Ik dacht juist dat je hormoon s avonds tot s morgens juist daalt en overdag oploopt? Nog steeds geen ongesteldheid hier
Uh... Nog nooit van gehoord eigenlijk (maar dat zegt ook niet alles ). Wanneer had je ongesteld moeten worden?
Hier nog altijd niks.. cd12 momenteel dus ik hoop toch ergens dit weekend al iets van oploop te krijgen Dagje naar zee geweest, dus heb vandaag maar rond 20u een testje gedaan. Wist niet dat dit afnam naar de avond toe?
Ja wel zoiets idd, vandaar dat ze dacht ik tot 21 a 22 uur test aanraden ofzo? (ongeveer?) Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt.. duurt lang! Iemand een idee wat 3 dg op een rij een piek kan betekenen? Test streep is knal, donkerder dan de controle lijn.
@MarjoP Ik heb dit ook al gehad. Geen idee wat dat veroorzaakt had uiteindelijk. Was niet zwanger toen... Gewoon extra gezellig maken samen
Oke gebeurt wel vaker dus! Nou ja we zien wel hoe t verder gaat dan deze cyclus! Vreemd lichaam soms he haha
Net een zwangerschapstest gedaan.. midden op de dag dus en na veel plassen. En zie ineens een heel heel heel heel vaag streepje. Maar dan ook echt heel vaag. Morgenochtend of ma ochtend nog eens testen
Ik had dus 3 dagen een piek (wo do vr) Vandaag was ie stuk lichter. Zou normaal zeggen woensdagmiddag positief, donderdag waarschijnlijk eisprong (donderdag 23.59 is 1.5 dag later dus grote kans) en dan nu 2 DPO. Maar wie weet bleef mn piek zo lang omdat mn ei niet sprong? En wie weet dus gister of vandaag pas eisprong gehad? Geen idee nu hoe ik moet rekenen. Wat zouden jullie rekenen?
Ik zou rekenen vandaag of gister eisprong Begreep dat t hormoon heel snel daalt zodra t eitje gaat springen