Vreselijk! Soms is het gewoon niet meer te doen he? Ik lag vooral in bed en heb veel geslapen als ik sliep had ik er tenminste even geen last van. Ik at van die lu mini crackers en gember heb ik ook geprobeerd vies he! Anders toch even medicijnen vragen bij de ha? Succes x
Dit is je eisprong toch? Jij had wel altijd lange cyclus dus dat is opzich wel fijn dat dat korter wordt toch?
Ik begreep van de VK dat ze die alleen voorschrijven als je veel moet spugen. Dat hoef ik namelijk niet, maar misselijk zijn de hele dag is geen pretje inderdaad. Fingers crossed dat het met 12 weken voorbij is.
Mag ik jullie vragen even mee te kijken? Ik snap er even helemaal niks van.. Dit zijn mijn ovulatietesten vanaf cd 12 elke dag 1. Die met het kruisje ervoor niet meetellen denk dat die niet goed ging qua timing en drinken. Eigenlijk altijd mijn eisprong op dag 15. En dan daarvoor 2 dagen de streep die aardig donker is maar niet zo donker als de teststreep. Nu test ik al sinds dinsdag bijna zulke strepen.. voelde ook wel steken onderin mijn buik, toen 2 dagen niet gemerkt en nu weer wel. Maar nu echt geen idee wanneer mijn ovulatie is geweest en of die is geweest. Jullie?
Ik zou zeggen dat ze allemaal nog negatief zijn omdat ze zo licht zijn? Heb zelf ook weer een kwaal erbij waarschijnlijk een beknelde zenuw in mn been is echt heel vervelend. voel steeds een tintelend en dood gevoel in mn bovenbeen en zeker als ik sta wordt het erger en gaat het ook zeer doen. Iemand dit ook wel is gehad?
@Jeansflower wat fijn dat je periode tot eisprong wat korter is! Maakt je luteale fase misschien wat langer? @Mirya wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk gauw een beetje beter. Hoe ver ben jij nu? @Blue lady maak jij even plaats op het wachtbankje? Hihi En alle zwangere dames hoe gaat het? Hoorde gister dat een vriendin van me zwanger is. Eerste ronde meteen, ging ze bijna een beetje snel..want ja dat verwacht je niet altijd natuurlijk. Gun het ze hartstikke natuurlijk maar dan hoop ik toch ook wel heel erg dat wij ook gauw geluk hebben.
Mmm maar als dat zo is moet ik me afvragen of ik ooit wel een eisprong heb gehad. Ze zijn nooit net zo donker als teststreep... Maar wel altijd 2 dagen een 80% donkere streep om het maar zo te noemen en daarvoor en na niks tot super licht. Wat vervelend die beknelde zenuw. Is daar wat aan te doen?
En je test wel s avonds? Hier een foto van mijn testen deze was wel heel donker hoor maar die van jou zijn zo licht vraag me af of dat klopt?
Ik test meestal smiddags(1x was avond). Dat zou ook moeten kunnen volgens handleiding. Maar ik vind het gek dat ik nog nooit zo'n donkere streep heb gehad. Maar wel altijd 2 duidelijke gelijktijdig met steken in mn buik. Dus toen toch echt wel mijn eisprong lijkt mij.. nu bijna al die dagen bijna net zo donker als normaal net voor eisprong. Wel iets lichter misschien. Maar zo lang wel echt zichtbare streep... normaal de dagen daar voor en na amper wat te zien. Ik let ook altijd op 2-3 uur niks drinken (Al is dat soms 2 uur helemaal niks en niet helemaal 3, maar ook dan heel weinig).
Heel gek! Niet bij iedereen wordt hij zo donker maar dit is wel echt super licht. Wanneer begin en stop je met testen?
Ja en toch vind ik m erg licht. Ik heb meestal net zo donker, ook weer niet zulke knallers als sommige hebben maar tenminste net zo donker. En volgens mij is dat ook pas positief en alles lichter is niks
Hier misschien iets duidelijker. De eerste test is op cd 12. En meestal op cd 14 een positieve. Ik vind de test op cd 12 wel nagenoeg even donker als de teststreep. Dus ik ging er vanuit een vroege te hebben deze keer. Maar dan is het weer gek dat ik daarna nog zulke duidelijke strepen krijg.