Jaaa herkenbaar... vandaag 6 dpo en vandaag voel ik een heleboel rechtsonder in mijn buik. Steken, best wel aanwezig zeg maar. Maar vorige rondes ook zoveel gevoeld dat ik er geen waarde meer aan durf te geven. Al kan ik me niet herinneren het zo te hebben gehad als nu. En niks voelen kan ook dus.. tja wat zegt wat he? Wordt dus ook lichtelijk ongeduldig op het wachtbankje.. Afwachten tot testmoment maar. Nog even volhouden @Meisje6
En sinds vandaag ook behoorlijk gevoelige borsten. Meestal komt dat pas paar dagen voor nod. En die is 9 dec. Op de een of andere manier opeens best wel het gevoel dat het weleens zou kunnen deze maand. Maar we zullen zien
@Jeansflower wat balen dat je deze ronde niet hebt kunnen benutten. Wel heel toevallig dat mijn man ook afgelopen wee met een abces zat.. voor hem overigens de eerste keer.
Klinkt veelbelovend! Hoop het zo voor je! Hier vanmiddag lichtroze slijm in m’n inlegkruisje en ook met afvegen..toen paar uur weer niks en net weer ienieminie roze lijm in inlegkruisje.. Cyclusdag 22 vandaag (banner loopt 1 dag achter), vandaag 9 dpo, geen idee wat ik ervan moet denken maar als het doorbreekt zou dit wel een hele korte cyclus zijn Ook benieuwd naar hoe je echo is geweest vandaag @MarjoP
Ooh wat spannend @Meisje6! Zou het ook een innesteling kunnen zijn? @Visje62 dat klinkt best goed. Ik duim voor je!
Ik heb echt geen idee meer.. Ik probeer het maar af te wachten. Vind het lastig te negeren (maar steken voel ik aardig dus lastig) en dus geen idee of het een teken is of totaal niet. Dus er zit maar 1 ding op. Net als voor jou denk ik.. Hoop dat het goede tekenen zijn. Zou wel heel vroeg zijn nu al je menstruatie toch? Dus wie weet is het wat anders. Of niks... soms kan ik er echt niks van maken. We moeten maar gewoon afwachten d zien wat het wordt... Hier nu op dag 21
Dacht ik ook aan. Ik hoop het @Meisje6 Bij mij ook tekenen op dag 21 waarvan ik dat hoop. Bedankt @Mirya! Hoe gaat het bij jou?
Gaat goed hier! Nauwelijks misselijk, een beetje moe en enorm last van mijn darmen. Het lijkt wel alsof ze een eigen leven leiden en een herrie dat ze maken
Ze? Als in meervoud? Heb ik iets gemist? Fijn dat je niet misselijk bent. Darmen natuurlijk wel vervelend. Oh hahaha Ik besef nu dat die herrie over de darmen gaat? Zo dan.. Ik ben ook moe. Net terug van oppassen bij 3 gezellig drukke kleintjes
Als ik het zo online lees kan dat wel ja, maar heb dit bij m’n dochter nooit gehad.. Zie nu dat ik lijm heb getypt in plaats van slijm Heb vanavond niks meer gespot, heel af en toe wat gerommel gevoeld, geen serieuze krampen.. kan het niet goed uitleggen
Haha ik bedoel inderdaad mijn darmen! Ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat het er gewoon eentje is
Haha ja zag het. Begreep wat je bedoelde. Al hoop ik dat het een teken is dat iets anders wel blijft 'plakken'
Haha ja zou ik doen. Ik zou van één ook heel blij worden. Wat me opeens doet afvragen.. wanneer zou je erachter komen dat het een meerling is? Eerste echo lijkt me?
Dat denk ik? Ik weet ook niet of het anders voelt in het begin dan zwanger zijn van één kindje. Misschien weet jij het @MarjoP?
Wat spannend @Visje62 en @Meisje6 wie weet wel innesteling bloeding en/of tekenen! Hoop het heel hard voor jullie, wat zou dat leuk zijn! @Mirya zou wat zijn ja een tweeling haha wie weet! Nee je voelt in het begin niets anders.. Ik ben nooit extra misselijk oid geweest. En idd op de eerste echo zie je dat, dan zie je 2 vruchtjes! Heel bizar moment overigens Mn man had t hele weekend nodig om bij te komen haha. @Sanne25302 ja gaat echt snel hoor! Bijna naar de 2e helft! Ja we weten het idd al een maandje, het is een manneke!
Allemaal mannen in huis @MarjoP. Hoe vind je dat? Het lijkt mij ook best wel shocking om ineens twee boontjes op de echo te zien ipv eentje.
Moest wel even wennen aan het idee stiekem, je ziet toch vaak beeld voor je van de toekomst en met jongens is vaak toch net even anders dan met meiden. Maar toch vind ik jongetjes echt super leuk, lekker stoer en ravotten.. Lijkt me wel heel gezellig straks een boyssquad haha.
@Visje62 & @Meisje6 spannend voor jullie! @Mirya dat van die darmen heb ik ook ze gaan te keer elke dag haha.
Hier nu op 7 dpo en gister en vandaag flinke steken rechtsonder in mijn buik en heel gevoelige borsten. Ik heb dat nog niet zo erg gehad en zo vroeg in de cyclus. Alleen in ronde 2 dat was ook een heel aparte ronde achteraf. Toen ook maar anderhalve dag ongesteld geweest waar ik dat normaal een dag of 5 ben. Heb ook sterk het vermoeden dat we er toen heel dichtbij zijn geweest. Durf nu niet teveel te hopen... Maar pff stiekem wel erg spannend! Nu al. Mocht iemand dit herkennen dan hoor ik het graag. Maar wie weet hoort het gewoon bij de cyclus en is het wat heftiger af en toe.. @Mirya ik heb je toch niet zenuwachtig gemaakt? Of had jij eerste echo al gehad? Even in de war met al die zwangere dames @Sanne25302 hoe gaat het nu verder met je? Kan je al wat meer genieten van alles? @MarjoP heerlijk toch een mannen huis! Op de een of andere manier beeld ik me onze toekomst altijd zo in. Tot nu toe een leuke vent en een mannelijk hondje haha