Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    s
    Spannend! Ik voel eigenlijk nooit dingen rond mn eisprong dus durf niet te zeggen of het erbij hoort...

@Meisje6 oke dat is nog best regelmatig! En mooi kort! Nou ik heb sinds stoppen pil 2015 (gelijk zwanger geraakt) dus maar 3 x een eisprong gehad haha, nu namelijk pas voor de 2e ronde gestopt. Maar 2015 had ik dag 18 de piek, vorige maand dag 20 en nu 22 dus wel vaak lang idd. Herinner me van vroeger dat ik ook vaak zeker wel 30 a 35 dagen onderweg was met een cyclus.

Meisje6 vindt dit leuk.
  2. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    DEELNEMERSLIJST

Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 6 augustus (vermoedelijke eisprong 23/24juli)
    ——————————————————————————————————————

Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie)

Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ronde 1 - NOD onbekend

Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 2 - NOD 26 augustus
    MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug

Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31
    juli
    NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - Zwanger

Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten
    Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 1 na MA
    ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend
    RachelleNM - 2e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend
    ♥ Paula1984 - 3e kindje - ronde 0 - NOD 3 augustus

:) Dit bericht aanvullen?

• Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:

3. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Klinkt wel beetje als eipijn, zou idd een ovulatietest doen vandaag!

4. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Blue lady We hebben idd de watermethode gebruikt. Erg mooi. Ik zou het aanraden aan iedereen die ervoor komt te staan (en dat gun ik uiteraard niemand). We hebben wel dezelfde avond nog afscheid genomen in het ziekenhuis. Heel waardig en mooi en liefdevol.

Blue lady vindt dit leuk.
  5. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @MarjoP Ja ik heb er totaal geen verstand van haha... En aangezien het inderdaad onduidelijk is hoe mijn cyclus nu is en wanneer die begonnen is, dacht ik dat het misschien al geweest was... Maar misschien moet het ook nog gewoon komen. Ik test sowieso nog even door!

@Zonnebloem92 Dat is ook apart inderdaad, 1 dag ongesteld. Het is bij mij niet bekend of het stukje placenta dat nog aanwezig was bij de 2e curretage gevoed werd. Ik kan dus ook niet zeggen op hoeveel weken ik nu zit... 5 na de bevalling, en 2,5 na de 2e curretage.. Vandaar ook dat ik nu ovulatietesten gebruik!

@paula1984 Ah balen!

@babywens93 Oh ja, jouw testen zijn inderdaad veel duidelijker! Mijn 'duidelijkste' is een heel vaag streepje, haha...

@so blessed De watermethode lijkt mij inderdaad ook heel mooi en bijzonder. Omdat wij onze zoontjes nog een paar dagen thuis hebben gehad en graag in hun bedje wilde leggen, hebben wij koelplaten gebruikt. Zij lagen dus samen in hun ledikantje met daaronder een koelelement. Ze moesten wel goed koud gehouden worden, anders waren ze al snel niet meer mooi.. Daarom werden ze 2 dagen later ook al gecremeerd, veel langer kon het niet op deze manier.

babywens93 en so blessed vinden dit leuk.
  6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ik lees straks even terug! Maar even kort een vraagje: kan je LH 24 uur pieken? Teste gisteren heel donker positief, s avonds nog en nu nog! Even donker. . Of kan ik deze ovu's niet vertrouwen..

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij kan dat wel hoor. Je kunt volgens mij tot 2 a 3 dagen een piek hebben. Maar pin me er niet op vast, staat me ergens wat van bij.

Ik heb nog steeds geen piek gevonden. Zit nu op CD 15. Duurt lang....

8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb hier inderdaad foto's van voorbij zien komen. Echt heel mooi. Waren ook prachtige foto's.
    Ik wil je sterkte wensen met het verlies, geen woorden voor hoe dat zou moeten voelen.

9. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@so blessed en @xDaantje Kippenvel bij jullie verhalen. Woorden schieten tekort.
    Heel bijzonder hoe jullie hiermee omgaan. Heel veel respect...

@MarjoP Ja hoor dat kan! Blijf dan wel nog even door testen om te zien of de testjes ook weer afnemen. Daarna mag je plaatsnemen op het wachtbankje! :D

@RachelleNM Hopelijk komt je piek snel. Duurt lang hé, dat wachten? o_O

Krampen nemen eindelijk af, dus ik ga de gynaecoloog nu niet meer lastig vallen. :p
    Heb wel last van veel afscheiding. Ik weet niet eens meer of ik dit in de maand dat ik zwanger werd ook had. Geheugenverlies heb ik iig wel. :roflmao:
    Zwanger worden is jezelf gek maken haha!

xDaantje en so blessed vinden dit leuk.
  10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @babywens93 Ja duurt zeker lang.. Hoop niet dat het nog dagen gaat duren want dan is m'n cyclus wel erg lang. Straks nog een ovulatietestje doen so wish me luck!

11. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Helaas weer een negatieve ovtest...

12. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Op welke dag zit jij ondertussen? En ook 1e ronde?
    Hier cd11 en ook nog niks te zien op mijn ovtesten.. vannacht dan wakker geworden van de harde krampen, misselijk en diarree (sorry!) :( dus had toch iets van resultaat verwacht.. Of het moet heel licht zijn met het vele drinken deze dagen :confused:

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik zit vandaag op cd 15... Over 3 kwartier dus op 16. Heb al sinds maandag last va krampjes en steekjes maar geen ovulatie. Ik test iig gewoon nog even door, we zullen wel zien. Vind het wel een beetje frustrerend :|

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    T is super frustrerend, van dag 9-28 getest zonder knaller.
    Dus ik ben er maar ff mee gestopt.

Enne over t potje bedoelde ik vooral dat je moet kijken of jouw kindje eraan toe is. Vroeger waren we allemaal sneller zindelijk, misschien minder fijne luiers

15. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Idd zeer frustrerend! :( En de dagen gaan zo traag voorbij!

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik lees nu net je vorige vraag: idd ook eerste ronde. Wel toevallig! :D

Ik heb vorige week 1 dag vrij gehad en ben morgen en overmorgen vrij dus ik ga er even van genieten met m'n dochter :D

Carmina26 en so blessed vinden dit leuk.
  17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jaaaaa ik begin een oploop te zien in mn ovtesten!
    Heb een foto met en een zonder flits. 20180803_144123.jpg

Edit: overigens een beetje rare tijd vandaag. Had er niet echt zin in :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Carmina26 en so blessed vinden dit leuk.
  18. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Yes! Eindelijk. Helaas kan het soms even duren de eerste cycli. Ik had hem ook pas cd 22. Een volgende poging duurt dan zo lang he. maar hopelijk heb je hem nu gauw!

RachelleNM vindt dit leuk.
  19. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja idd ben blij dat ik toch heb doorgetest. Vandaag CD 16. Als ik dit zo zie dan gok ik morgen/overmorgen een positieve test te hebben. En nu hopen dat 'ie niet weer gaat afzwakken o_O
    Heeft het nut om vanavond nog een test te doen? Zo rond half 11?

20. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ik hoop met je mee! Kan wel hoor alleen volgens mij is de beste tijd tot 21 of 22u? Ik heb nu 3e dag een piek, wat dat nou weer is.. blijft super donker! Dus of mn eisprong goed gaat deze maand..?

Deel Deze Pagina