@babywens93 ik zie hem ook! Spannend hihi. Ik wil wachten tot zondag maar weet niet of me dat gaat lukken
Haha ik kan ook echt niet meer wachten! Dromen/wakker liggen en steekjes aan de rechterkant dat is nu nog af en toe voor de rest nog niks we zien het wel zou wel super snel zijn als het nu al lukt maar you never know
@babywens93 Oeh spannend! Ik duim voor je! Vanochtend de hysteroscopie gehad, stukje weefsel zat er nog steeds. Maar dat was ook wel te verwachten! Maandag a.s. het stukje weg laten halen en dan als het goed is, op naar ronde 1! Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden, zit nu op dag 23 dus hopelijk meteen na de hysteroscopie. Eindelijk weer wat positiefs in het vooruitzicht!
Spannend hoor! Dit is de predictor early! @xDaantje Fijn dat gelijk maandag terecht kan! Mag nu wel weer eens wat positiefs hé!?
Ik zie m ook! Volgende week eindelijk een afspraak bij de gyn, wel een andere want mijn huidige gyn zat vol tot eind okt.
Hopen dat je wat meer duidelijkheid krijgt! Ik heb er net toch maar even een testje tegen aangegooid hoe erg haha! Test was van de action weet niet of die goed zijn? Maar was helaas negatief
@Zonnebloem92 Spannend. Hopelijk krijg je dan eindelijk duidelijkheid. Duurt lang zo hoor! @Sanne25302 Action early? Hier was de normale ook negatief net. Ik doe morgen weer predictor early. Zenuwachtig gedoe, veel te vroeg ook!
Ja de normale heb het ook niet s ochtends gedaan maar in de middag (had nog niet veel gedronken) heb net wel testje bij 2besure gekocht die komen morgen als her goed is misschien die dan proberen mijn hoop is alweer een beetje opgegeven haha
Ja ik vind vooral die lange cyclussen vervelend Zo heb ik in 86 dagen maar 2 kansen. Te irritant Vraag me af of ik met zulke lange überhaupt wel een eisprong heb maar we gaan t zien. Hoop vooral dat ze snel korter worden
@Jeansflower wat balen zeg zn lange cyclus. Had je dat altijd al of moet mss alles n9g op gang komen? @xDaantje ik hoop zo voor je dat het goed gaat om het weefsel te verwijderen en jullie aan een nieuw hoofdstuk mogen beginnen! @Sanne25302 2bsure werden mij de zwangerschap testen afgeraden die schijnen vaak vals uit te slaan. Geen eigen ervaring mee. Predictor idd erg fijn! @babywens93 action was hier ook negatief afgelopen maand terwijl Predictor al positief was. Zijn denk ik gewoon minder gevoelig van de action. Hier had ik afgelopen maandag al negatieve test van action en gisteren nog 1 gedaan van z en k. Zn hele gevoelige en die was gelukkig ook spierwit. Nu hopelijk vlot mijn eitje weer in aantocht
Voor de pil jaaaaaren geleden was ik regelmatig (28-30) Van mijn zoontje in 1x zwanger in een cyclus van 35 Dus nee ben niet bekend met zulke lange cyclussen Action zwangerschapstest schijnt idd heel laat pas posifief te testen. Mijn ovu testjes gister & eergister