Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Heftig he :(
    Hier toch een kansje benut dinsdag. Hopelijk op tijd voor eventueel ei. Heb geen ovu verder gebruikt dus weet niet wanneer m’n ei precies is. Misschien nu pas, dan vanavond gezellig maken maar.
    Ik ga gewoon uit van 12/12 mocht hij maandag al gesprongen zijn dan ben ik dan ruim over tijd, springt hij vandaag dan ben ik 12 dpo.
    Vorige ronde op 10dpo ongesteld

Ik hoop op 1 mega goede zwemmer

Blue lady en MarjoP vinden dit leuk.
  2. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Zal je net zien dat er deze maand een zwemkampioen tussen zit:thumup: fijn dat er toch een kans bestaat.

Jeansflower vindt dit leuk.
  3. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Het zou maar zo goed kunnen! Die steken kunnen zeker op een innesteling duiden, zeker gezien je cyclusdagen nu. Heel erg spannend zeg! Duimen!
    Haha wat grappig dat je dat zo voor je ziet! Soms heb je gewoon al ergens een beeld van he! Ik vind het echt wel heel leuk, jongens zijn vaak wel echt knuffelkontjes. Die van ons iig heel erg. En lekker stoer aankleden, ik hou dr wel van haha.

4. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat spannend! Kan je je zelf nog in houden om niet te testen?
    Het gaat gelukkig nog steeds goed s avonds nog wel is moeten overgeven en de misselijkheid komt met vlagen maar is gelukkig niet meer de hele dag. Neem wel nog steeds 2 keer per dag medicijnen. Heb geprobeerd om het 1 keer per dag in te nemen maar merk dat het dan gelijk weer erger wordt. Mn buik begint nu ook al uit te zetten lijkt mij al best snel maar stiekem heel leuk:p

MarjoP vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Fijn dat t beter gaat!
    Gewoon toegeven aan 2x per dag tot t beter gaat. Niet proberen te minderen want dan ben je straks weer zo ziek.

Leuk he een buikje! Komt omdat je darmen opzetten en alles gaat schuiven.

Sanne25302 vindt dit leuk.
  6. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,
    Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Gistermiddag nog op de bank in slaap gevallen(exact 1 fifa potje lang:roflmao:). Tegen 11 uur doodop en voor mijn doen vroeg naar bed maar slapen.. echt niet voor 3 uur. Zo gek.

@MarjoP met een meisje zou ik ook dol gelukkig zijn, maar dan zal het vast een stoere meid worden haha. Werk bij een gezin thuis met 3 jongens (waaronder een tweeling) dat zijn echt mijn vriendjes! Maar denk dat ik het ergens altijd al zo voor me zag. Heel gek
    Heerlijk van die knuffelkontjes! Lekker van genieten.

Het lijkt me nog wat te vroeg om te testen @Sanne25302. Ik mag woensdag van mezelf (sinterklaas cadeautje?).
    Klinkt best goed hoe het bij jou gaat. Dan nog maar even 2x per dag toch?

Sanne25302 vindt dit leuk.
  7. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hoeveel dpo nu?
    Zwangerschapsklachten komen pas na innesteling zodra hcg hard gaat oplopen.
    Dus kan nog alle kanten op!
    Spannend!!

8. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    8 dpo vandaag. Daarom ga ik ook zeker nog niet testen. Probeer er ook niet zoveel van te denken maar deze ronde voelt zo anders. Besef dat na een innesteling het nog alle kanten op kan... we zullen zien! Maar vind het wel spannend

9. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Spannend! Met 10 a 11 dpo zie je vaak al echt wel wat! knap als je tot woensdag (12 dpo) kan wachten! Maar we duimen hard!
    Ah leuk ja boys! Ook een tweeling erbij dus, toevallig! Ja tuurlijk is een meisje ook leuk! Je bent blij met wat je krijgt!:)

Visje62 vindt dit leuk.
  10. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    In m’n NOD groepje showt de 1 na de ander een positieve test..Is het heel erg dat ik nu denk dat die van mij dan wel niet positief gaat zijn morgen, puur omdat er nu al zoveel zwanger zijn in dat groepje :oops:
    Ik gun het natuurlijk iedereen, begrijp me niet verkeerd!
    Het geluk is toch een keer “op” denk ik dan..
    Het slaat ook nergens op maar toch:rolleyes:

@Visje62 nog een paar dagen volhouden, dan weet je of je gevoel klopte ❤️

Blue lady vindt dit leuk.
  11. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Vruchtbare maand? En het geluk gaat ook een keer aan jouw kant staan. Dus waarom niet morgen? In deze groep trapje dan af deze maand.
    Al snap ik heel erg dat je het iedereen gunt maar je zelf ook zo graag eens een positieve test wil.
    Maar laat de moed niet zakken en probeer nog heel even geduld te hebben. Hoop dat we beide (En de anderen natuurlijk ook) een dikke streep zien!!

