Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Balen... hopelijk gauw ongesteld en op naar de volgende ronde!

2. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Jeansflower Jammer, op naar de volgende en hopen op snel een portie geluk

3. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    @Jeansflower: jammer! Hopelijk snel de menstruatie zodat je snel aan de volgende ronde kunt beginnen!

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oh balen! Nouja dan maar gauw je menstruatie inderdaad. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

5. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Morgenvroeg nog eens testen maar denk wel dat ik dit als positief mag beschouwen? Aan mijn slijm te zien zou het wel moeten kloppen. Test van hierjuist vind ik toch al minder. Zullen het vanavond nog maar eens gezellig maken? :D:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

RachelleNM en so blessed vinden dit leuk.
  6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Hij is wel erg donker idd! Ze zeggen vaak dat ie officieel pas positief is als ie even donker is, maar lees ook wel van dames dat dit wel positief was bij hun.. hoop het voor je en dat je je piek nu hebt gehad!

Carmina26 vindt dit leuk.
  7. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ja heb ik ook gelezen maar misschien heeft dit ook te maken met het vele drinken? Of zou dan de controlestreep ook lichter moeten zijn? Morgen zal ik het weten, als die lichter wordt of verdwijnt :roflmao:
    Morgen en vrijdag gaan we trouwens naar Brugge, dus pure ontspanning en Q-time met ons zoontje erbij :thumup: <3

so blessed en MarjoP vinden dit leuk.
  8. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ja kan ook goed natuurlijk! Het is een uitvinding die testen, maar soms geeft het juist ook weer heel veel vraagtekens he!? Sommigen vinden geen piek, ik 4 dagen lang:roflmao: Tussen CD 10 en 25 een beetje regelmatig klussen is altijd goed haha. Oh wat lekker zeg, heel veel plezier! Geniet ervan.

9. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Carmina26 Idd in de gaten houden of het lichter wordt. Veel plezier in t mooie Brugge!!

10. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Carmina26 bij mij was het ook lichter dan de test streep maar wel het donkerste in de rij en dat klopte uiteindelijk ook. Ik denk dat het vele drinken inderdaad wel invloed kan hebben. En heel veel plezier in Brugge. Zo'n leuke stad met veel te lekkere chocola haha

@Jeansflower balen dat de test zo wit is. Ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent.

Hier inmiddels op cd 4. Ik twijfel wanneer ik ga starten met ovu testen. Dag 10 of eerder? Wat doen jullie?

11. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Mirya Ik zou net dag 9 doen met een eerdere cyclus van 24....?

12. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Hoelang is je cyclus meestal ongeveer? Die van mij 32 of langer dus ik hoef niet eerder dan CD 14 of 15 te beginnen, maar wellicht jij idd vanaf dag of 10 a 11?

13. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    @Jeansflower balen!!!

@Carmina26 idd iets licht voor echt positief, maar ik zou het er op gokken dat dit je ovulatie is!! Veel plezier in Brugge!!

14. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    @Mirya ik begin vaak met testen tussen dag 10-12.

15. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Dankje!
    Mits jouw korte cyclus, mss eerder dag 9 al beginnen? Of zelfs dag 8.

16. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat weet ik dus niet zo goed. Voor mijn vorige zwangerschap had ik een cyclus van 32-36 dagen. Nu opeens een van 24 dagen. Ik denk dat ik dan toch maar op tijd begin en hem op dag 9 al pak...

MarjoP vindt dit leuk.
  17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Mirya Dan zou dag 9 niet nodig zijn. Maarja, je weet niet hoe het zich gaat ontwikkelen natuurlijk.... Ik weet niet of je een dure variant gebruikt, maar anders zou je van die dipsticks kunnen kopen, doet misschien net wat minder pijn in de portemonnee als je misschien een hele lange cyclus krijgt.. Ik deed zelf ook wel eens om de dag en als ik dan een beetje oploop zag elke dag. Maarja, dan heb je natuurlijk ook kans dat je je ei mist... :confused:
    Als het je niet uitmaakt hoeveel testen er op gaan zou ik iig op tijd beginnen tot je merkt dat je weer elke keer een cyclus hebt van een beetje dezelfde duur (of hopelijk al eerder zwanger bent)...;)

18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @Carmina26 Veel plezier morgen! Lekker van genieten! :D

@Mirya Ik zou idd dag 8 of 9 beginnen met testen. Dan zit je zeker goed! Succes!

Ik moet nog ietss minder dan 2 weken wachten eer dat ik mag gaan zwtesten!

Blue lady en Carmina26 vinden dit leuk.
  19. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Gaat hier toch mis. Heb kramp en ook al bruinverlies. De predictor express laat vanaf het begin al geen streep zien. Net dus ook niet. Gek dat de early een oploop liet zien eergister, maar die durf ik niet meer te halen. Hoop is weg! :cry: Laat het maar snel doorbreken!

20. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Ohnee wat vervelend!! Had zo’n goeie hoop!!

Deel Deze Pagina