Gaan voor een meisje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love Always, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    en nu verwacht ik wel weer wat opwindende gedachten aangezien ik het heel moeilijk vind te verwoorden wat ik eigenlijk écht wil zeggen.
    Nouja, iedereen in z'n eigen situatie heeft z'n eigen kijk op bepaalde dingen en we moeten maar proberen begrip opbrengen voor elkaar.
    En ik heb heus begrip voor de dames hier die het moeilijk hebben met zwanger worden, dat moet vreselijk zenuwslopend zijn maar dan is er van de andere kant ook begrip nodig voor de dames die net beslist hebben om voor een wondertje te gaan en die dus ook nog met hun hoofdje in de wolken lopen.
    love and peace :)
    x

2. Trees

Trees Niet meer actief

love & peace hoor ;)

Ik viel met name over de bewoording dat je aangaf dat we als we wel de keuze zouden hebben, wat we dan zouden kiezen en waarom. Ik kan dus echt niet kiezen en wil het niet eens. Misschien voor sommige onbegrijpelijk, maar ik zou echt niet weten waar mijn voorkeur naar uitgaat. Zelfs als ik er nu goed overna denk borrelt er geen enkele (lichte) voorkeur op. Ik hoop dat ik nu ook normaal, menselijk en eerlijk ben dat ik hiervoor durf uit te komen :)

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja natuurlijk :) ik wilde ook helemaal niet zeggen dat mensen zonder voorkeur abnormaal, onmenselijk en niet eerlijk zijn. Maar dat had je ondertussen ook wel door dacht ik :)

Uiteindelijk zitten we hier allen met eenzelfde doel: een mensje op de wereld zetten waar we oneindig veel van zullen houden!
    En wens het dan ook direct aan iedereen hier en erbuiten ;)
    edit: het in vraag stellen van alles, hypotheses maken en "wat als"-vragen stellen is beroepsmisvorming en weet dat ik daar moet mee opletten :)

liefs

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik had het door. Leer snel ;). Hopelijk allemaal snel een wondertje. Ik stem voor!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik stem ook voor!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    De ooievaar voor burgemeester! hihi

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

En Love...voel je niet schuldig over je topic. Het is heel duidelijk dat je het zo niet hebt bedoeld meid.

Het grote nadeel van forums/emails ed vind ik is dat als Pietje zn verhaal typt, Klaasje het wel eens heel anders kan lezen als Pietje het bedoeld.

Of zoiets...hoop dat ik nu duidelijk ben en iedereen weet wat ik bedoel ;)

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Piet en klaas... mijn favoriete duo!
    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht want we zitten alle-maal even recht... misschien heeft u nog even tijd, voordat u weer naar spanje rijdt...
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    In eerste instantie hoop je dat je zwanger kan raken(ik tenminnste)Dan hoop je dat het goed gaat en blijft zitten(daar hou je je dan mee bezig)Dan hoop je dat het goed groeit,vervolgens hou je je bezig of dat je kindje(hij/zij)gezond is.Het allerbelangrijkste.Geloof me ik heb altijd geroepen een meid wat leuk,maar mijn mening is op het moment dat je zwanger bent je alleen maar bezig houdt met de gezondheid van je aankomend kindje,het geslacht dat zie je later wel weer.

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Kan mij dus echt niets schelen hoor...jongetje of meisje... ik ben met alles gelukkig! Als ik maar zwanger raak en dat het kindje gezond is, dat is mijn enige grote wens!

Kan mij natuurlijk wel voorstellen dat als je al een jongetje hebt en je kiest voor een tweede kindje dat je toch stiekem hoopt dat het een meisje wordt....

11. Fennie

Fennie Lid

18 feb 2009
    30
    0
    0
    precies miss dior. Ik heb dus 2 mannetjes en een meisje zou ik heeeeeel leuk vinden, hihi. Maar een jongetje is nog steeds welkom hoor. ;)

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Haha ja kan ik me wel voorstellen dat je stiekem hoopt op een meisje! Maar goed, als het een jongtje mocht zijn en het is kern gezond... dan ben je toch al ziels gelukkig hé. Knap hoor, nog een 3de erbij! Spannend want je bent al behoorlijk overtijd....

Of bedoel je met 2 mannetjes je eigen man erbij gerekend? :D dat kunnen ook soms kinderen zijn hoor ;)

13. Fennie

Fennie Lid

18 feb 2009
    30
    0
    0
    Dan heb ik er 3, haha.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mmm ik hoop dat wij er iniedergeval ooit 1 krijgen! Maakt me dan echt niet meer uit wat het geslacht is! We zullen er hartstikke blij mee zijn en realiseren ons nu al dat zwanger worden echt een wonder is!

Deel Deze Pagina