Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    O getsie! Geen fijne bevalling gehad zo te horen.. nu lekker genieten van jullie kleintje!

2. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    ahh wat sneu! Hopelijk gaat het nu weer beter met hem!

3. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Nee niet echt, vooral niet het laatste stukje dat was even spannend. Maar alles is goed afgelopen, dus kunnen we het goed loslaten. Genieten doen we elk moment van de dag!

4. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja vandaag weer koorts vrij en eet ook weer

Visje62 vindt dit leuk.
  5. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
  6. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Kan wel wat tips gebruiken op het moment Vreselijk ze gaat s’avonds gewoon niet slapen laatst hadden we dat ook al het was een tijdje weer normaal maar nu is het weer terug zal wel aan de sprongetjes liggen maar zijn het nu toch wel goed zat haha. Ze ligt dan ook geen 1 sec. Stil en zo dra je de kamer uit gaat begint ze al te huilen. Laatst de 1,2,3 regel gedaan maar dat vind ik zelf ook lastig om haar zo lang te laten huilen Ik wil haar ook niet aanleren dat wij er altijd maar bij blijven lastig waar doe je goed aan he?!

7. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hey! Daar ben ik ook weer eens. Gek genoeg best druk ondanks de corona tijd en verlof. Iets met laatste dingen regelen haha.

@Sanne25302 lastig dat het zo wisselend gaat. Hoop dat Lauren gauw weer lekker doorslaapt. Autocorrectie maakt er doorslaat van.. haha beter van niet.

Dat klinkt wel spannend @LittleSweetGreyBunny93. Fijn dat je het nu los kan laten en lekker van de kleine kan genieten. Laten jullie helemaal niemand bij de kleine? Ook ouders niet bijv? Is wel het advies nu he. Denk dat wij dat ook zo moeten doen nog over een paar weken, maar wel erg jammer. Maar wat je zegt, gezondheid boven alles. Maar het beste van maken en genieten van jullie gezin en de rust.

Hier donderdag weer een groei echo gehad. Wilde de verloskundige toch graag even. Maar ze doet het goed qua groei. Ietsje onder gemiddeld, maar helemaal goed! Ben zelf ook niet zo groot.
    Zelf deze week ook goed in de watten gelegd. Kwamen we thuis na wandelen met de hond was de hele tafel versierd met slingers en ballonnen en lag die vol met cadeaus en lieve kaartjes van vriendinnen. En stonden er 2 vriendinnen in de tuin, mocht ik met een paar meter er tussen cadeaus uitpakken. Omdat ze eigenlijk een babyshower geregeld hadden maar die niet door kon gaan. Zo lief. Deed me zo goed.
    En een vriendin van werk kwam ook namens de afdeling een groot cadeau brengen. Zij had met de hele afdeling een verassing etentje bij haar thuis geregeld, die dus ook niet door was gegaan (dacht dat ik alleen bij haar zou eten haha). Zo onverwacht allemaal want dit zag ik echt niet aan komen in deze tijd. Maar heel fijn dat er ondanks dat zo aan me gedacht werd.
    Het aftellen en de laatste dingetjes regelen is hier nu ook wel echt begonnen.

8. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat lief !! Dus lekker verwend leuk is dat he! Gaat nu echt opschieten maak je je druk om de bevalling? Heb je nog iets van een zwangerschaps cursus gedaan?

Visje62 vindt dit leuk.
  9. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Wow, weer eventjes geleden dat ik gereageerd heb!

@MarjoP Ja, ik vind borstvoeding geven iets heel moois! Van tevoren stond ik er anders in, maakte het me niet zoveel uit, fles of borst... Toen gewoon borstvoeding geprobeerd en daar heb ik absoluut geen spijt van! Ik heb nu inmiddels afgebouwd, hij krijgt nu rond 07.00 bv en rond 19.00. En dan om 11.00 kv en om 15.00. Zoals je ziet, heb ik dus ineens echt een duidelijk ritme te pakken!
    Met eczeem gaat het nu goed, af en toe komt het een beetje terug en dan smeer ik meteen een beetje hormoonzalf en dan is het daarna weer weg.
    En Ryan al bijna jarig! Wat gaat dat snel he!

@Sanne25302 Wat een mooie foto van Lauren! Hoe gaat het nu met slapen? Wat betreft de ontwikkeling van Lauren, ik denk dat ieder kindje op z'n eigen manier en eigen tempo ontwikkelt... Ons mannetje kan ook nog niet zitten en tijgert nog niet, terwijl ik inderdaad ook leeftijdsgenootjes zie die zelfs al kruipen. Ik maak me er geen zorgen over! Maar het moet natuurlijk niet té lang gaan duren.

@Visje62 Wauw, ik zie dat het voor jou al bijna tijd is om te bevallen! Vind je het spannend? Hoe gaat het verder? Wat een mooi kamertje! Wij hebben ook meerdere groeicontroles gehad omdat hij klein zou zijn. Nou, uiteindelijk was het een hele gemiddelde baby!
    En wat lief dat iedereen je toch nog verrast heeft, ondanks dat een babyshower nu even niet kan.

@Angelmom1 Hoe is de geboortedag van je eerste zoontje geweest?

@LittleSweetGreyBunny93 Gefeliciteerd!

