Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ga ik wel vanuit. Had nog even met vk gebeld en die heeft me wat meer uitleg gegeven. Hoorde dat het vrij zeldzaam is dus gaan van het goede uit. Zou vandaag prikken, maar had niet de juiste stickers bij formulier mee gekregen en buisjes waren op... wordt denk ik na het weekend. Tenzij het morgen via vk opgelost kan worden. Maar zie het wel.
     
  2. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ik het nog gelukt?
     
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ja vrijdag zelfs nog. Vk heeft buisjes thuis door de bus gegooid. Als ik binnen 2 weken niks hoor is het goed.
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  4. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Blue lady Hoe gaat het nu?

    @Visje62 Wat gaat het ineens snel he! Of voor jouw gevoel niet? Heerlijk, die schopjes... Soms deed het pijn of schrok ik ervan, maar grotendeels genoot ik er zo ontzettend van. Hoe gaat het met de voorbereidingen?

    @MarjoP Even vroeg ik me af waarom je vroeg of hij al kv gehad heeft, maar toen ik verder las snapte ik waarom... Wat lastig dat Ryan het weigert! Ons zoontje heeft nog nooit kv gehad, dus ik hoop maar dat hij het drinkt... haha. Balen ook dat hij 's nachts nog komt voor voedingen. Maar super om te horen dat het verder goed gaat! Hij is echt groot!

    @Mirya Fijn dat het bij jullie ook nog steeds goed gaat. En mag je zeker trots op zijn hoor, 6 maanden borstvoeding! Het is niet altijd makkelijk vind ik maar geniet er toch ook zo van.

    @Sanne25302 Fijn dat het weer beter gaat! En echt zo'n schattig meisje haha

    @Angelmom1 Hoe gaat het nu bij jullie?

    Het gaat hier eigenlijk heel wisselend. Hij heeft de laatste tijd wat meer moeite met slapen, vooral overdag. Als hij moe is leg ik hem in bed, en dan kan hij goed gewoon 2 uur wakker liggen. Soms is hij dan gewoon stil, soms huilt hij, soms ligt hij allemaal gekke geluidjes te maken en te lachen.. Vermoeiend. Terwijl hij altijd zo makkelijk sliep. 2 weken terug werd hij ineens 's nachts ook om de 2 uur wakker, en nu slaapt hij weer door van 21.30 tot 06.00/07.00. Er valt echt niks van te zeggen! Verder een heerlijk kind, alleen heeft hij nu (waarschijnlijk) een schimmelinfectie. Zo zielig, overal rode jeukende plekken op zijn lichaam, vooral op zijn borstje... Heb er nu spul voor en hopelijk gaat het dan snel voorbij, en anders maar weer terug naar de huisarts!
     
  5. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja 6 maart afspraak diëtiste om voedingsschema op te stellen zodat hij goed groeit
    En na 3maand weer komen bij ka hij groeit niet omdat hij dus spuugde en erg bewegelijk is verbruikt te veel energie
    Afgelopen zaterdag heeft ook hij de griep gekregen koorts niet willen drinken weinig plassen
    Gelukki gister echt al veel beter voor eerst weer beetje kunnen slapen vannacht
    Vanaf zaterdag elke 2 uur wakker omdat hij dorst had kon niet veel drinken steeds klein beetje
     
  6. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Nou, het zit ook allemaal niet mee hé! Wat vervelend:(.

    @xDaantje aah wat zielig! Hoe krijgt een baby zo iets? Wij hadden dat ook met Lauren. Ze sliep altijd heel goed tijdje geleden werd ze steeds wakker maar gaat vanzelf over. Misschien toch door een sprong dat het slapen daar door lastiger gaat?
     
  7. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Weer even bijgelezen, hoop dat ik niks vergeet!
    @Sanne25302 wat een lief meisje en ondeigend koppie! Genieten hoor!:-D Wat lastig he als het slapen zo ineens anders gaat he.. ik vond hwt zelf na een maand of 6 ook allemaal ineens heel anders gaan, wisselend gedrag, moeizamer slapen, etc. Leve de sprongen!

    @xDaantje bij jou ook wisselend slapen dus.. lastig he! En schimmelinfectie, lastig zeg! Helpt het smeren inmiddels? Wat gaat het hard he nu zo na de eerste maanden!

