Och dat meen je niet.. wat ontzettend naar! Je had zo'n duidelijke streep en oploop. Wel benieuwd wat je nou zou testen.. maar snap dat je t niet aandurft. Rot zeg
Bedankt lieve meiden! Het is goed, al doet het echt pijn weer. Early loopt ook af dus het is duidelijk. We gaan er gewoon weer voor! Test niet meer voor NOD iig.
DEELNEMERSLIJST ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 6 augustus (vermoedelijke eisprong 23/24juli) —————————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie) —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ronde 1 - NOD onbekend —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 2 - NOD 26 augustus —————————————————————————————————————— ♥ MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31 juli —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - Zwanger —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984 - 3e kindje - ronde 0 - NOD 3 augustus —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - ronde 1 - NOD 13 augustus Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
@babywens93 Nee!!! Wat verdrietig! Fijn om te horen dat je hoop houdt maar neem ook een momentje voor jezelf om verdriet te hebben en dit te verwerken x
@Jeansflower Balen! Ga je wel doortesten tot je je eisprong gevonden hebt? Je moet natuurlijk wel eerst een eisprong krijgen om ongesteld te worden... @Carmina26 Veel plezier in Brugge! @babywens93 Oh wat ontzettend vervelend zeg... Leek inderdaad zo goed te gaan! Nou gisteren in het ziekenhuis weer een zware tegenvaller. Bij de hysteroscopie zagen ze dat er nog wat weefsel zat... Dus, over 4 weken weer een ingreep (truclear medtronic, moet je maar googlen...). Steeds hoop ik weer verder te kunnen gaan, voor zover het kan de ellende van de afgelopen tijd af te sluiten... En dan wéér een tegenvaller. Was gisteren echt overstuur. Hoop echt dat het daarna klaar is en we voor een volgend kindje mogen gaan!
Pff.. vind het echt rot voor je. Zo balen dat ie afloopt.. hopelijk met toch goede hoop op naar de volgende ronde.
Vanmorgen terug een ovutest gedaan, deze was dus opnieuw veel lichter. Neem ik dan morgen als de dag van mijn eisprong?
@xDaantje wat balen dat je vandaag dit nieuws hebt gekregen. Hopelijk is het helemaal goed na die ingreep. Vervelend dat je daar weer een maand op moet wachten. @Carmina26 als je nu een witte test hebt, betekent het dat je gisteren de donkerste streep hebt gehad. Dan is dat naar mijn idee je piek en zou je binnen. 24 uur vanaf dan je eisprong moeten hebben.
Oké...... Ik had bij m’n ovulatietesten van die goedkope extra sensitieve testen gekregen omdat die bijna over datum gingen. Gisteren een test gedaan en bleef helemaal wit. Vandaag vanochtend een test en niet binnen de tijd maar na een uur ofzo bleek er een lichte streep verschenen, vervolgens s middags zelfde verhaal. Ondertussen zo zenuwachtig. Doe ik net om 21 uur nog een kruidvat 2v5 test.... Durf niet echt blij te zijn want ben heel bang dat t fout gaat ofzo of dat t toch niet zo blijkt te zijn.. Maar hoop echt dat dit klopt
Morgen NOD? Als ik kijk naar je banner? Sowieso morgen nog een testje maar lijkt me toch een mooie streep
M’n banner klopt niet helemaal denk ik. Vermoed dat m’n eisprong maandag 30 jull was en dan zou as maandag m’n nod moeten zijn toch?