Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Spannend! Ik heb net mijn 1e cyclus gehad na stoppen pil. Begon rond dag 12 maar dat was omdat ik in 2015 na stoppen pil ook pas mn piek op dag 18 had, nu op dag 20. Benieuwd of het deze cyclus ook weer zo 'laat' is. Ik denk als je bij dg 10 begint je altijd save zit!?

Carmina26 vindt dit leuk.
  2. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw

3. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Piek is geweest. Morgen nog een keer gezellig maken :D en dan op het wachtbankje:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

babywens93 vindt dit leuk.
  4. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    DEELNEMERSLIJST

Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 29 juli
    ——————————————————————————————————————

Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie)

Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil)

Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus
    MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug

Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31
    juli
    NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - NOD 19 juli

Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten
    Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 1 na MA

:) Dit bericht aanvullen?

• Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:

5. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Wanneer testen jullie of wanneer getest?

Hier 3 dagen voor nod negatief met de action testers.

Vorige 2 zwangerschappen testte ik na nod positief.

6. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    vorige keer 1 dag voor NOD getest (action en clear blue digital) en dat ben ik nu ook weer van plan (nu met zwanger en kids test)

7. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@Malika1989 Bij mijn zwangerschap 3 dagen voor nod positief getest omdat ik een voorgevoel had. Vanaf mijn volgende cyclus wil ik wachten tot nod.

@Blue lady Whoehoe! Mooie knaller!

Blue lady vindt dit leuk.
  8. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Mooie knaller, nu afwachten! Dapper dat je kunt wachten tot 1 dag voor NOD. Ben nu ook van plan niet eerder dan 12dpo te testen. Totaal geen nut, maar ja, die nieuwsgierigheid he...

Blue lady vindt dit leuk.
  9. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb tot nod gewacht met testen. Van mezelf mocht ik niet eerder testen omdat ik al zoveel testen had 'verspild'. Ik gebruikte die van de Action of de Kruidvat 2 voor 5.

10. Meisje6

Meisje6 Actief lid

3 mrt 2018
    429
    353
    63
    @NienT woehoeee ik zeg gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk zo snel!

@Blue lady een mooie knaller op je ovutest!

@babywens93 wat ontzettend naar dat je dat hebt mee moeten maken, ook ik hoop voor jou dat je gauw weer zwanger mag worden van een gezonde baby, het zal niet heel gemakkelijk zijn voor je om die angst van je af te zetten.

@Carmina26 denk ook dat je het beste vanaf cd 10 kunt beginnen..heb zelf nooit geen last gehad van het ontpillen, had ook meteen een regelmatige cyclus. Al is die nu na m’n eerste zwangerschap niet zo regelmatig als voor m’n zwangerschap..

@Malika1989 ikzelf testte de vorige keer 2 dagen voor bod positief net de 2 voor 5 van de Kruidvat! Heb daar nog 1 pakje van liggen maar die is ondertussen over de datum geen idee of die dan echt niet meer betrouwbaar zal zijn.. heb voor de zekerheid vandaag een pakje bij de action meegenomen..

Hier zit ik op cd 13 en voel de hele dag al kleine steekjes zo links en rechts, dus vermoedt dat m’n ei eraan komt. Voor de zekerheid een ovulatietest gedaan maar daar was maar een heeel licht streepje op te zien.
    Weet iemand of dat ze altijd eerst netjes moeten oplopen voor dat ie een knaller geeft of kan het ook uit het niets een knaller zijn?

11. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    @Meisje6 bij mij zag je 16 juli een licht streepje en gister opeens knallers. De 15e heb ik een ook 1 gedaan en daar was helemaal niets op te zien. Dus het kan plots snel gaan.

Meisje6 vindt dit leuk.
  12. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hoi iedereen,

Na even getwijfeld te hebben zou ik toch graag mee willen praten in dit topic. Afgelopen tijd is nogal heftig voor me geweest, en nog steeds. Na 21 weken zwanger geweest te zijn van een eeneiige tweeling, ben ik met rugpijn naar het ziekenhuis gegaan. Daar zagen ze bij de echo dat beide hartjes gestopt waren... Al snel bleek mijn rugpijn weeën te zijn en ben ik dezelfde dag nog bevallen van twee prachtige jongetjes. De dagen daarna hebben we onze zoontjes mee naar huis genomen, en vervolgens hebben we ze laten cremeren en een mooi afscheid gegeven. Vorige week heb ik voor de 2e keer een curretage gehad, omdat er nog een deel van de placenta bleek te zitten. De kindjes waren overleden aan een acuut geval van TTS. Dit is een syndroom dat voor kan komen bij tweelingen die één placenta delen. Er gaat dan iets mis in bij de bloedvaten. Zo krijgt één kindje teveel bloed, en wordt dit niet meer terug gepompt naar de ander. De één loopt dus vol met bloed terwijl de ander zeg maar 'leeggezogen' wordt...

Alhoewel ons verdriet groot is, hopen wij ook snel weer zwanger te mogen raken en kijken we ernaar uit om volgend jaar een voldragen, gezond en huilend kindje in onze armen te mogen hebben.

Ik zal mezelf, als er nog plek voor me is, toevoegen op de lijst. Hopelijk mag iedereen snel zwanger raken! @NienT ; Gefeliciteerd!

13. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat ontzettend heftig! Ben zelf een tweelingmoeder, wat moet dat verdrietig zijn om te horen dat ze ook allebei niet meer groeiden in je buik. Gun je snel een fijne en straks voldragen zwangerschap! Wie weet helpen de twee boefjes boven een handje daaraan mee... Fijn dat je meekletst!

14. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Welkom en veel sterkte! Moet ontzettend moeilijk geweest zijn.. Ik wens je alvast veel succes en hopelijk een snelle en goede zwangerschap zodat jullie volgend jaar een baby’tje in de armen kunnen houden!

15. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@xDaantje Jeetje joh. Krijg er kippenvel van.
    Wat sterk dat je je hier komt melden.
    Welkom hier en heel veel sterkte met het verlies.

Hier even een happy moment. Mijn temperatuur is weer zoals het “altijd” was voor mijn eisprong. Voel me psychisch gelijk een stuk beter vandaag. Gek he?
    Hoop zo dat zaterdag mijn test omo wit is. Gaat iig de betere kant op nu. Lijk nu ook vruchtbaar slijm te hebben, maar durf geen ovu test te doen met nog HCG in mijn lijf. Hoorde dat ze dan niet betrouwbaar zijn?

Hoe gaat het met jullie nu meiden?

16. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    DEELNEMERSLIJST

Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 29 juli

Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie)

Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil)

Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus
    MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug

Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31
    juli
    NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - NOD 19 juli

Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten
    Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 1 na MA
    ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend

:) Dit bericht aanvullen?

• Druk op ‘reageer’.
    • Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden).
    • Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat.
    • Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen.
    • Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :thumup:

17. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor de lieve woorden meiden! Ik ben trouwens niet dagelijks actief, dus hopelijk kan ik het een beetje bijhouden!

18. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heftig xDaantje! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Welkom!

Hier wat gerommel en pijn in mijn buik maar nog geen verandering in de ovulatietesten. We wachten rustig af!

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dames ik klets (voorlopig) niet meer mee.
    Gister nacontrole bij de gyn gehad en deze was niet goed, mag minimaal een halfjaar niet zwanger worden.

Vette domper dit!

20. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Oh dat is niet fijn om te horen :( mag ik vragen wat er is dan?

Deel Deze Pagina