Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Loopt al 4 maand wat bij tafel loopkar enz en ongemerkt 2 stapjes los maar verder nog niet
     
  2. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ik ben inderdaad heel blij dat ik het toch gedaan heb. Inmiddels heb ik besloten om een opleiding te gaan volgen voor in de kinderopvang die begint in januari. Straks even 3 maanden thuis wat ook wel even lekker is.

    My god 1 keer door geslapen in 16 maanden tijd. Hoe hou je dat vol joh! Bij ons is het denk ik andersom hahah! Lauren loopt sinds gister wat los maar is nog wel heel wiebelig zo grappig!
     
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

    Hoe gaat het met jullie? Heb me hier even niet laten zien.. Ben een beetje druk geweest..
    Ons kleine meisje inmiddels alweer 5 maanden oud. Het gaat heel goed. Heerlijk lachebekje is ze. Nu met tandjes die doorkomen wel even ietsje minder..maar dat hoort er ook bij. We hebben wel echt geluk met hoe makkelijk ze is denk ik. Genieten!
    Hoe gaat het bij jullie? Alweer dames stiekem voor een volgende kindje bezig of zelfs al onderweg?
     
  4. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook alles goed stapt al kleine pasje los.
    Hier ook last van de eerste kies die door komt.
    Wij zijn begonnen voor nog kleintje er bij proberen het paar keer lukt het niet dan is het ook goed.
    Eerste echte cyclus ( na 11maand pas ongesteld) was alleen erg lang 36 dagen voorheen gemiddeld 29 dagen en dit keer ook weer lang nog geen teken van ei gespot op dag 16
     
    Visje62 en xDaantje vinden dit leuk.
  5. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hee dames!

    @Sanne25302 Wij zijn ook niet meer naar Mallorca geweest hoor! Twee weken voor we zouden gaan werd het code oranje. Maar was ook niet erg, want we bleven twijfelen wat we nou wilden... Nu zijn we naar Center Parcs geweest. Fijn weekje gehad, en ons mannetje heeft enorm genoten! Volgende maand gaan we weer (als dat kan ivm corona...).
    Ik begrijp wel dat je je baan hebt opgezegd. Als je je dan beter voelt! Nu lekker een paar maanden extra van jullie meisje genieten. Dat is ook fijn!

    @MarjoP Ja hoor, hier ook een loper! Net voor zijn eerste verjaardag. Hij loopt en rent de hele dag door, kruipt nooit meer... Had nooit verwacht dat hij zo snel zou zijn. Fijn inderdaad dat je nu wat meer kan genieten van Ryan! Hopelijk gaat hij snel wat beter slapen..

    @Visje62 Fijn dat het met jullie ook goed gaat! Heerlijk he, dat lachen.

    Hier verder ook alles goed! Hij gaat sinds een paar weken naar kdv, en hij doet het erg goed daar. Zelfs de eerste dag heeft hij niet gehuild bij het afscheid en heeft ie veel gelachen. En zoals ik al zei, flink aan het lopen. Zo leuk, we gaan nu soms ook buiten wandelen.
    Enn ja, wij zijn bezig voor een vierde kindje! Vind het toch wel weer spannend, nog steeds bang om weer een kindje te verliezen. Nadeel vind ik wel dat ik het meteen op mijn werk moet vertellen. Ik werk met katten, en die ontlasting kan gevaarlijk zijn + ik kan dan geen zware kattenbakvulling meer tillen. Maargoed, toch even een paar collega;s in vertrouwen gaan nemen als het zover is!
     
  6. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat leuk dat sommige al bezig zijn voor een kindje spannend weer en leuk natuurlijk!
    Ik wil zo ie zo eerst mijn opleiding afgerond hebben en daarna een baan vinden. Wij wachten nog even met een 2de of misschien blijft het ook wel bij 1 kindje. Moet zeggen dat Ik deze leeftijd (dreumes) wel echt heel leuk Vind! Lauren loopt ook lekker rond en kletst de oren van je hoofd af haha ze gaat steeds meer woorden na zeggen zo leuk! Ze heeft wel Wat last van door komende kiezen ze heeft er inmiddels al 3 dus dat gaat achter elkaar door. Verder is het een heel vrolijk en ondeugend meisje .
     
  7. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Sanne25302 Dat is ook prima toch, wat voor jullie goed voelt. Ik vind deze leeftijd ook erg leuk! Ah dat lijkt me wel sneu, die kiezen... Ons ventje is best laat met de tandjes, hij heeft er nu 6. Dus ben benieuwd of hij veel last gaat krijgen van de kiezen...

    En mooi nieuws, ik ben inmiddels weer zwanger van nummer 4 :D
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  8. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd!
     
  9. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  10. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hey,

    Dacht kijk eens of het hier nog gezellig is. En wat zie ik? @xDaantje wat leuk zeg. Gefeliciteerd!!

    En hoe is het met de rest?

    Hier gaat het goed. E. Is nu ruim een half jaar. Heerlijk lief en vrolijk meisje. slapen is wel even een dingetje. Vaak wakker snachts momenteel. Maar wie weet is dit even zo'n fase... De eerste tandjes lijken er ook aan te komen en sprongetje 5 net (bijna?) gehad. Maar het is volop genieten van al haar gebrabbel en ze lacht non stop bijna.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  11. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Vrijdag de echo, ben erg benieuwd. Voel me heel goed, super fijn natuurlijk maar dat maakt me ook wat onzeker.

