Ik had ook een snelle innesteling (4dpo) maar ik ben niet vooruitgezet. Dus ik vind het echt altijd een raadsel whaha. En ik maak geen kleine kindjes dus dat kan het ook niet zijn. Eerste meisje 51 cm en 3484, normaal zijn die meestal 49 en rond de 3000 gram. De lengte en gewicht van mijn eerste meisje hoort bij een gemiddeld eerste gewicht van een jongen Tweede meisje 53 cm en 3980, ook dit is erg groot voor een meisje. Ik kan de site niet meer vinden waar ik in 2013 de cijfers heb gevonden voor een eerste tweede derde enz Ze hebben bij mij wel altijd grote placenta's dus komen niks te kort haha en hun papa is 1.95 m dus het komt niet uit de lucht vallen haha. Die was namelijk geschat op 2.12 maar door medicatie voor zware acne is zijn groei wat geremd.
Ja en ze zeggen dat ze in het begin toch allemaal in dezelfde lijn groeien? Idd een raadsel voor @Fringe dan hehe.
Ik zie misschien wat. Ik heb wel een latere eisprong gehad vermoed ik want op "ovu dag" had ik geen positieve test. Dagen er opliep hij wel op maar heb niet meer verder getest. Ik ga proberen te wachten met testen . Anders de 18e ( 2 dagen na verwachte nod) dan is mijn man ook jarig . VERRASSING hahahah
Heb je 'm ook nog nat gefotografeerd en in het omhulsel? Vind het zo lastig beoordelen, maar spannend!
Zeker alleen nu zie ik hem duidelijker nu hij droog is (nouja, duidelijker hahahahah) met omhulsel is lastig te zien.. er zot een dik plastic venster over heen.. met die reflectie kan je geen tuur strepen zien.
Wat een mooie echo's zie ik voorbij komen, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik hoop op allemaal gezonde baby's straks! Hier word ik overvale door vruchtbaar slijm, dus had vanmorgen getest om te kijken of ik een piek kan ontdekken deze cyclus zodat ik een beetje weetnhoe lang t gaat worden nu.. maar wel een duidelijk streepje maar nog lang niet positief Mn vriend begon gelijk weer waarom ik dat nou ging doen, en toen heb ik gewoon gezegt dat ik graag wil weten wanneer ik bloed kan verwachten, en toen zei die ook niks meer. We zien wel waar onze reis eindigt en hoe.. we proberen er samen nu alles wel aan te doen om onze relatie te verbeteren. Wil 'm niet kwijt, maar dr staat een giga kloof tussen ons op t moment, en hij geeft de kleine daar de schuld van, en dat vind ik niet kunnen.. Het gaat hem echt om de seks die er niet meer is.. want ik vroeg hem of als we weer eens de seks zouden hebben of dat dan zou helpen met t verbeteren van onze relatie, en toen zei hij volmondig ja. Dus t is voor mij duidelijk, nu alleen hopen dat tme gaat lukken hem te geven wat hij wil. Zodat misschien ooit mijn wens nog in vervulling gaat, maar voor nu is de deur naar een kindje dicht.
Meid wat lastig zo! Wel fijn dat je nu de oorzaak van het probleem lijkt te weten. Uit eigen ervaring wil ik je wel een tip mee geven. Ik zeg niet dat je dit doet hoor, maar uit voorzorg. Ga niet alleen maar geven wat hij wil, want dan gaat seks jou zelf alleen maar tegen staan. En ga je je alleen maar aan hem ergeren of nog erger dat je afkeer er van krijgt of van je vriend. En als dat gebeurt barst vroeg of laat ook de bom. Probeer echt samen te kijken of misschien alleen eerst voor jezelf wat je vroeger leuk vond en leidde tot seks. En probeer dan dat bespreekbaar te maken zodat hij je ook makkelijker in de stemming kan brengen. Elke ouder heeft met deze tropenjaren te kampen en het is echt zoeken wat voor jullie werkt. En je vriend moet accepteren dat je seksleven niet kan blijven zoals het was toen je net bij elkaar kwam omdat er gewoon meer stoorzenders zijn nu dan toen.
Lastige situatie zeg. Meer seks maakt een relatie natuurlijk ook niet gelijk beter. Misschien zo nu en dan eens een keer een paar dagen samen inplannen? Dus kindjes (voor een nachtje) bij oppas/opa&oma oid. Ik merk dat dat soms echt wonderen verricht als je elkaar uit het oog verliest.
