Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik ben er nu veel meer mee bezig dan bij de 1e. Misschien ook omdat er zon leeftijd tussen zit en we nu die knoop doorgehakt hebben wil ik t ook NU!

    Ik voel mijn eisprong altijd ja, links of rechts hevige steken/krampen. Op zich wel handig :)
    De app heb ik idd ook maar ik weet dus niet hoe m’n cyclus verloopt want ik ben pas net met de pil gestopt.

    En jij?
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wanneer je zwanger bent pas ophogen, nog niet nodig als je niet zwanger bent.
     
    NienT vindt dit leuk.
  3. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Ovulatietesten ga ik nu ook weer gebruiken. Ik ben een controlefreak en probeer hiermee nog enig gevoel van controle te hebben.
    De app gebruik ik om dezelfde reden dus ook.
    Eisprong voel ik tijdens het hebben van de mirena spiraal niet, terwijl je er dan wel 1 hebt. Maar voelde hem de vorige keer (na het verwijderen van de mirena voor ons 1e kindje) wel
     
  4. Meisje6

    Meisje6 Actief lid

    3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Ik snap dat je het dan idd meteen ook wilt, is het een bewuste keuze geweest voor wat meer leeftijdsverschil of komt dit door samenloop van omstandigheden (als ik zo vrij mag zijn dit te vragen)☺️
    Ja op zich is het zeker wel handig, al mag het van mij iets minder pijnlijk zijn haha. Maar vind ook gek dat ik het niet elke cyclus heb, dat ik die eisprong voel.

    Voor m’n zwangerschap had ik altijd een hele regelmatige cyclus van exact 28 dagen en sinds ik vorig jaar weer ben gestopt met de pil (m’n libido wordt daar altijd erg laag van:rolleyes:) schommelt het tussen de 25 en 28 dagen..
    Maar gelukkig wel altijd een vrij normale cyclus..
     
  5. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Dacht ik ook maar er stond me iets bij dat zij de laatste keer had gezegd dat bij een volgende kinderwens ik gelijk al een tabletje op moest hogen. Vandaar dat ik ging twijfelen. Maar we wachten het maar even af.
     
  6. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier hebben ze meegedeeld dat dat niet hoeft. De laatste zwangerschap twijfelde ik hoeveel ik moest ophogen dus belde, maar ik kon pas over 3 weken terecht en kreeg eerder geen antwoord op mijn vraag.
    Eenmaal daar vroeg ze waarom ik nog niet had opgehoogd...zucht.
    Kom er vanmorgen achter dat ik al een week 50 mg slik in plaats van 100, lekker suf!
     
    NienT vindt dit leuk.
  7. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ja soms word er lekker langs elkaar heen gewerkt.
    Goed dat je er nu achter komt dan!
     
  8. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik sluit mij hier ook graag aan. Mijn zoontje is bijna twee en wij zijn klaar voor een broertje / zusje. Afgelopen donderdag heb ik mijn mirena eruit laten halen. Sinds vandaag ben ik (een beetje) ongesteld. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn cyclus er deze keer uit gaat zien. De vorige keer duurde het 7 maanden voordat het allemaal op gang was en duurde een cyclus zo'n 5 weken. Ik heb daarom ook nog geen idee wanneer mijn nod zal zijn.
     
    Jeansflower en Blue lady vinden dit leuk.
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Welkom!
     
  10. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Hoi mirya,

    Grappig ik heb ook donderdag mijn spiraal verwijderd. Hier nog geen ongesteldheid te vinden..
    Hoop dat je cyclus nu mooi (en niet te lang) gaat zijn
     
  11. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel!
     
  12. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is toevallig! Ik twijfel ook of het wel ongesteldheid is. Het is nu eigenlijk al over, maar heb wel echt last van mijn buik. Heb jij last van het eruit halen gehad?

    Onze zoontjes liggen trouwens qua leeftijd dicht bij elkaar. Die van mij is jarig op 8 september.
     
  13. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Welkom!
     
  14. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Volgens mij zit ik nu op 10 DPO ipv 11 wat ik dacht. Ik rekende vanaf mijn positieve ovulatie test. Maar mijn ei springt natuurlijk een dag later pas.

    Vanmorgen deze test:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jeansflower vindt dit leuk.
  15. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ik zie toch een streep hoor ;) ik duim :thumup:
     
    NienT vindt dit leuk.
  16. NienT

    NienT Bekend lid

    12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ja ik weet het nog niet precies. Morgenochtend ben ik aan het werk dus doe dinsdagochtend nog een testje.
     
    Carmina26 vindt dit leuk.
  17. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ooooeww spannend!
     
  18. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Wil je jezelf aan de lijst toevoegen? Staat denk ik nu op pagina 4 de laatste versie :)
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja bewuste keuze!
    Ik voelde die kriebels voor een 2e totaal niet. Dacht ook dat t mogelijk bij 1 zou blijven maar toch de kriebels gekregen en gevoel van niet helemaal compleet zijn zo blijft. Voel nu de rust voor een 2e en kijk ernaar uit :)
     
  20. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Had ik hier ook! Ik wou liever niet te veel verschil qua leeftijd maar heb nooit echt de kriebels gehad tot nu.. Opnieuw vriendinnen zwanger of ook aan het proberen en sindsdien toch wel dat gevoel van niet compleet te zijn. Zoontje is er ondertussen 3 en al zelfstandiger, dus mag nu wel :$:D
     

Deel Deze Pagina