@Sanne25302 Gewoon blijven doortesten. Je hebt altijd LH in je lijf zitten. Hopelijk vind je snel de knaller! @Jeansflower Wat fijn! Nou idd, nu een kortere cyclus graag. @RachelleNM Ah wat jammer! Je bent nog erg vroeg dus ik ga duimen!
@Sanne25302 Ik zie inderdaad wel een heel licht streepje. Het zal nog wel langzaamaan oplopen tot een knaller. Vergeet niet dat het dan nog wel ongeveer 1/2 dagen duurt voor je ei springt. Let's hope
Denk idd dat dit nog gaat oplopen of weer verdwijnt. LH is altijd aanwezig en soms ietsjes meer dan anders. Als je ei er echt aan komt knalt hij eruit
Inderdaad doortesten. Het Kan opeens snel gaan, maar kan nu ook nog even duren. Ik heb vandaag ‘eindelijk’ een knaller!!
@Jeansflower start van een nieuwe ronde met nieuwe kansen! @paula1984 we lopen tegelijk! Ik had ook eigroeipijn en vandaag positieve ovu test. Verwacht NOD 27/28 Aug. Spannend!! @xDaantje respect voor jouw enthousiasme en lieve berichtjes. Ik had het niet zo gekund denk ik @NienT gefeliciteerd met de mooie echo! Fijn he als de eerste echo goed is?! @RachelleNM die predictor testen waren laatst bij de op=op 5 euro voor 2 stuks. De actie is denk ik nu voorbij maar op marktplaats worden ze voor die prijs nog wel verkocht. Het wachten tot NOD is vreselijk. Ik kan het ook nooit
5 euro voor 3 doosjes zelfs! Heb 3 doosjes met de Early en Express, geen geld! Wat fijn dat je je piek hebt gevonden, aan de slag dus! (maar ook vast al aan de slag geweest haha) @Jeansflower hehe wat fijn, eindelijk duidelijkheid! Hopelijk was dit even ssn lange ontpillingsronde en vanaf nu redelijke cyclussen met een duidelijke piek! @RachelleNM ja je bent nog vroeg dus nog hoop zat hoor! Zelf oas na 9 of 10 dpo (waarschijnlijk) getest had achteraf eerder gekund. Maar wilde liever wachtem op een dag dat ik bij wit wist dat t niks was, dan onnodig wit testen terwijl t nog kan. Dat hielp me enorm met wachten! Succes, en duim voor je! @Sanne25302 hopelijk vind je je piek gauw! Maar kan misschien nog wel even duren. rustig doortesten, komt vanzelf een piek!
Het gerommel is nu een tijdje weg. Ik denk niet dat het raak is. Met mijn dochter voelde het heel anders namelijk. Ga morgen even de berichtjes lezen, ben ontzettend moe!
@MarjoP Ja dat moet ik mezelf ook maar voorhouden. Heb vanochtend nog getest, omowit. Dus ben er wel weer een beetje klaar mee. Als ik over 6 dagen nog niet ongesteld ben dan test ik weer. Over 5 dagen m'n NOD, als ik een LF heb van 14 dagen. Ben ik niet zeker van, dus we zullen wel zien! @Blue lady Beetje jammer dat ik die actie dan weer heb gemist
Nou jeetje ik heb echt zo'n ontzettende buikpijn gehad. Was aan het werk en was niet meer zo productief. Misselijk, koude rillingen, totaal geen energie. Nu lig ik in m'n bedje en heb ik alleen nog last van een heel 'vol' gevoel, beetje misselijk maar toch net niet Hopelijk word ik niet ziek, het heerst nogal op m'n werk!
Dag moet maand zijn. @RachelleNM hopelijk word je niet ziek. Kan het ook een zwangerschap zijn of had je al getest?
Technisch gezien zou het kunnen. Had gisteren wel getest, maar negatief. Zat toen op 5 dagen voor nod, nu dus nog 4. Ik ga denk ik ook niet testen vandaag. Heb er niet zo'n zin in en voel me nog steeds niet top.
Nou wij gaan door naar ronde 2... Ben net ongesteld geworden Nou ben ik wel een beetje in de war. Heb ik dan een korte LF? Ik heb dus een cyclus gehad van 29 dagen, op dag 18 een positieve ovtest, dus ovulatie op dag 19(/20). En 10/11 dagen later ongesteld.
Zeker balen meiden. Maar voel me nu wel een stuk beter dan gisteren, dus dat is dan weer een pluspunt Ik ga straks lekker met m'n dochter koekjes bakken, en daarna een avondje werken Morgen een hele dag aan de arbeid en zondag heerlijk vrij. Wellicht dat we naar het zwembad gaan oid. Hebben jullie plannen voor het weekend? En zijn er nog testers?!