@Meisje6 ik herken dat gevoel ook heel erg hoor! We willen zeker graag zwanger worden, maar het leven zoals het nu is bevalt ons ook heel goed. Voor een stukje geeft het ook rust. Mocht het niet snel raak zijn is dat ook oké. @NienT vorige week donderdag is mijn mirena verwijderd. Ik had het weekend ervoor bruine afscheiding, dus mogelijk was dat mijn ‘menstruatie’ en komt er dit weekend dus een ovulatie.
Ik moest plassen en kan niet meer slapen.. Misschien doe ik er in de ochtend nog wel eentje hoor haha
Die is donderdag denk ik. Dit is mijn eerste ronde na verwijderen van mijn spiraal dus weet niet hoe mijn cyclus is. Ik zit nu op 12 DPO.
Hij is al wel iets donkerder dan die van zondag. Had op een duidelijkere gehoopt haha. Maar moet zeggen dat mijn urine ook erg licht is omdat ik veel drink. Misschien vandaag een beetje minder drinken en morgen weer eens testen.
DEELNEMERSLIJST ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 29 juli —————————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie) —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil) —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus —————————————————————————————————————— ♥ MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10 augustus —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - NOD 19 juli —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten —————————————————————————————————————— Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Welkom nieuwe dames! NienT wat spannend zeg, je hebt gewoon een 2e streepje! Primeur in deze groep geloof ik!? Super!
Oow @NienT dat ziet er goed uit! En fijn nog een eisprong @Blue lady Beter dan wachten op menstruatie Ik zie hier een vaag oplopend streepje voor ovulatie. Hopelijk komt m’n ei ei ei
Pff dat wachten he.. op hoeveel dagen zit je nu van je cyclus? Vorige cyclus had ik vanuit heel licht streepje ineens een knaller dus het kan.. !
Super handig dat er ovulatietesten bestaan! Hier ook aan het testen; gek genoeg is er bij mij om de dag een licht streepje. Iemand een idee hoe dat kan? @NienT: ik vind het ook echt wel op een streepje lijken... Spannend hoor!
Heb ik ook, volgens mij omdat er altijd wel wat hormoon in je urine zit. Pas als ze op gaan lopen/ knallen komt je ei eraan. Als je elke dag knal test hebt kan t wel wat anders betekenen maar elke dag lichte streepjes is niks