    @Angelmom1 bij jullie ook aardig wat strugles dus pff.. hopelijk gaat het gauw allemaal wat beter! Groeit hij al iets beter? Met veel bewegen gaat dat natuurlijk ook wat minder hard wel idd!

    @Mirya och zo veel verkouden dus, wat vervelend! Maar Linde doet het verder dus heel goed! Genieten ook!

    @Visje62 wat fijn dat je zo kan genieten van de zwangerschap en fijn dat halve dagen werken ook goed bevalt en je nu minder klachten hebt! Nu gaat het hard he.. Wat spannend! Zo lang naar uit gekeken he..

    Hier gaat het goed. Mn man is pijnvrij en mag steeds meer, maar de zorg voor de kinderen doe ik nog steeds alleen op een x een broodje smeren oid na. Kan niet wachten tot hij weer kan helpen haha. Ryan was 2 maand echt niet heel gezellig en erg mopperig en kon zich slecht zelf vermaken (lees 1 a 2 min was max) Ik werd er echt moedeloos van en 1 x is hij zelfs uit logeren gegaan voor de 1e x omdat ik even geen energie meer had.Maar sinds kleine 2 weken... weer helemaal verliefd! Hij is mega vrolijk, constant slappe lach, tijgert eindelijk vooruit sinds paar dagen, kan behoorlijk lang zelf spelen, houdt van gek doen, klapt in zn handjes als ik het liedje zing, etc. Weer zo genieten! Eet vaak al mee met ons, ook erg leuk.
    Fotootje van Valentijnsdag:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xDaantje, Visje62 en Angelmom1 vinden dit leuk.
  8. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ons @xDaantje over de kunstveiling, wie weet wil hij het idd gewoon drinken en gaat hij zonder problemen over als het zo ver is!
    Ik heb het laatst met open bekwr geprobeerd, toen duwde hij het niet per se weg.Maar bv in een fles drinkt ie ook maar 60/70 op, drinkt altijd kleine beetjes en komt dus vaak. S avonds nog een keer en s nachts 2 x en 5u a 6u wakker. ZZzz... haha.
     
  9. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo, hier ook even wat drukker gehad. Veel regelen en met het baby kamertje bezig enzo:) Gelukkig nu alles duidelijk met werkdagen en oppas oma's enzo. Uiteindelijk gaan wij voor één dag kdv.
    Verder schopt ons ukkie er behoorlijk op los en is ze denk ik goed aan het groeien. Mijn buik tenminste wel haha. 3 maart hebben we nog even een pret echo ingepland, daar kijk ik echt naar uit. Zo benieuwd wat we dan te zien krijgen.
    Ik merk dat het allemaal wel wat zwaarder wordt, schoenen aantrekken enzo haha. Maar niks te klagen hoor. Tot nu toe mag ik van een fijne zwangerschap spreken. Zolang dat bekken het enige is en dat met minder werken aardig ok gaat..

    Lees dat het niet bij iedereen zo soepel gaat helaas. Even geen tijd om op alles apart te reageren. Maar lees mee hoor.
     
  10. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @MarjoP ben toch benieuwd wat er ip het shirt van je valentijntje staat:)
     
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hier even een foto van de muur die op dat moment bijna af was. De kleuren zijn in het echt wel zachter en vrolijker. Foto is in de avond gemaakt. Als de kamer is af is even het eind resultaat. Of had ik deze foto al geplaatst? Warhoofd hier haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    En even mn buikje 'onherkenbaar' hahaha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xDaantje vindt dit leuk.
  13. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Visje62 oh wauw mooie buik al hoor! En in het 3e trimester groeit de kleine en de buik het hardst! Fijnndat je een goede zwangerschap hebt verder, echt genieten!
    En hele mooie muur, gaaf! Had hem nog niet eerder voorbij zien komen dacht ik!
    Benieuwd naar het eindresultaat.

    Haha daar staat op: I Make All The Girls Smile:roflmao::thumup::D
     
  14. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Nou hier in ieder geval een girl die er om moest lachen :) Vrolijk ventje altijd op je foto's. En groot gelijk hoor met je man en de zorg voor de kinderen dat je dan even mopperende Ryan laat logeren. Beetje rust voor jezelf mag best. Fijn dat je man weer een beetje de goede kant op gaat. En Ryan weer het vrolijke ventje is!
    Bedankt, gaat nu hard opeens met die buik. Kleding werd alweer te klein.. dus nog maar even wat groters besteld.
    Topjes van de bergen moeten nog even netjes gemaakt worden. Maar zelf heel blij met het resultaat. Was wel even een klusje, maar ben graag creatief bezig.
    Meubels zijn ook bijna klaar. Heb kledingkast geverfd, deel van het bedje en ben een commode aan het aanpassen met een plaat er op en nieuwe greepjes zoeken. En dan gordijnen zoeken en lekker met de inrichting bezig.
     