Hier gaat alles nog steeds goed! Zoals hierboven al beschreven nu een duidelijk ritme te pakken. Geef nog parttime borstvoeding en dat gaat goed. Hij gaat 's avonds tussen 19.00 en 19.30 naar bed en slaapt dan tot ongeveer 07.00. Heerlijk! Verder nog steeds heel tevreden en vrolijk, huilt eigenlijk nooit behalve als hij niet kan slapen. Hij eet ook al best veel en lust eigenlijk alles. Aankomende donderdag ga ik bij mijn nieuwe baan beginnen, dus dat zal even wennen zijn. Mijn moeder past twee dagen op en mijn vriend één. Ik ga 20 uur werken, maar kan ook veel thuis doen dus ben niet altijd hele dagen weg. Dat scheelt voor mijn gevoel veel!

Iets anders; Hoe was jullie eerste menstruatie na de bevalling? Ik ben nog niet ongesteld geweest, maar nu heb ik al 3 dagen af en toe wat menstruatiekrampjes... Dacht dus ongesteld te worden, maar niets te zien. Normaal kreeg ik pas menstruatiepijn op het moment dat ik ook echt ging bloeden. Ga me een klein beetje zorgen maken, aangezien ik bij de zwangerschap ook drie dagen zulke krampjes had (innesteling) :|

10. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hebben er niet heel veel aan gedaan dit keer mooi stukje bij zijn grafje gezet

Hier ook nog steeds niet ongesteld heerlijk bij de eerst we ik na 6 maand weg ongesteld nu bijna 7 maand en nog niks te bekennen

11. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Was zeker heel erg lief van ze!
    Heb nog net de zwangerschapscursus af kunnen maken toen de nieuwe regels in gingen. Daardoor ook wel het gevoel goed voorbereid te zijn. Hrt wad in ieder geval een fijne cursus. Voorbereid voor zover dat kan als je nog nooit een bevalling hebt mee gemaakt haha.
    Maar het valt me eigenlijk nog mee. Heb best wel een mindset van we zien wel. Al wordt het wel wat spannender nu het dichterbij komt.

Hoe gaat het bij jou?

12. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @xDaantje verder gaat het wel goed. Alleen jammer dat mijn laatste fysio afspraak niet meer door mocht gaan en ik nu aardig migraine heb steeds. Maar voel me vandaag weer top na een rotdag gister. Verder niks te klagen hoor:)
    En maak me niet zo druk om de grootte van mn buik hoor. Die kleine doet het goed daar binnen dus dat komt vast wel goed.
    Maar wat ik net in het vorige berichtje typte.. kijk er niet per se naar uit ofzo. Maar zie het allemaal wel. Laat het maar op me afkomen allemaal..

Het klinkt bij jou alsof het allemaal erg goed gaat. Heerlijk zeg.

xDaantje vindt dit leuk.
  13. roever

roever Niet meer actief

Ik lees ook graag mee, mocht er iemand überhaupt op reageer ! :)

14. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Misschien beter om in een andere groep te gaan..

15. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hier gaat het goed hoor lauren heeft nog wel dagen dat ze niet gelijk slaapt eerst even huilt en dan in slaap valt.. verder is het een heel vrolijk meisje en tijgert ze de hele kamer inmiddels door haha.

16. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk dat tijgeren! Fijn dat het goed gaat. Lekker genieten van dat vrolijke meisje:)

17. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het ? Zie dat je net over de 38 weken heen bent.. gaat nu echt opschieten he! Lukt het allemaal nog? kan je een beetje goed slapen nog? Scheelt misschien ook dat je buik niet zo mega groot is of inmiddels wel? Haha

18. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    @xDaantje wat fijn dat voedingsschema! En spannend ook starten bij je nieuwe baan. Klinkt allemaal erg goed.

@Visje62 wat gaat de tijd snel! Nog even en jullie hebben eindelijk na zooooo lang wachten jullie kindje in jullie armen.

@Sanne25302 leuk hè dat tijgeren?! Ze gaan dan opeens zo snel qua ontwikkeling.

hier gaat het met onze dochter super. Ze kruipt als een malle en vindt eten erg lekker. Ze is nog steeds een lekker spekkie. Sinds 1-1,5 maand sliep ze afwisselend wel en niet door maar nu de laatste week elke nacht wel. Is dan wel ergens tussen 06:00-07:00 wakker maar daar doen we het dan voor.

tussen m’n man en mij gaat het afwisselend goed en minder. Dat zal de komende tijd ook nog wel blijven.

xDaantje en Sanne25302 vinden dit leuk.
  19. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Even een onherkenbaar foto'tje. Dit was vorige week. Buik is nog wel gegroeid, maar volgens mij mag ik niet klagen met hoe mobiel ik nog ben.
    Het gaat wel opschieten nu. Nog anderhalve week tot de uitreken datum. Ik wordt zo nieuwsgierig naar ons meisje. Al vind ik het ook wel een beetje spannend worden.
    Slapen wisselt, vaak wakker, lekker plastic in bed helpt ook niet echt haha. En draaien is toch niet zo handig nu.. Maar nu net 2 nachten best redelijk geslapen. Daar doe ik het voor haha.

Bijgevoegde bestanden:

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  20. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ja nog heel even... Of nog een paar weken haha. We gaan het zien. Wordt wel een beetje ongeduldig nu.. :oops:

Klinkt alsof het heel goed gaat met je dochtertje. Genieten zeg!
    Begrijpelijk denk ik dat het wisselend gaat tussen je man en jou. Het zal niet allemaal ineens opgelost zijn. Maar fijn dat er ook goede momenten zijn. Hoop dat dat er steeds meer zullen zijn en jullie hier goed uit komen.
    Ondertussen ook lekker van je kruipende spekkie genieten haha;)

Deel Deze Pagina