Ja 24/01 zag er wel uit als een piek. Of een hele vroege innesteling. Maar belangrijkste is dat alles goed gaat Ja dankje wel. Met mij gaat het goed. Tot nu toe weer niet misselijk (vorige 2 keren ook niet). Heb wat gevoelige borsten, soms trekkerige onderbuik en al een darmenbuikje dus al regelmatig wijde truien aan zodat het nog niet voor iedereen opvalt. En meer moe en veel trek
Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * Mommy2020 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 - 5 april * beertje073 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 8/10 april * Vlindertje87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 10 april * Lamia - 28 jaar - 4e kindje -ronde 2- 16 april * Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) - 17 april * Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 21 april * DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - 23 april * Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 - 28 april * BloemNH - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 - 28 april * XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 29 april * Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 30 april * bambiniheart - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 6 mei * Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 - 6 mei * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 7 of 8 mei * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 - NOD onbekend * NataschaL - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - 17 maart??? * xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD onbekend Later starten: * Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje - juni * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 6 - pauze? Zwanger / uitgerekend * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - 12/10/2021 * Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - 31/10/2021 * Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - 03/11/2021 * Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje - 9/11/2021 * Engel31 - 32 jaar - 3e kindje - 25/11/2021 * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - 27/11/2021 * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - 29/11/2021 Afspraken: * Beausecret - 13 april - intake + echo * Engel31 - 16 april - intake * Dvk1990 - 16 april telefonisch intake fertiliteitarts om te starten. * Fringe - 16 april - NIPT * xMeliisz - 19 april - eerste echo * Stokstaartje86 - 21 april om 11.10 - Termijnecho + NIPT Aanvragen * xMeliisz - 28 april - telefonische intake vk * Fringe - 7 mei 13.30 - controle VK * xMeliisz - 10 mei - termijnecho
Ik heb door een gebeurtenis in t verleden zowiezo al een afkeer voor seks, hij weet ervan. Voor mij hoeft seks helemaal niet, ben ook gelukkig zonder, maar hij dus niet.. en daarom dat ik hem t dan maar wil geven waar die naar verlangt.. dan is hij ook blij Helaas kunnen wij niet onze jongste bij iemand te logeren brengen.. Mijn ouders zijn qua gezondheid daar nket toe in staat, en nu met corona zie ik ze niet. (Al sinds t begin van de corona uitbraak niet meer). En mijn schoonvader woont te ver weg en heeft haar maar 2x in dr hele leven gezien, en ook die zien we niet door corona.. En vrienden hebben hun eigen kids al, en zitten niet op die van ons te wachten. Mijn oudste gaat om de week een week naar dr vader, dus dat is geen probleem. We (vooral ik) zijn continu met de jongste bezig..
Is er iets waardoor je seks lastig vind? Las ergens dat het al zo’n 2 jaar geleden is (als ik het goed gelezen hebt) Voor nu zou ik idd eerst aan de relatie werken en tijd voor elkaar proberen vrij te maken. Beginnen met bijvoorbeeld een leuke/spannende film kijken en dan steeds een stapje verder.
jeeje meid, wat een heftige tijd voor je. Ik hoop dat het goed komt. Maar vind het ook lastig om te lezen dat jij hem wil geven wat hij nodig heeft. Ik snap het ergens wel, maar..... waar ben jij in dit verhaal. Ben jij dan niet belangrijk ?
Tijd vrij maken doen we nu wel Ja seks is voormij heel lastig doordat in mn jeugd er wat gebeurt is. Het is meer dan 2 jaar geleden inmiddels sinds de laatste keer dat er wat gebeurt is qua seks
Ik heb ook een nare ervaring op dat gebied gehad vroeger. Seks of beter gezegd de behoefte er aan is ook het eerste wat bij mij weg is zodra het niet goed met me gaat. Mijn man heeft ook weleens aangegeven dat hij daar moeite heeft op de momenten dat het zo weinig is. En dat snap ik ook wel als je zelf wel die behoeftes hebt. Aan de andere kant denk ik ook van dan had je je dat eerder moeten bedenken als geen of heel weinig seks een dealbreker was. Je schrijft ook dat jij veel met de jongste bezig bent. Als hij meer helpt ben jij minder moe en is er misschien wel meer ruimte voor seks
Ja dat klopt, helaas komt dat niet aan bij hen, of voor een gedeelte, dan gaat t een paar dagen goed en dan weer helemaal mis. Ik moet voor mezelf ook hulp gaan zoeken, om dingen te verwerken
@Kimmetjuh90 Wat een lastige situatie zit je in zeg. Ik heb zelf ook heel lang last gehad van dat ik geen zin in seks had (ook nare ervaring gehad in het verleden en afkeer tegen seks gekregen in combinatie met zowieso laag libido ), en dat mijn man er zelfs aan dacht dat als het zo nog jaren door zou gaan, dat het dan einde relatie zou betekenen. Ik heb er een hele lange tijd voor gekozen om dan maar seks te hebben zodat hij dan maar gelukkig is, maar daar werd ik heel ongelukkig van. Ik had ook zoiets naar mijn man van je wist waar je aan begon. Ik heb hulp gezocht en met EMDR (trauma verwerking) en CGT (cognitieve gedragstherapie) is het allemaal stukken verbeterd en kan ik er heel goed mee omgaan, en heb ik het een plekje kunnen geven. Misschien dat dit ook uitkomst kan bieden voor jou. Nu wil ik niet zeggen dat deze therapieën zowieso werkt voor iedereen, iedereen is natuurlijk anders. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen.