Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - Ronde 2 - NOD +/- 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - Starten eind juli (ovulatie inductie) —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - Ronde 1 - NOD onbekend —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 2 - NOD 26 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31 juli —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 2- NOD 2 september —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 2 na MA - NOD 10 september —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje (dochter maart 2016) - Ronde 1 - NOD 21 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984 - 3e kindje - Ronde 0 - NOD 3 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 6 of 13 september ? —————————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 3e kindje (na missed abortion in mei) - Ronde 1 - NOD +- 25 augustus —————————————————————————————————————— ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 4 september —————————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 2 - NOD 11 september —————————————————————————————————————— Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— Afspraken: - Babywens93 - 20 augustus nacontrole gynaecoloog - xDaantje - 24 augustus belafspraak gynaecoloog - xDaantje - 6 september hysteroscopie 2 - xDaantje - 10 september ingreep voor weghalen laatste stukje placentaweefsel Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Jouw NOD is 21 augustus zag ik? Die van mij gok ik rond de 24ste en had gisterenavond ook wat last van buikkrampen. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dan kom ik altijd wel iets tegen of voel ik iets waardoor ik me weer vragen in mijn hoofd steek
@xDaantje ook ik heb bewondering voor hoe jij hiermee omgaat, je komt over als een hele sterke vrouw! Hoop dat het gauw september is zodat je weer mag starten voor een nieuw wondertje, gun het je van harte! @NienT wat leuk om weer van je te horen en super dat alles er goed uit zag op de echo!! Hopelijk heb je alsnog wel kunnen genieten van je vakantie ondanks de moeheid en duizeligheid, zie dat je al 2 kids hebt rondlopen, dat zal ook best wel is zwaar zijn vermoed ik.. Ik vind het wachten nu alweer killing, gelukkig staat er een leuk & gezellig weekend op mij te wachten, dat helpt wel iets
Idd dat wachten! Ik normaal nog 8 dagen wachten.. maar hier ook wel druk weekend dus ik hoop dat de tijd voorbij vliegt nu
]Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - Ronde 2 - NOD +/- 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - Starten eind juli (ovulatie inductie) —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - Ronde 1 - NOD onbekend —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 2 - NOD 26 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31 juli —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 2- NOD 2 september —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 2 na MA - NOD 10 september —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje (dochter maart 2016) - Ronde 1 - NOD 21 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984 - 3e kindje - Ronde 1- NOD 26 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 6 of 13 september ? —————————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 3e kindje (na missed abortion in mei) - Ronde 1 - NOD +- 25 augustus —————————————————————————————————————— ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 4 september —————————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 2 - NOD 11 september —————————————————————————————————————— Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— Afspraken: - Babywens93 - 20 augustus nacontrole gynaecoloog - xDaantje - 24 augustus belafspraak gynaecoloog - xDaantje - 6 september hysteroscopie 2 - xDaantje - 10 september ingreep voor weghalen laatste stukje placentaweefsel Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Gefeliciteerd zwangere dames!! Hier m'n nod zn 26 augustus. Flinke ei groei pijn gehad. Nu op het wachtbankje
Vanochtend maar weer een testje gedaan (ja sorry ik kan het gewoon niet laten) en weer omowit. Jammer de bammer.
Haha dat snap ik hoor! Predictor early geprobeerd? Pas wel op met vroeg testen, veel zwangerschappen gaan voor nod al mis en dan merk je er niks van
Ja ik heb wel een predictor early in huis, maar die kostte 12.99? Gewoon van de op = op. Heb bij de action ook early en normale meegenomen, dus kan iig even vooruit Ja ik weet het hoor!
Ik snap heel goed de drang om te gaan testen. Je hoopt het zo dat het raak is... ☺️ De meeste testen zijn inderdaad duur. Ik gebruik zelf de testen van kv 2v5, wanneer ik denk ik daarop iets te zien. Zou ik er een gebruiken van bijvoorbeeld Clearblue. Waarop dan echt staat (niet)zwanger. Anders word het een dure hobby
Wat een lieve berichtjes allemaal! Het is inderdaad geen makkelijke tijd voor me, maar ik gun het jullie ook ontzettend erg om zwanger te worden en een mooi kindje te krijgen! Dus daar steun ik jullie in, en ik vind het zelf ook heel fijn dat jullie mij andersom ook zo steunen @Zonnebloem92 Ah, vind je het lastig, die babyshowers...? Of heb je daar geen moeite mee? @NienT Wat een mooie echo! Heerlijk he, om te zien dat het goed zit... Dan voel je je toch ineens veel meer zwanger, tenminste, bij mij drong het me toen pas door! Jammer dat de vakantie je zo zwaar viel. Heb je het verder wel leuk gehad? @Jeansflower Fijn! Hopen dat je nu een kortere cyclus hebt.
Gewoon doortesten, kan enkele dagen zo’n streepje geven. Ik dacht dit op een moment ook maar dag erna wit. Had uiteindelijk pas op cd17 een positieve ovutest. Het kan ook lichtjes oplopen of binnen paar dagen een knaller en dan heb je een korte cyclus