@Jeansflower gatver dat maakt onzeker kan ik me voorstellen. Zo zien mijn testjes er ook uit momenteel. Ik hoop echt voor je dat je snel je ei vind. Had je hem vorige maand ook gevonden uiteindelijk?
Nee, getest vanaf dag 10-25 toen. Ei gehad rond 28/29e dag (als er een eitje gesprongen is überhaupt)
Pff laat zeg. Hopelijk vind je m snel. Ik zit op cd 13, voorheen had ik altijd rond 12/13 mijn eisprong. Vorige maand een mooie oploop tussen 9,10 en 11. Had zelf het idee dat hij wel gesprongen is op dag 13 maar had helaas niet doorgetest ivm vakantie. Zo onzeker word je er van. Mijn buikpijn lijkt ook uit te stralen naar mn benen en rug.
Hoi dames, ik heb jullie hulp nodig! Afgelopen dagen/weken getest met de action test, tm dinsdag. Allemaal negatief. Omdat ik op dag 24 zit inmiddels, dacht ik dat ze niet goed werken bij mij. Dus ik die van 2besure besteld. Dacht ik net ik doe even een testje, gewoon om uit te proberen voor de volgende ronde. Zie ik dit? Is dit positief, of bijna positief?
Deze is nog niet positief. Hij lijkt er wel aan te komen...zou toch even doortesten kijken wat er gebeurt.
Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - Ronde 2 - NOD +/- 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 3 - testen 26 september —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 3- NOD +/- 5 oktober —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 2 na MA - NOD 12 september —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje (dochter maart 2016) - Ronde 1 - NOD 21 augustus —————————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 13 september —————————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 3e kindje (na missed abortion in mei) - Ronde 1 - NOD +- 20 sept —————————————————————————————————————— ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 4 september —————————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 2 - NOD 11 september —————————————————————————————————————— ♥ Groet83- 2e kindje - Ronde 3 - NOD 19 september —————————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 2 ( 1e na *vmk)- NOD 26 september Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER -———————————————————————————— Afspraken: - xDaantje - 6 september hysteroscopie 2 - xDaantje - 10 september ingreep voor weghalen laatste stukje placentaweefsel Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. Even weer Up voor de lijst
Ik heb ook de ovu testen van 2besure mij was die wel donkerder maar dan komt je ei er snel aan @xDaantje @paula1984 heb je zelf ervaring met de 2besure testen? Misschien dan toch nog maar een andere kopen als deze positief aan geeft. @babywens93 heb je al nog een keer gestest of wacht je nu tot nod?
Ah super balen! Hoeveel dpo zit je nu? Ja, ik heb opnieuw zo’n vaag lijntje. Begin predictor (als ik het mag zeggen) beetje zat te worden! Ga er ook niet vanuit dat het gelukt is. Ga nu niet meer testen en ik wacht tot nod. Ben vandaag 9/10 dpo.
Oooow 5 dpo dan test volgens mij niemand positief Zou niet eerder dan 8-9 dpo testen en eigenlijk pas 14 dpo (dan merk je jn elk geval niks van een voortijdige miskraam)
Nou mijn testjes van gisteravond en vanochtend waren negatief, dus denk dat ik mijn eisprong al heb gehad! Zie hieronder mijn tattoo ♡♡