Meisje6 vindt dit leuk.
  12. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Zelf ook bang dat ik er teveel op hoop. Dus snap je gevoel hoor @Meisje6 Ik duim heel hard morgen voor je!:thumup::thumup::thumup:

Meisje6 vindt dit leuk.
  13. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Lief dat je dat zo zegt, je hebt helemaal gelijk! Iedereen gewoon een prachtig cadeau met sinterklaas ❤️

Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  14. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hi dames,

Ik ben terug van weggeweest! Heb ondertussen wel een beetje meegelezen, maar weet allemaal niet meer waar ik het laatst op gereageerd heb... Dus voor de dames die ondertussen zwanger geworden zijn, gefeliciteerd!

Met mij gaat het nu inmiddels iets beter. Vanwege de miskraam moest de hysteroscopie weer uitgesteld worden, maar heb aangegeven er zo klaar mee te zijn. Wij willen zo graag verder. Nu is er afgesproken dat ik gewoon ga proberen om zwanger te worden, en anders de hysteroscopie de volgende ronde vóór de eisprong te laten uitvoeren. Dan is die ronde ook niet weggegooid! Mijn menstruatie is net weer voorbij, dus we zitten nu weer in ronde 1. We proberen weer wat meer naar het positieve uit te kijken, en daaraan vast te houden. Hopelijk mogen we weer snel zwanger zijn!

Blue lady, Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  15. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Op het wachtbankje:

Jeansflower - 2e kindje (zoon oktober 2013) - Ronde 4- NOD 12 december
    ————————————————————————————————————
    Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - Ronde 6- NOD 3 december

Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - NOD 22 december

♥ Visje62- 1e kindje- Ronde 6 - NOD 9 december
    xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 (na vmk) - NOD 29 december

Zwanger:

MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! ZWANGER

NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER
    ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER
    Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER
    ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 3: 13 okt positieve test ZWANGER

Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER
    Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER

Babywens93 - 1e kindje - ronde 7 - ZWANGER

———————————————————————————
    ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER

Afspraken:

6 dec. - sanne25302 - intake gesprek
    11 dec. - sanne25302 - termijn echo
    17 dec. - Mirya - 1e echo vk
    19 dec. - Mirya - intake vk
    [/QUOTE]

16. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat zou nu eens een leuke verrassing zijn!

17. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom terug @xDaantje! Fijn dat jullie weer kunnen proberen. Als je niet hoeft te wachten liever niet natuurlijk. Heel veel succes deze ronde!

Hier gaat het best goed. Het enige waar ik echt last van heb, zijn mijn darmen na het avondeten. Het doet echt zeer en ik moet even gaan liggen tot alle lucht eruit is. Iemand tips wat ik hier aan kan doen?

xDaantje vindt dit leuk.
  18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Volgens mij helpt meerdere kleine porties op een dag eten ipv in 1x een grote maaltijd

19. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hmm misschien moet ik het over de rest van de dag nog wat anders verdelen. Voor mijn gevoel eet ik 's avonds niet heel veel, maar misschien is dat dan net te veel?

20. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Meisje6 snap wat je bedoelt met het geluk is toch een x op, maar gelukkig zegt het wel of geen succes bij een ander niks over jullie succes! Wanneer wil je gaan testen? Echt netjes tot overmorgen wachten? Zou het knap vinden hoor! Duimen draaien!

@xDaantje welkom terug! goed om te horen dat het iets beter gaat nu. Kan me zo indenken dat jullie niet kunnen wachten en nu eens geluk willen hebben en uitzicht op een mooie zwangerschap en een mooi gezond kindje! Duimen dat het weer gauw raak mag zijn voor jullie.

xDaantje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina