Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    DEELNEMERSLIJST

    Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 29 juli
    ——————————————————————————————————————

    Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie)
    ——————————————————————————————————————

    Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil)
    ——————————————————————————————————————

    Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus
    ——————————————————————————————————————
    MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 12/13 juli (zit nu op het wachtbankje)
    ——————————————————————————————————————
    Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10 augustus

    ——————————————————————————————————————



    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
     
  2. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Welkom! Spannend hé!
    Mag ik vragen waarom jullie ook in een adoptieprocedure zitten?
     
  3. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Goedemorgen allemaal! Graag sluit ik aan bij jullie groepje. Ik had 4 juli mijn eerste positieve ovulatietest na het verwijderen van mijn mirena. Ik weet nog niet hoelang mijn cyclus is maar zou gemiddeld genomen de 18e mijn NOD hebben.
    Ik ben 32 jaar en dit word ons 3e kindje.
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  4. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    DEELNEMERSLIJST

    Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 29 juli
    ——————————————————————————————————————

    Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie)
    ——————————————————————————————————————

    Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil)
    ——————————————————————————————————————

    Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus
    ——————————————————————————————————————
    MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 12/13 juli (zit nu op het wachtbankje)
    ——————————————————————————————————————

    Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10 augustus
    ——————————————————————————————————————
    NienT - 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - testen rond 18 juli (zit op het wachtbankje)
    ——————————————————————————————————————




    :) Dit bericht aanvullen?

    • Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:
    [/QUOTE]
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is helaas niet zichtbaar op echo's dus afwachten :(

    Welkom nieuwe dames!
    @Blue lady ik ben ook wel benieuwd waarom een adoptie?
    Heb me er pas in verdiept, maar de kosten zijn niet misselijk zeg... om over de eisen nog maar te zwijgen.
     
  6. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Welkom alle nieuwe :) gezellig!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  7. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Zeker! Ik heb dat altijd al willen doen, dus die wens zetten we nu nog gewoon door. Vanuit idealisme dus eigenlijk.
     
    NienT en Carmina26 vinden dit leuk.
  8. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    De kosten eneisen zijn idd flink. We sparen er daarom al lange tijd voor. Het is goed dat er meerdere instanties op zitten om alles netjes te laten verlopen, maar die kosten ook allemaal geld. Evenals je reis en verblijf daar etc etc. Desondanks proberen we het toch rond te gaan breien
     
  9. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Mooie rede hoor.
    Wat is de rede dat jullie dan toch zelf proberen zelf zwanger te worden?
     
  10. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik zit nu op 8 DPO en krijg steeds meer de drang om te testen. Vanmorgen maar snel geplast en doorgetrokken.
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  11. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Spannend!!!
    Goed gevoel over?

    Ben benieuwd hoe snel t gaat! Best heftig denk ik, ook omdat je dan een tijd naar t buitenland moet etc.
     
  12. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ene kant wel omdat we op de goede momenten geklust hebben en ik bij beide zwangerschappen in ronde 1 en 2 zwanger ben geworden. Maar aan de andere kant voel ik nog niks bijzonders.
    Misschien test ik morgen vroeg en anders word het zondag ivm mijn werk.
     
  13. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Omdat ons zoontje 2 wordt en adoptie ook nog rustig 4-6 jaar kan duren. We vinden het leeftijdsverschil dan ook te groot worden. Dus mocht ik snel zwanger zijn dan gaat de adoptie op pauze en herstarten we weer als ons 2e kindje 1 wordt.
     
    NienT vindt dit leuk.
  14. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    [QUOTE="
    Ben benieuwd hoe snel t gaat! Best heftig denk ik, ook omdat je dan een tijd naar t buitenland moet etc.[/QUOTE]

    Kan dat is zeker een uitdaging. Maar voor zuid Afrika (ons voorkeur land naast Nederland) is het ‘maar’ +/-3 weken.
     
  15. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Dat is inderdaad ook wel zo.
     
  16. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Iemand bekend met een traag werkende schildklier? Ik twijfel of ik niet nu al op moet hogen of pas als ik zwanger ben. Mijn internist belt me pas over een week terug.
     
  17. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Vanmorgen negatief getest. Is natuurlijk ook nog erg vroeg maar ik denk niet dat hij nog positief gaat worden.
     
  18. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Vervelend!!! Toch altijd een domper ook al hou je er nog zo veel rekening mee dat de test negatief kan zijn.
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jammer!

    Ik ben toch maar gaan klooien met ovulatietesten maar ze blijven nog wit wit wit :(
     
  20. Meisje6

    Meisje6 Actief lid

    3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Balen van de negatieve test, het liefst zijn we allemaal gelijk de eerste ronde zwanger, maar als je vroeg bent net testen is er nog hoop!❤️

    Houden jullie je cyclus ook bij via een app? Ik dus wel, vind het heel handig en de berekende eisprong klopt vaak ook wel als ik dat aan m’n afscheiding zie in die week ☺️ Bij m’n eerste kindje wel meteen de eerste ronde ovulatietesten gebruikt maar wil daar liever nu niet meteen aan beginnen, toen was ik er ook zo erg mee bezig, had steeds in m’n hoofd dat het ons niet zou gaan lukken (nergens op gebaseerd en totaal nie kloppend aangezien de 1e (mk) & 2e rond beide meteen raak was☺️)

    Volgens m’n app is vandaag m’n 1e vruchtbare dag en zou woensdag m’n eisprong zijn.. ik ga het in de gaten houden.. heb onlangs 1 keer gehad dat ik op m’n werk zat en ineens zoveel pijn had onderin m’n buik dat ik bijna door de grond ging van de pijn, blijkbaar was dat dus het moment dat het eitje sprong, had dit nog nooit eerder zo gevoeld. Hebben jullie veel last van de eisprong?

    Zo lang verhaal geworden, fijn weekend alvast allemaal !
     

Deel Deze Pagina