Gefeliciteerd @paula1984 Jeetje wat een lange cyclus @Jeansflower Hier nog geen menstruatie, maar soms wat roze met afvegen... nog geen krampen. Ik merk wel dat ik er teveel mee bezig ben en ik echt chaggo ben steeds. Wil proberen me de komende tijd te richten op de kinderen die ik wel heb dan om het kind wat ik niet heb mogen krijgen(en misschien nooit meer krijg).
Gefeliciteerd @paula1984 Ja balen zon lange cyclus maar komt vast wel weer goed, ik moet zeggen dat ik t prima los kan laten (nog wel) @Zonnebloem92 snap dat t lastig en frustrerend is. Op hoeveel dagen zit je nu?
Zojuist een test gedaan en wit wit wit wit. Ik ga er dus vanuit komende week ongesteld te worden. Had deze maand ook niet het idee dat het was gelukt, maar toch is het dan een teleurstelling. @Zonnebloem92 ik ben er ook (te) veel mee bezig.. wil me ook meer gaan focussen op wat ik heb. (+ ik mag totaal niet zeuren ook natuurlijk met al een kind hebben en dit pas ronde 2..)
Balen zeg! Hier is het bloeden eindelijk doorgebroken dus ronde 1 officieel mislukt. Ja ik heb dat ook en wordt er niet leuker van dus moet echt meer genieten van de dingen die ik heb en mijn kinderwens een klein stukje loslaten, hoe moeilijk dat ook is.
Snap er niks meer van dacht dat die nu wel donkerder zou worden maar het streepje wordt alweer steeds lichter. Zou mn ei dan toch al geweest zijn? dat de test van 24aug. Positief was? Had donderdag 23aug ook echt een soort van buikpijn gehad en vrijdag heel erg last van mn rug weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben?
Ik bedoelde dat ik ook zon bijna piek had en afzakken erna en toen had ik nog geen ei (was dag 17.. cyclus was uiteindelijk 43 dagen)
Ah oke ik hoop wel dat mn cyclus gewoon 35 dagen blijft maar het kan natuurlijk zo maar ineens anders zijn we wachten maar weer af...
@Sanne25302 wat frustrerend dat je je ei nog niet gevonden heb. Mss is her al gevraagd maar weet je hoelang je lf is? Uitgaand van cyclus van 35 dagen is je eisprong ergens tussen cd 21 en 25. Positief ovu vanaf dag 19 dan ongeveer.