Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ja inderdaad! Ik wens je reeds een voorzichtig proficiat ;)

so blessed vindt dit leuk.
  2. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Pff, even van me afschrijven.. Momenteel zitten wij in Brugge. Mits ik gisteren mijn positieve ovutest had, wou ik het eerst gisteren reeds gezellig maken. Nou, vriendlief was niet in de stemming :( (heeft van dit weekend enkele zware schaafwonden van het voetballen en zijn hoofd stond er dus niet naar) vandaag dan op hotel (wel met zoontje erbij), dus hoogstwaarschijnlijk gewoon slapen.
    Wel heel frustrerend wetende dat het eigenlijk nu wel de moment is :| pff sorry hoor dames, ik weet dat het nog maar de eerste ronde is, maar dan is dit gewoon al een verloren ronde..

3. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Wat een tegenvaller zeg! Snap dat je hier enorm van baalt, elke dag dat je langer moet wachten om te mogen beginnen is teveel:(
    Hoop ook zeer zeker dat jullie daarna écht weer helemaal er voor mogen/kunnen gaan!

@so blessed , vindt die van de Kruidvat echt wel een hele mooie streep hebben hoor! Die lijkt me niet vals! Voorzichtige gefeliciteerd!

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @xDaantje Pffff meen je niet... Dat is wel echt een tegenvaller. Mag je best even van overstuur zijn. Potje stevig janken kan geen kwaad.

@so blessed Ooeeeeh dat is wel een mooie test!! Ben benieuwd! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

5. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    Bedankt dames, denk ik dan maar... ohhh durf gewoon niet te geloven dat wij eens geluk zouden hebben :confused:

@Carmina26 Dat is zo vervelend.... En als je dat met hem bespreekt, zou dat niet helpen? Ik was maar heel open met m’n partner want de wens is er toch van samen... Hopelijk maken jullie t toch nog even gezellig voor de zekerheid :rolleyes:

6. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Thanks voor de lieve reacties meiden!

@Zonnebloem92 het is pas over 4 weken omdat de gynaecoloog de baarmoeder er nog wel week uit vond zien... en dan kunnen ze erdoorheen prikken. Nou dan wacht ik wel 4 weken, anders ben ik helemaal ver van huis!

@so blessed een voorzichtige gefeliciteerd! Ik hoop het voor je, dat heb je wel verdiend!

@Carmina26 wat balen zeg.. hopelijk toch een wondertje dat de eerste ronde wél raak is!

Dames, ik heb totaal geen verstand van ovulatie testen. Willen jullie er eens naar kijken? Wat denken jullie, heb ik mijn eisprong al gehad? En Wanneer zou die dan geweest zijn? Die van vandaag 10-8) is trouwens spierwit. Ik mag deze ronde natuurlijk niet zwanger raken, maar het is wel fijn om te weten waar ik ongeveer zit .

Bijgevoegde bestanden:

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @xDaantje Ik zie nog geen positieve test er tussen zitten. Op welke CD zit je nu?

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Je hebt idd geen eisprong gehad @xDaantje lijkt een beetje op mijn testen die worden ook maar niet positief.
    Maar je hebt nog wel restweefsel toch?

9. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Vanavond toch maar eens aanhalen. Ik snap ook wel dat het leuk moet blijven hé, maar net op de belangrijkste dagen niets, vind ik echt frustrerend.. ook omdat ik wel vanalles voel gebeuren in mijn lichaam en dit is niet altijd een fijn gevoel.. En door de hormonen soms last van stemmingswisselingen o_O en nog vanalles :D pff :rolleyes:

10. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Was er al bang voor... Daar baal ik dus echt van. Ik denk zelf wel dat mijn cyclus op gang aan het komen is, vanaf vorige week donderdag dus veel steekjes bij de eierstokken etc. Misschien dat ie toen gestart is en ik dus volgende week mijn eisprong heb...? Ik hoop het in ieder geval, zitten nu al 6 weken na de bevalling en bijna 4 na de curretage.

@RachelleNM Dat is dus het probleem, geen idee waar ik zit in mn cyclus... Als die uberhaupt op gang is..

@Zonnebloem92 Ja klopt, maar bijna alles is bij de curretage weg gehaald en nu zit er nog maar een stukje dat net zo groot is als je pinknagel.. Dus denk niet dat dat de hele cyclus tegen houdt. En dat hoop ik ook niet, dan baal ik nog veel erger.

@Carmina26 Ja ik zou het er ook even over hebben. Je kijkt er zo naar uit, en het dan inderdaad net mislopen... Daar zou ik ook van balen!

11. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    @xDaantje zou wel eens kunnen! Ik heb dit ook gehad, ook met de nodige buikpijn etc :roflmao:

12. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Carmina26 Mooi, dan hou ik me daar nog even aan vast! :D

13. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    @Carmina26 pfoe ik zou daar ook echt de balen in hebben, heb je het nog met hem over gehad? Snap ook wel dat het geen moetje mag worden, maar leuk is het zeker niet..

@xDaantje wat onzeker dan eigenlijk voor je zeg, je hoopt gewoon dat je cyclus goed op gang komt, hoe sneller hoe fijner hè..

Hier ben ik volgens mij bijna bij m’n piek, zouden jullie kunnen meekijken? De onderste 3 zijn van vandaag..om 13:30, 17:00 & 20:00 getest :roflmao:
    We hebben deze week om de dag gevreeën, gisteravond ook dus zouden het eigenlijk morgen weer gezellig maken, dan zitten we wel goed toch? Ik plaats de afbeelding in het volgende bericht via m’n telefoon :D

14. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    M’n ovulatietesten

Bijgevoegde bestanden:

RachelleNM vindt dit leuk.
  15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @xDaantje jeetje wat ontzettend balen en gemeen ook van moeder natuur :(

@babywens93 nee toch :(

@so blessed nou die is duidelijk hoor! Alvast gefeliciteerd :)

Hier nog niks.
    Net t forum van zwangerschap 1 teruggekeken.
    Op dag 21 en 22 bruin bloed
    Dag 43 eisprong
    Dag 55 positieve zwangerschapstest
    Als bruin bloed een ongesteldheid was dan dus 35 dagen cyclus
    Zo niet dan dus 55 cyclus
    Zou dan as maandag weer m’n ei hebben.

Dit weekend gezellig maken dus :) en zal
    Eens ovu doen dit weekend

16. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Die gaan goed!! Gezellig weekend ;)

Meisje6 vindt dit leuk.
  17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Meisje6 Die lopen goed op. Maak het maar lekker gezellig samen :thumup:

Meisje6 vindt dit leuk.
  18. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Zou ik mee mogen lezen / schrijven in deze groep?
    Ik ben 27 en gaan voor ons eerste kindje als het allemaal lukt:) 3 juli gestop met de pil 6 juli onttrekkingsbloeding gehad en 9 aug. echt ongi geworden ik wil graag met ovulatie testen gaan beginnen iemand een idee wanneer ik daar nu mee moet beginnen?.. aangezien ik net pas gestopt ben met de pil weet ik nog niet precies hoe mijn cyclus is.

Groetjes sanne.

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die laatste lijkt aardig positief, wordt een gezellig weekend :p

@Sanne25302 welkom! Je bent dus gister ongesteld geworden?

Meisje6 vindt dit leuk.
  20. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ja klopt! Voor het eerst zonder pil zeg maar..

Deel Deze Pagina