Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wow te lang niet gelezen hier oeps!
    @LittleSweetGreyBunny93 gefeliciteerd!! Hoe gaat alles inmiddels? Lekker genieten?

    @Visje62 oeh bijna bijna! Heel benieuwd!! Zag een mooie buikfoto voorbij komen.. veel succes als het zo ver is! Bijna genieten van jullie wondertje! Gaat alles nog een beetje?

    @Blue lady lastig dat het nog zo wisselend gaat tussen jullie.. maar niet gek natuurlijk. Fijj dat het met je dochtertje goed gaat! Daar is het baby ook al wel weer echt vanaf he nu!

    @Sanne1994 pittig he die sprongen pff echt zo niet leuk soms! Leuk dat Lauren nu tijgert! Is ze het hele huis al aan het ontdekken?:)

    @Jeansflower bevallen inmiddels zag ik!? Hier volgens mij gemist! Van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed bij jullie?

    @xDaantje fijn dat jullie nu fijn een ritme hebben gevonden! Dat is met de fles zo anders dan met borstvoeding he! Gaat alles goed met de kleine man?

    Sorry zo gauw voor wie ik vergeet.

    Ryan wordt vrijdag al weer 1 pff!! Waar blijft de tijd... manneke met pit en vele sprongen gehad poeh haha. Inmiddels 6 tanden, een slechte drinker overdag (geen borst, alleen s avonds of s nachts) en een luie boef die alleen tijgert of vooral kontschuivend overal komt. Zo grappig gezicht haha!
     
    xDaantje, Blue lady, Sanne25302 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ja het gaat hartstikke goed. Inmiddels een aardig ritme gekregen hihi. Wat fijn om te lezen dat bij jou ook alles goed gaat. Jeetje alweer 1 jaar waar blijft de tijd!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  3. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Al weer 1 jaar!

    @Visje62 al babynieuws?!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mirya, xDaantje en Blue lady vinden dit leuk.
  4. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! 1 jaar alweer, wat gaat dat snel zeg. Hij is van 1 mei?
     
  5. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Gister ochtend ben ik met 39+2 bevallen van een fantastisch lief mooi meisje. Ze heet E.lin.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ahhh fantastisch! Gefeliciteerd en wat een prachtige naam!! Hoe is de bevalling gegaan? Nu lekker genieten met zn 3en!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  7. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd nog!
    Dit is toch niet normaal he!:cry:
    De eerst die geboren Is als ik het goed heb? Is gewoon alweer 1 hoe dan he!? een leuke verjaardag gehad of hebben jullie het niet echt gevierd?
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  8. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Visje62 ahh daar is ze van harte gefeliciteerd!! Gaat alles goed met jullie? Fijn dat ze stiekem eerder kwam! Genieten!!
    Ja Ryan is van 1 mei! Toevallig, Elin van 2 mei dus?

    @Sanne25302 jaa inderdaad! Mijn ouders waren er en een vriendin met haar zoontje. Maar lekker taart gegeten cadeautjes uitgepakt en gespeeld in een box vol ballonnen dus wel een gezellig klein feestje gevierd!
    Hoe gaat het met Lauren?
     
    Visje62 en Blue lady vinden dit leuk.
  9. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Gelukkig toch nog een beetje kunnen vieren. Met Lauren gaat het goed ze slaapt gelukkig weer zonder te huilen verder is ze altijd zo vrolijk en heerlijk de hele dag kletsen op haar manier. Kwa ontwikkeling is het nog steeds alleen tijgeren maar ze gaat als een speer haha zo grappig hoe ze dat doet. Kan Ryan al een beetje lopen? Wij hebben nu zo’n loopkar geleend van mn schoonzusje en daarin kan ze wel heel goed staan en komt ze ook in vooruit kan ze wat oefenen.
     
    Visje62 en Blue lady vinden dit leuk.
  10. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Visje62 gefeliciteerd!! Daar is de kleine lang verwachte dame dan eindelijk. Wat heeft het jullie een lange weg gekost. Nu lekker met z’n 3en een gezin.

    @Sanne25302 snel tijgeren vind ik ook een kunst! Kan zomaar dat het kruipen wordt overgeslagen. Slim om te laten oefenen met de loopkar
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  11. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat hebben jullie Ryan voor een kado gegeven als ik vragen mag hoor! Ik ben al een beetje aan het nadenken vind het zo moeilijk haha
     
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Visje62 Gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Hoe gaat het met jullie? En hoe is de bevalling gegaan idd?