    Fijn dat het met jullie goed gaat! Wat gaat de tijd snel hè. Ja dat slapen, dat zijn ook fases hoor... wij mogen eigenlijk echt niet klagen qua slapen, hij slaapt zowel overdag als snachts vrijwel altijd goed. Maar ook hier zijn er soms uitzonderingen... vorige week had hij de zesde ziekte, super zielig. Zaterdag kon hij de hele dag al niet slapen, hij was helemaal oververmoeid en steeds als hij in sliep viel werd hij vrijwel meteen weer huilend wakker. Uiteindelijk viel hij om 01.00 (!!!) pas echt in slaap bij ons... en vanaf zondag ging het ineens weer goed! Hij slaapt overdag nog 2x, maar sommige dagen (zoals op kdv) maar 1x en ook dat gaat goed.

    Wat jammer dat het hier zo rustig is. Lijkt me erg jammer als het topic gesloten gaat worden omdat er niet meer gereageerd wordt... Vind het zo'n fijn groepje, zou er gerust een whatsapp groepje van willen maken!
     
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Fijn juist dat je je zo goed voelt! Maar snap ook dat je je er onzeker door kan voelen natuurlijk.
    Maar vandaag was je echo? Hoe was het? En hoe ver ben je nu?

    Ik mag ook echt niet klagen over slapen hoor als ik soms anderen hoor. Vanaf 3 maanden sliep ze bijna elke nacht de hele nacht door. Tot een week of 5 terug dus.. Maar gister kwam het eerste tandje door en mochten we weer een hele nacht slapen. En vandaag tandje twee ook meteen maar. Vanmiddag wel een erg zielig meisje hoor..
     
  13. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @xDaantje sta ook open voor een app groepje. Zeker jammer als dit topic gesloten zou worden
     
  14. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Ja ik had er helemaal geen goed gevoel over, maar toch een mooi kloppend hartje gezien! En het is er gelukkig weer 1. Ik zou nu ongeveer 7+3 weken zijn.

    Dan slaapt ze netjes inderdaad! Het gaat toch een beetje met fases.

    Nog meer geïnteresseerden voor een appgroepje o.i.d.?
     
  15. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    :):)
    Dat vind ik ook wel heel leuk. Het is Idd een heel fijn groepje:). Fijn dat alles goed was en een mooi kloppend hartje is toch altijd spannend zeker met jullie geschiedenis. Hier gaat alles goed! Ik ben nu alweer bijna 2 maanden thuis zonder werk en dat bevalt me heel goed :roflmao:. Met Lauren gaat alles goed nu al een paar keer gehad dat ze gewoon pas om 10 uur wakker werd hoe dan?!:eek: Hebben wel wat gestoei met de luiers s’nachts elke keer is ze s ochtends helemaal nat van de plas. :confused: Gister weer een andere merk geprobeerd en dat is goed gegaan. Inmiddels een hele kast met allemaal verschillende luierso_O. Gaan jullie nog gezellig Sinterklaas vieren voor zo ver dat kan?
     
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @xDaantje met wat jij allemaal al mee gemaakt hebt heel begrijpelijk. Maar wat fijn dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt! Hopelijk kan je van deze zwangerschap een beetje genieten.

    Hier vanmiddag weer een ontroostbaar meisje. Mijn mama hart had het zwaar. Gelukkig ligt ze nu heerlijk te slapen.

    @Sanne25302 fijn dat alles goed gaat. En wat een uitslapen zeg. Jeetje. Dacht dat ik al een luxe had dat e meestal tot 7 uur slaapt.
    Gelukkig kan je genieten van het thuis zijn. Je was weer met een opleiding begonnen toch? Mijn geheugen... waardeloos..
     
  17. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    He meiden!

    lang niks laten horen. Zo druk, tijd vliegt voorbij!
    App groepje vind ik ook leuk, is voor mij makkelijker bij te houden ook. Dus mocht iemand 1 maken, doe ik graag mee!

    Met B gaat alles goed :) hij kruipt alweer een tijdje en staat langs de tafel en kast. Bezig bijtje en bijna altijd aan t lachen.
    Nu erg verkouden en ik denk tandjes op komst dus niet fit.
    De kids zijn ook zo leuk samen, erg aandoenlijk. Genieten dus!
     
  18. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Klopt haha. Ik begin daar eind januari mee nu nog even rust;)
     
  19. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Oh jeetje was echt even een tijdje dit groepje vergeten! Of het schoot te binnen en dacht vanavond eens lezen en.. je kent het wel.

    Wat een mooi nieuws @xDaantje! Super leuk en spannend weer allemaal! Fijn dat het zo 'snel' weer heeft mogen lukken.

    Fijn om te lezen dat het met alle kindjes goed gaat! Allemaal al lekker actief en ondernemend dus!

    Ryan is vandaag 19 maand, pff wat vliegt de tijd. Hij was de laatste maanden wat relaxter en heel gezellig, momenteel weer veel last vd tanden en kiezen. Hij heeft er al veel maar komt ook veel tegelijk. Vannacht zijn we er zo'n 10 x uit geweest pff! Wat een slechte slaper. Maar wel heerlijk genieten overdag met hem alleen. Kletsen is hij absoluut niet vlot mee, ja in z'n eigen taal:roflmao:

    App groepje lijkt me ook leuk! We delen idd al een paar jaar dingen, ook al hebben we geen idee wie iedereen is, is altijd leuk!:thumup:
     
  20. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Oh, 20:06, daar de eerste brul al weer. Kleine brulaap!
     

Deel Deze Pagina