Welkom! Ik zou vanaf dag 10 beginnen. Je eerste cyclus was dan 34 dagen maar na de pil kan de volgende zomaar sneller zijn.
@Sanne25302 Welkom! Ik zou vanaf dag 9/10 beginnen met ovutesten. @Meisje6 Ja hoor, die is positief! Veel plezier van het weekend @xDaantje Oh... Ja dat is wel een beetje een probleem... Ik zou dan gewoon doortesten en zien waar het schip strand. Wel frustrerend zeg! Ik heb niet echt iets nieuws te melden. Nu 5 dpo, voel als sinds m'n eisprong wat steekjes en een zeurderig gevoel. Maar dat kan ook komen doordat dit de eerste ronde zonder spiraal is. Duurt lang...
Ik zou vanaf dag 10 of 11 testen. @xDaantje vervelend hoor, geen idee of dat door restweefsel kan komen, maar denk dat je cyclus nog wat in de war is. Ik werd 8 weken na mijn curretage pas echt ongesteld en heb nog steeds geen ei kunnen ontdekken, zo frustrerend.
Toch maar even besproken, maar het lijkt erop dat hij me echt niet begrijpt.. Ook zegt hij dat hij echt geen zin had (ook wegens zijn grote wonde) en dat hij het niet op deze manier wil. De ovutesten vond hij er al helemaal over. Heb hem dan ook uitgelegd dat ik gewoon mijn eisprong wou vinden (als ik die had) omdat ik ook vanalles voel in mijn lichaam. Hij is er zo niet mee bezig, maar ik weet hoe raar je lichaam kan doen als je van de pil af gaat. Dus ipv het gezellig bij te leggen, is het ontaard in een kleine ruzie..
Mannen snappen t gewoon niet zo goed dat wij ons er gelijk zo op focussen. Ik ben bloed chagrijnig omdat m’n ongesteldheid maar niet komt (dag 40 inmiddels) en hij snapt niet waar ik me druk om maak. Ik zeg: ik wil een zomerbaby! Zegt hij doodleuk: dan hebben we toch nog 3 maanden, geen paniek. Heb je dus niks aan. Hopelijk trekt hij bij als je t er minder over hebt en misschien is t al genoeg geweest en heb je straks een positieve test!
Hier alweer rekbaar slijm gespot. Ik ben toch alvast maar beginnen met de ovu testen. Zou het weer zo'n korte cyclus worden? Slikken jullie trouwens iets specifieks naast de foliumzuur? Ik zit er aan te denken om tarwekiemolie aan te schaffen. De vorige keer was ik zwanger in de ronde die ik daarmee startte.
@Carmina26 Wat vervelend! Zou daar ook erg chagrijnig van worden als t zo moet. In die hele periode heb je gewoon een kleine opening en als je die niet benut is het weer een maand wachten. Erg jammer. Misschien de volgende keer een dag voor je eisprong ruzie maken en dan daarna een keer goeie make up sx Of is ie daar niet van @Mirya Ik slik naast foliumzuur vitamine B12 omdat ik tekort had maar verder niks. X
@so blessed nja idd, dat zei ik ook maarja, ik laat het wat zo. En voor de make up ed zal hij niet tegen zijn maar om nu elke keer daarom ruzie te maken @Jeansflower idd, dat is wrs typisch mannelijk? Die voelen niks hé, ik voel al 2 weken vanalles: steekjes, buikpijn, krampen, opgeblazen gevoel.. daarvoor 7 dagen bloeden. Achja, we zien idd wel hé. Is gewoon even serieus kut. @Mirya ik neem de omnibionta pronatal. Voor de rest niets eigenlijk. Denk niet dat ik ergens tekorten heb ofzo..
Oh jeetje, lekker frustrerend. Hopelijk kunnen jullie het goed uitpraten Ik slik foliumzuur vanwege het zwanger willen worden, vitamine C omdat ik laatst om de haverklap ziek werd en ijzer omdat ik bloeddonor ben. Ik ga binnenkort wel even bloed laten prikken voor eventuele tekorten.