    @Blue lady Fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid! En tussen 06.00 en 07.00 wakker, opzich prima toch? Hier ook vaak rond 07.00, maar soms ook 06.00 (zoals vanochtend). Geef ik hem nog even zijn speen en dan valt hij soms nog in slaap, en anders haal ik hem om 06.30 eruit haha.
    En logisch dat het nog niet altijd goed gaat tussen jou en je man. Ik denk dat dat heeel veel tijd en goede gesprekken nodig heeft.. Vergeven is een keuze, maar vergeten is lastiger.

    @MarjoP Gefeliciteerd nog met Ryan! Knap mannetje hoor!!

    @Sanne25302 Fijn dat het ook met jullie meisje goed gaat! En inderdaad, als ze lekker vrolijk is en op haar manier door de kamer 'sjeest' is het ook prima toch.

    Hier ook alles nog helemaal goed! Meneer heeft nu het tijgeren uitgevonden maar zit ook al vaak op zijn knieën en probeert die al vooruit te zetten. Het huis is nu officieel onveilig haha. Verder ook niks te klagen. Hij is super vrolijk en huilt nooit, alleen soms 's avonds als hij in bed ligt. Drinkt nu wel wat minder goed, maar eet goed en lust ook alles. En hij slaapt ook heel goed, ongeveer van 20.00 tot 07.00.
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  13. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd
     
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid lekker genieten
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  15. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles goed
    Laatste controle cb goed gegroeid weegt nu 7.5 kilo heeft weer 1.5 lijntje ingehaald zo blij
    Hij is gek op eten brood fruit warm gaat er prima in nog meer 1 ding gehad wat hij nog steeds niet lust
    Ook begint hij nu te teigeren eerst alleen in de achteruit en sinds gister ook in de voorruit
    Ook staan vind hij erg leuk en kleine stapjes aan de hand al
    Zitten is niet zijn ding geen geduld voor alleen tijdens eten
    Ook brabbelt hij er raak op los voorald de a klanken mamama dadada tatata
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  16. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wauw gefeliciteeeerd met de geboorte van E.lin!! Geniet van al het moois!
     
  17. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Bedankt voor de felicitaties. Hier even lekker in mn gezins bubbel geleefd en hier niet meer gekeken. Allereerst fijne moederdag mama's! Wat ben ik blij dat ik deze eerste moederdag mag vieren met mijn gezin. Het gaat hier heel goed en het is alsof ons meisje er altijd al is geweest. Kan me al niet meer zonder haar voorstellen. Vandaag de eerste dag zonder kraamzorg. Een bijzondere week met raamvisite gehad en vooral zo enorm genieten van ons meisje.

    De bevalling is pittig geweest. Eerst een dag (voor) weeën die maar niet regelmatig werden maar al behoorlijk aanwezig waren en pas 's avonds begon het 'echt' en zat ik meteen in een weeën storm. Intens, maar te doen. In anderhalf uur na bellen verloskundige zat ik al op 5 a 6 cm ontsluiting en nog eens 3 uur later op 8 cm. Voor mijn gevoel ging het dus erg snel. Besloot toen zonder pijnstilling door te gaan omdat ik al zo ver was en het nog trok. Helaas werd ik ik daarna medisch. Er zat een randje van de placenta voor die het laatste stukje erg lastig maakte. Ik kreeg weeën opwekkers, ctg (later inwendig want liep gelijk met kindje) enz. Om een lang verhaal kort te maken, er waren nog bijna 4 uur pers weeën voor nodig en ik was behoorlijk uitgeput op het einde. Die laatste uren zijn heftig geweest. Maar toen ik uiteindelijk ons meisje op de borst had liggen kon ik alleen maar heel gelukkig zijn.
     
    Blue lady en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Klopt 2 mei is ze geboren. Net niet binnen een jaar allemaal een kindje hier.
    Wat gaat het snel dan zeg.. jouw mannetje alweer een jaar.
     
  19. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Pittige bevalling dus! Genieten is het he?? Hoe verliefd kan je zijn is niet uit te leggen zo bijzonder toch?.
     
  20. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Niet normaal zo verliefd kan je op je kindje zijn :D kan de hele dag wel knuffelen, kusjes geven en om het minste huilen van geluk:roflmao:

    En hoe is het met jullie allemaal?
     

Deel Deze Pagina