan soms wel janken :cry: waar is mijn kleine babytje gebleven haha! Welke kunst voeding heb je geprobeerd wij hebben zelf Het merk hipp en ben daar heel erg tevreden over! Lauren groeit goed gewicht was wat minder en lengte juist wat meer. Ze is al sinds december aan het kwakkelen met verkouden en heel erg aan het hoesten ze dachten eerst aan het rs virus maar dat was het gelukkig niet. hebben een puffer gekregen dat leek even te helpen maar nu is het hoesten weer heel erg.. blij als het straks voorjaar is weg met die virussen:thumup:. Ze slaapt ook niet zo goed vaak wordt ze huilend wakker wel een stuk of 4/5 keer in de nacht hoop dat dit snel overgaat normaal sliep ze altijd door:confused:. Ook krijgt ze 2 tanden dus het zit allemaal even niet mee. Maar dat is peanuts vergeleken met jou wat zal je het druk hebben respect voor jou hoor!
    @Visje62 gezellig gevoel hé dat getrappel ik mis dat echt haha dus geniet!! Ben ook héél benieuwd naar jou kamer voor de baby:D zijn jullie al met namen bezig?

    @Angelmom1 :( het ging juist weer wat beter toch? Vreselijk dat zo’n huisarts dan ook niet bereikbaar is!?
     
  10. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Dinsdag afspraak kinderarts
     
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @MarjoP Zo dat is wel pittig voor jou zeg. Herstel duurt denk ik ook wel even of niet? Hoe gaat het met je man? Volledig plat? Vrienden van me zaten in die situatie toen ze net een kleintje kregen.
    Hopelijk 2 'kinderen' die gauw wat meer kunnen lopen/tijgeren;) Maar dat schaterlachen is genieten lijkt me. Pas ook goed op jezelf he!

    @Angelmom1 ben benieuwd wat de kinderarts dinsdag zegt. Fijn dat je een afspraak hebt.

    @Sanne25302 oeh bij jou gaat het ook al even niet zo lekker he? Vervelend dat ziek zijn en slechte nachten.. het hoesten al wat beter inmiddels? En slapen?

    @Mirya en bij jou ook al verkouden.. iedereen loopt ermee he? Maar gelukkig ook mega blij daarnaast.
    Maar al 6 maanden bv, mag je best trots op zijn!

    En de andere dames? Hoe gaat het met jullie?

    Hier zelf net hersteld van ik denk een griepje. Nog wel erg verkouden.
    En nu weer lekker met de babykamer bezig, die heeft even stil gestaan. Wordt wel wat nu. Net (als het goed dekt) de laatste muur geschilderd. Foto's komen later:)
    Verder al bijna het derde trimester in en groeit buikje lekker door. Gaat opeens heel snel (gevoelsmatig en buik). Ons ukkie is lekker veel aan het bewegen, geniet daar zo van!
    Verder is halve dagen werken erg fijn, want met mn bekken gaat het nu veel beter.

    Hoop dat alle snottebellen en andere ziektes (+hernia' s) gauw beter worden!
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Zijn hier ook dames die tijdens de zwangerschap rhesus c negatief waren?
     
  13. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ja ik.
     
  14. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Inmiddels is de rust hier weer terug gelukkig! De 2 eerste tanden zijn bijna door en het hoesten is ook een soort van weg:thumup: ook slaapt ze weer goed door wat héél fijn is haha:roflmao:. Zaterdag gaan mijn man en ik voor het eerst een weekendje weg zonder Lauren lijkt me heerlijk maar toch ook best heel spannend :o:
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  15. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Het is zo’n vrolijk ding haha!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Angelmom1, Mirya en Visje62 vinden dit leuk.
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    En bij bloedprikken in week 27 bleek je geen anti stoffen aan te maken?
    Moet vrijdag bloed prikken maar heb beetje halve info gekregen.. Weet niet zo goed of ik me nu zorgen maak om niks of niet..
     
  17. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Geen zorgen maken hoor het komt heeeeel weinig voor dat je lichaam anti stoffen gaat aanmaken heeft mijn Verloskundige toen gezegd. Ik heb toen ook bloed laten prikken maar had achteraf nog een formulier in moeten leveren wat ik dus vergeten was waardoor de uitslag er niets was. voor niks bloed laten prikken en toen zei mijn Verloskundige je mag het opnieuw doen maar het komt zo zelden voor dat je ook kan kiezen om het niet nog een keer te toen. Ik ben dus toen niet opnieuw gegaan. Mijn zus had het ook en bij haar waren ze het kwijt geraakt en ook zei is niet opnieuw gegaan en allebei nergens last van gehad.
     
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Dat klinkt positief. Bedankt! Al zal ik toch nog steeds blij zijn te horen als ik geen antistoffen aanmaak.
     
  19. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ja dat snap ik! Komt vast goed!
     
  20. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    @Angelmom1 hoe gaat het nu? Al naar de kinderarts geweest?
     

Deel Deze Pagina