Sorry Ladies even druk gehad, moet alles zo even bij lezen. Ik had een gekke ‘menstruatie’ gehad van 3 dagen bruin verlies. Rekenend vanaf toen 1e dag bruinverlies als cyclus dag 1 zou ik eigenlijk pas maandag ovulatie hebben. Nu bleek ik afgelopen donderdag avond een redelijk donkere ovu test te hebben en deze lopen alleen maar af. Ik denk dus woensdag al een positieve test gehad te hebben, maar heb toen dus niet getest. Ik heb pas vanmorgen het gezellig gehad met Mn man... overigens geen vruchtbaar slijm gehad... Baal echt heel erg als ik Mn ovulatie gemist heb. Snap dan ook niets van Mn cyclus... hoop eigenlijk komende week alsnog een positieve ovu test te zien
Bedankt! @Zonnebloem92 @Jeansflower Hoelaat op de dag doen jullie de testen? Ik wil dit niet op m’n werk doen
Ik doe t nu midden op de dag. Maar bij m’n zoontje deed ik t na m’n werk elke dag en toen lukte t ook dus gewoon laatste 2 uur op je werk niks drinken en thuis gelijk testen
@babywens93 wat ontzettend balen!! @Carmina26 oh wat ellendig, kan me je frustratie helemaal voorstellen! Het is ook belachelijk dat we maar 48 uur vruchtbaarheid hebben per maand... @Meisje6 je ovulatie testen gaan zeker de goede kant op!! Enjoy!! @Sanne25302 welkom! Spannend een eerste kindje. En vooral ook heel leuk. Hoop snel @Mirya ik slik alleen foliumzuur. Tarwekiemolie veel wisselende verhalen over gehoord dus durf ik niet zo goed
@Sanne25302 op de dagen dat ik werk doe ik de test ook pas zodra ik thuis kom rond 17:00, en hou er dan ook rekening mee dat ik 2 uur van tevoren niks mee heb gedronken.. @Mirya ook ik heb nu de tarwekiemolie capsules in huis gehaald, wil daar nu ook deze ronde mee beginnen..bij m’n dochter slikte ik ze ook, ga het gewoon weer proberen slik ook foliumzuur. Gisteren plaatste ik hier een foto van m’n positieve ovulatietest van zwanger & kids en die met een smiley van clearblue. Uit nieuwsgierigheid of dat de streep nu dan weer een tuurtstreep zou zijn vanavond rond 20:00 weer getest (gewoon gedronken en dus geen rekening gehouden met van tevoren 2 uur niet drinken) En nog steeds is ie behoorlijk aanwezig, jullie al wel is meegemaakt? Wanneer zal dan daadwerkelijk m’n eisprong zijn, vanaf vanavond 24-48 uur gerekend of toch vanaf gisteravond
Sorry dames, was even een paar dagen afwezig door alles! @Meisje6 Je moet uitgaan van je eerste piek. Dus 24-48 uur na je eerste knaller! Spannend! @xDaantje Ach meis wat super frustrerend zeg! Hopelijk kunnen jullie snel door. Zo vervelend al die tegenslagen maar steeds. @Sanne25302 Welkom hier! Ik test rond 10:00 en 20:00. Op werk gebruik ik die van de action. Dipsticks worden daar een beetje moeilijk, haha! @Carmina26 Heel herkenbaar! Hopelijk hebben jullie het nog een beetje kunnen uitpraten. @Mirya Ik slik mamatotaal en tarwekiemolie. Nu beide keren zwanger geraakt in de ronde met tarwekiemolie. Alleen nog geen plakkertje.. @Blue lady Hier precies hetzelfde. Als ik geen positieve test had gehad, had ik ook gedacht dat het bruiverlies mijn “menstruatie” zou zijn. Heb nooit roodverlies verloren. Nu ga ik dan ook maar vanuit dat het bruinverlies cd1 was en dan zit ik nu op 4. Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Testen lopen af en ik ga van de week nog wel even bloed prikken voor de zekerheid. 28/8 controle in het zh, maar dan hoop ik te horen dat er alweer een eitje op springen staat. Ik heb geleerd dat ik nu echt niet meer ga testen voor NOD. Het is zo pijnlijk, maar ben blij dat mijn lijf meteen laat zien dat het niet goed zit. Volgende ronde... 3 x scheepsrecht dan maar?
Oh dat is rot zeg. dat is echt weer dat verschil tussen mannen en vrouwen! Heel ander level qua gevoel.. zucht! Hoop dat volgende ronde dan wel een succes wordt! @Sanne25302 welkom! @Blue lady wat vervelend die onduidelijkheid! Hoop dat je je piek niet hebt gemist! @Meisje6 mooie piek! Dat is alnger suurt heb ik deze ronde ook gehad! Had woensdag t/m vrijdag een hele donkere piek. Wist ook niet waar ik vanuit moest gaan.. ben dus 9 of 10 DPO als het goed is. Maar weet niet of je altijd van de 1e piek uit moet gaan? @babywens93 zegt van wel dus! Ik dacht misschien was het met reden dat ie lang piekte, dat is nog niet was gesprongen? @babywens93 jeetje echt heel erg jammer hoor.. hopelijk heb je de boel inderdaad snel weer op gang en kunnen jullie weer verder.
Oké, ik word echt een beetje moe van mezelf (nu al ). Sinds ik wakker ben heb ik last van behoorlijke steken. Normaal is dat zo'n zeurderig gevoel, nu doet het gewoon zeer. Ben nu 6 dpo. Ik zit steeds te denken: is dit hoe een innesteling voelt? Ik kan het relativeren hoor, grote kans dat dit gewoon is omdat m'n spiraal er uit is. Maar toch...