Moest even opzoeken wat lf was haha al die termen zijn nieuwe voor mij was nog niet gevraagd en dat weet ik eigenlijk ook niet. Heb een app op mn telefoon (P.C) had ik ingevuld en die zegt cyclusdag 17 tot 23 dat ik dan ong mn eisprong zou hebben.
Sorry dames heb hellemaal geen medingen gehad dus al tijdje niet meegelezen! @paula1984 wauw gefeliciteerd meid! Weer 1 erbij.. dat er nog maar veel mogen volgen! @Sanne25302 wat vervelend dat je je eisprong tot nu niet kan vinden.. had ik vorige ronde ook, heel frustrerend! Maar toch zwanger geraakt. Houdt moed! @Jeansflower jij dus nu ook weer aan t testen? Hoop echt op een kortere cyclus dit keer!
Nooit van een app uitgaan. Dat is een machine die een gemiddelde vrouw bekijkt. Iedereen is anders en elke cyclus kan ook verschillen. Gewoon doortesten. Hopelijk vind je snel je ei!
Goed hoor! Weinig klachtjes nog. Wat moe en gevoelige borsten maar verder.. maar schijnt vanaf 6wk erger te worden he hormonaal dus ik wacht af Hoe voel jij je?
Denk dat jullie inderdaad gelijk hebben en dat mijn ei nog moet komen zo juist ook verandering van het slijm let daar eigenlijk nooit op maar is nu wel echt overduidelijk
Fijn! Hier ook weinig/ geen klachten. Heb wel hartkloppingen vandaag. Warm en borsten zijn wat gevoeliger. Hier was het de vorige keer vermoeidheid en extreem zere borsten vanaf week 7. Was met 11 weken over, toen begonnen de bekken klachten weer deze keer werk ik er niet bij dus mss scheelt dat
Deze ziet er echt donker uit Sanne25302. Wat fijn! Gefeliciteerd Paula1984! Het gaat goed met de zwangeren in ons midden. Voor degenen met een lange cyclus; lastig is dat he. Dan voelt het toch meer alsof het nu moet omdat de volgende kans pas over een tijdje is. Ik denk dat ik afgelopen zaterdag of zondag mijn ei heb gehad. Ik heb niet kunnen testen maar het wel aan mijn slijm kunnen zien. Vandaag pas weer een test gedaan en die is een stuk donkerder dan vorige week. Dus ik verwacht mijn nod rond de 7e te hebben. Hier dus ook weer een lange cyclus van zo'n 35 dagen....
@Mirya dan lopen wij zo n beetje tegelijk denk ik.. Misschien hele rare en gekke vraag maar hoevaak “doen” jullie het als je ovulatie hebt? Lees verschillende verhalen de een zegt elke dag en de ander om de dag?
fijn, je piek!! Ja de een zegt om de dag is beter voor de kwaliteit vh zaad, andere doet t elke dag. Wik hebben paar dagen achter elkaar gezellig gehad en wel raak. Voor mn gevoel zo zonde als je t 'perfecte' moment mist, ook al kan t zaad een paar dagen leven natuurlijk. Hangt van zoveel factoren af natuurlijk!