Nee de tweede. 2 andere Vriendinnen zijn ook over 3 weken uitgerekend dus de komende tijd wordt ik echt gespamd. En ondertussen ben ik zo jaloers.
Nou half Hij zegt er nog steeds niet op te zitten wachten weer terug in de luiers te gaan, maar wel verdrietig te zijn om de miskraam en er nog regelmatig aan te denken. Ondertussen vrijen we onveilig.
Snap ik hoor.. is dubbel hé het lijkt wel overal babyboom, of ligt het aan mij? Wat de maandag betreft, vond het ook een lange en lastige dag, pff. Ik kijk al uit naar woensdag, mijn dagje in de week
Kan ik me indenken.. hopelijk is het voor jullie gauw raak en kunnen jullie straks ook lekker baby spammen!
@Zonnebloem92 Hopelijk is het snel raak en is het een plakbaby! @Sanne25302 Eitje komt eraan! Hier gister nacontrole gehad bij de gyn. Baarmoeder zag er mooi en schoon uit. YES! Ze zag beginnende groeiende eitjes, dus wij kunnen er ook weer vol voor gaan!
@Sanne25302 jaa hij komt eraan! Leuk en fijn is dat he?!! @babywens93 oh wat een goed nieuws! Wat fijn voor jullie
@Carmina26 mooie oploop hoor!! Heb je al met je vlk gebeld? Ja snap ik hoor.. echo stelt vaak gerust! Daarom baal ik ook zo van mijn 1e, duurt nog zooo lang! Dikke kans dat jij nog eerder bent haha!
Neen, ik wacht eerst NOD af en ga dan langs bij de HA om bloed te prikken. Als hij bevestigd dat ik zwanger ben, bel ik naar mijn gyneacoloog en die zal me dan een datum geven voor eerste echo kan al niet meer wachten