  15. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Ik moest even bijlezen
    @Angelmom1 wat een gedoe. Wat zei de kinder arts?

    @Visje62 mooie buik! En wat een toffe kamer!!!

    @MarjoP de tijd vliegt he?! Ze worden zo snel groot

    hier zijn we in rustiger vaarwater gekomen. Ondertussen 6x naar relatie therapie geweest en dat is heel fijn. Desondanks ook nog met regelmaat veel boosheid en verdriet maar kunnen nu stukken beter praten.
    Onze kleine dame groeit prima. Ik ben 3 weken geleden gaan afbouwen met de Bv omdat ik een paar dagen alleen naar Marrakech ben gegaan. gekolfde melk wilde ze totaal niet uit de fles maar kunstvoeding daarentegen des te meer en beter. Geef nu alleen de ochtend en avond nog bv en de rest dus fles. Ze is een heerlijke vrolijke meid dus daar genieten we van
     
    xDaantje, Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  16. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Dat het wel mee valt hij ziet er goed uit helder actief ventje
    Draaide al met 4 maanden
    Volgende week weer cb ben wel benieuwd hoe hij is gegroeid denk dat wel tegenvalt is 5 dagen ziek geweest
    Hoefde pas over 3 maanden terug ka maar als weer erg slecht is bel ik weer
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  17. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw

    Haha wat grappig. Ja het is een lief vrolijk manneke. Super leuk lekker met het kamertje bezig! Zo leuk om te doen!

    @Blue lady wat knap zeg dat je inmiddels er aardig goed over kan praten. Maar kan me voorstellen dat het je af en toe echt nog even aanvliegt! Heeft je man ondertussen het contact met die dame echt gestopt? Hoop zo voor jullie dat het weer goed mag komen!
    Jullie kleine ook al weer een half jaar, de tijd viegt idd!!
     
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hier de 30 weken aangetikt vandaag. Gaat toch wel snel opeens. Over de weekje of 10 ons ukkie in mn armen:)
    Net een box gekocht en opgehaald. Mn vent mag hem vanavond uit de auto halen haha. En ga straks naar de 9 maanden beurs. Ben erg benieuwd.

    Hoe gaat het met jullie?

    @Blue lady lekker aan het genieten van je kleine meid zo te lezen. En Marrakech wat leuk zeg. Hoe was dat?
    Fijn dat jullie in iets rustiger vaarwater komen. Hoop zo voor je dat je er uit komt met je man.

    @Angelmom1 hoe was het bij het cb? En hoe gaat het verder nu?

    En de andere mama's en kleintjes hoe gaat het bij jullie? Nog lastige slapers en zieken of bij iedereen weer een beetje rustig?
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  19. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Heb morgen afspraak
     
  20. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Nou de schimmelinfectie blijkt geen schimmelinfectie te zijn, maar eczeem. Maar nu twijfel ik daar ook aan omdat ze hormoonzalf niet werkt. Ben het nu in aan het smeren met moedermelk, ben benieuwd of dat wel werkt! Verder slaapt ie nu ineens heel goed, rond 19.00 krijgt hij zijn laatste voeding en dan slaapt hij door tot ongeveer 07.00. Dus mag niet klagen! Verder is hij zo lief, hij huilt echt bijna nooit. Als hij huilt ben ik echt heel verbaasd en weet ik niet wat er aan de hand is. Zo'n tevreden mannetje!

    @MarjoP Fijn dat het weer beter gaat met Ryan. En die foto, het is ook zo'n vrolijk ventje!

    @Visje62 Gaaf die muur, en een mooi buikje! Gaat inderdaad hard nu he. Hoe was het op de negen maanden beurs? Heel veel plezier morgen bij de echo.

    @Blue lady Goed om te lezen dat het bij jullie ook wat beter gaat. En het heeft natuurlijk ook veel tijd nodig. Ook fijn dat het met jullie dochter goed gaat!
     
    Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina