Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - Ronde 2 - NOD +/- 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 3 - testen 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 2- NOD 7 september —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 2 na MA - NOD 12 september —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje (dochter maart 2016) - Ronde 1 - NOD 21 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 13 september —————————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 3e kindje (na missed abortion in mei) - Ronde 1 - NOD +- 20 sept —————————————————————————————————————— ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 4 september —————————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 2 - NOD 11 september —————————————————————————————————————— ♥ Groet83- 2e kindje - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 2 ( 1e na *vmk)- NOD 26 september Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER -———————————————————————————— Afspraken: - xDaantje - 6 september hysteroscopie 2 - xDaantje - 10 september ingreep voor weghalen laatste stukje placentaweefsel Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. Even mijn nod datum aangepast
@paula1984 wat ontzettend balen! Hoe gaat het nu met je? @MarjoP wachten duurt dan lang he. Is dit nu de 1e of 2e echo? En wachten duurt ook lang als je op het wachtbankje zit haha. Deze week mijn nod dus ik ben benieuwd. Ik voel nog geen gekke dingen.
@paula1984 wat ontzettend rot zeg, knuffel voor jou. @MarjoP 3 weken klinken echt lang voor het wachten op zo’n eerste echo hè, maar hopelijk vliegen ze snel voorbij! Spannend weer voor de dames die alweer eventjes op het wachtbankje zijn beland!!
Ik kan echt niet meer wachten vreselijk haha! En voel eigenlijk ook niks vraag me af of dat een goed teken is?
@Mirya gaat goed hoor @Sanne25302 ik voelde veel steken in mijn linker ei leider een week voor NOD. Ik wist dat mijn ei links was gesprongen die maand. Verder diaree ipv obstipatie. Nachten klaar wakker zijn en nachtmerries. Ook af en toe steken in mn borsten. Toen wist ik bijna zeker dat er iets gaande was.
@paula1984 steekjes heb ik ook wel bij de rechtenkant. hoort dat dromen en wakker liggen er ook bij? Dat heb ik wel heel erg ik droom normaal echt nooit en nu al de hele week hele rare dromen! ik dacht het zal wel haha nou wie weet
Die rare dromen heb ik toen ook wel gehad maar die heb ik ook wel als ik niet helemaal fit ben. Vandaag een beetje bruinverlies dus ik verwacht dat ik door kan naar de volgende ronde.
Mijn ovulatietesten zijn nog omo wit, terwijl ik vorige maand echt oploop zag in dezelfde periode. Heb ook nog steeds klachten sinds de curettage dus vandaag mijn urine ingeleverd. Helaas geen blaasontsteking dus nu de gyn maar weer contacten. Ben er zo klaar mee, wil gewoon dat mijn lichaam weer doet wat het moet doen.
Ik was even ‘afwezig’ Mega druk met lanceren van m’n nieuwe collectie! Maar bij mij nog steeds geen positieve ovulatietest. Al zijn de streepjes sinds gister iets donkerder dan eerst maar of dat nou een naderend ei is? Dit is alweer dag 23. Ga dus weer af op een lange cyclus helaas. @paula1984 wat ontzettend balen
@paula1984 wat ontzettend vervelend voor je zeg!! @Mirya jammer!! Maar bruin is nog geen rood, dus alles kan nog. @Sanne25302 spannend altijd het die week voor NOD. Niets voelen kan iets betekenen, heel veel voelen kan iets betekenen.. je weet het nooit. @xDaantje succes morgen met de hysteroscopie! Hier aan het wachten op de ovulatie volgende week
@Zonnebloem92 wat ontzettend vervelend zeg! Hopelijk pakt je lichaam het nu gauw zelf op en/ of kan de gynaecoloog uitsluitsel geven. @Jeansflower echt niet leuk die lange cyclussen en dat afwachten steeds. Hier nu echt door naar de volgende ronde
Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - Ronde 2 - NOD +/- 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 3 - testen 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 3- NOD +/- 5 oktober —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 2 na MA - NOD 12 september —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje (dochter maart 2016) - Ronde 1 - NOD 21 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 13 september —————————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 3e kindje (na missed abortion in mei) - Ronde 1 - NOD +- 20 sept —————————————————————————————————————— ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 4 september —————————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 2 - NOD 11 september —————————————————————————————————————— ♥ Groet83- 2e kindje - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 2 ( 1e na *vmk)- NOD 26 september Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER -———————————————————————————— Afspraken: - xDaantje - 6 september hysteroscopie 2 - xDaantje - 10 september ingreep voor weghalen laatste stukje placentaweefsel Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Misschien kan het idd zijn dat ik niet fit ben heb nu ook hoofdpijn en misselijk zelfs over gegeven bah! Of mn lichaam houd me voor de gek
Ja ik, megatuur op 8dpo. Veel te vroeg maar kon het weer niet laten. Schreef 2 weken terug dat ik zou wachten tot nod.