@xDaantje wat fijn voor je! nieuwe ronde nieuwe kansen. @Zonnebloem92 wat duurt wachten dan lang he!! Ik moet nog
@Carmina26 wow! Een echt streepje, gefeliciteerd!! Dat had je niet verwacht volgens mij gezien je verhaal van de 'ruzie' rondom je ei.. super zeg! Geeneens een tuurstreepje. Spannend!
Nee idd! Ik wou gewoon testen om bevestiging te krijgen dat ik mijn MS wel zou krijgen. Had al wat krampjes gehad enzo dusja. Maar toch nog even bang afwachten.
snap je bezorgdheid hoor.. t begin is altijd spannend en onzeker.. maandag was mijn streepje nog lichter als jouwe en nu knallen ze! Laten we hopen op mooie plakkertjes!
@Carmina26 Oeeeh wat een mooi streepje! Gefeliciteerd!! @Jeansflower Nou zeg dat wel! Ik heb mijn hoop gevestigd op de volgende ronde
Heb allemaal steekjes links onder richting m'n lies. Heel licht maar wel aanwezig. Gisteren begon dit en nu dus nog met vlagen. Vandaag cd 20 van 26. +/- 7dpo gok ik. Deze maand had ik ook links mij eisprong dus gelijk vraag ik me dan af zou het Ook mijn stoelgang is ineens fantastisch (normaal drama met medicatie en al) Testdag word bijzonder aanwezig
@Carmina26 Wauw, alvast een 'voorzichtige' gefeliciteerd! @paula1984 Hopelijk is het voor jou dan ook raak! ooooh help, ik kan echt niet wachten... Menstruatie is bijna weg maar dan moet ik nog een ronde wachten ivm hysteroscopie
Net thuis van mijn eerste en hele lange werkdag. Is het al weekend? Vriendin is vandaag bevallen en ik word gespamt met babyfoto's, super leuk maar ook erg confronterend.