@Meisje6 met 27-30 weken zijn wij naar Amerika gedaan. Super leuk om nog even met zijn tweeën op pad te kunnen gaan. Gaan jullie vliegen of met de auto? En hoe gaan jullie kamperen? Misschien wel lekker om tegen die tijd iets van comfort te hebben.
Gister avond mocht ik lekker naar huis. Wat is het heerlijk om weer gewoon in mijn eigen bedje te liggen het lijkt goed te gaan! voel me soms nog wel een beetje naar in m’n hoofd vooral als ik sta maar dat komt denk ik ook van wege het te weinig eten. Langzaam een beetje opbouwen nu
Wat fijn dat je lekker in je eigen bed mocht slapen. Gauw een beetje meer aansterken en gaan genieten van alles. Kan je weer een beetje eten en drinken binnen houden?
@Sanne25302 wat fijn dat het beter gaat! Hier nog steeds geen bruin/rood gespot. Begin het nu toch wel heel spannend te vinden... durf morgen ook niet goed te testen, ben bang dat hij alsnog negatief is..
Ooh spannend @Blue lady! Wat fijn @Sanne25302 dat je weer thuis bent en langzaamaan eten op kunt bouwen. Dat heb je toch wel nodig om je een beetje fit te voelen.
@Sanne25302 wat fijn dat je weer thuis bent! Klinkt alsof het ook iets beter gaat nu, fijn! Dat dit mag voortzetten @Blue lady je maakt het toch wel spannend hoor! 24/7 duimen draaien voor jou!! @ zomervakantie, wij gaan eigenlijk altijd met de auto op vakantie en ons favoriete land is Italië, heb nu een camping gevonden aan het Lago di maggiore. We zijn al paar keer bij het Gardameer geweest maar hier nog niet! Dit is ook iets minder ver, 1000 km bij ons vandaan. We zitten eigenlijk altijd in een stacaravan of bungalow! Ben geen type voor een tent, wil m’n eigen badkamertje Nu een boeking gedaan rechtstreeks bij de camping en kwam erachter dat je dit 30 dagen voor vertrek kosteloos mag annuleren! Dus durf dit risico wel te nemen is het al juni?
@Blue lady spannend! Hoop het zo voor je Voel me nu toch weer niet zo goed kan misschien ook door de medicijnen komen slaap veel (bijna de hele dag) en douche is eigenlijk al een hele opgave voor me we wachten maar weer af.
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Vandaag mijn eisprong zo goed als zeker. Nod denk 9 december. En de andere 2? @Blue lady vandaag nod toch? Of gister al?
Even nagekeken.. @Jeansflower 12 dec @Meisje6 3 dec En ik 9 dec Lekker snel na elkaar meiden! Laten we er een goede week (anderhalf) van maken! @Blue lady ik hoop dat je ons het goede voorbeeld geeft.
Duimen voor ons alle 4 Mijn ovulatietesten knalde op zondag en maandag maar ik blijf last ban afscheiding houden, hebben meer dat na de eisprong? Twijfel dan zo erg of de eisprong wel daadwerkelijk is geweest
Ik heb dat ook altijd tot een paar dagen na de eisprong. Heb je na de knaller zondag en maandag doorgetest?
Ik heb dat ook altijd nog een paar dagen na eisprong. Jij normaal niet @Meisje6? Ik had het deze keer ervoor amper. Vandaag wel zoals ik verwachtte en vandaag denk ik ook eisprong. Dus nog maar een kansje gewaagd. Niet zo erg hoor Vandaag veel lichtere streep op de test. Mijn knaller is nog nooit even donker of donkerder dan de teststreep geweest. Dus gister mijn knaller ga ik vanuit.
Helaas toch op rood. Had eergisteren Mn NOD dus had me eigenlijk al rijk gerekend maar vannacht toch flink ongesteld geworden. Ik baal heeeeel erg
He wat balen zeg zeker omdat je dan toch stiekem denkt zou het dan toch.? Dan valt het helemaal zo tegen he!