Het plan is woensdag, maar kan goed zijn dat ik me niet kan inhouden en morgen al test Ik merk dat ik sinds 2-3 dagen meer honger en dorst heb. Met gevolg dat ik ook vaker moet plassen. hoop dat het eens een keer zw symptomen mogen zijn, wie weet
Hi ja deze ochtend nog, leek héél vaag wat te zien binnen tijd en even gekeken hoe hij droogde (zie foto). Al vrees ik dat het gwn een voordrukker is. Morgen nogmaals testen, als het echt wat is zou ik mogen toch wat duidelijkheid moeten krijgen .. voor nu houden we het dus maar op negatief.
heb je ook een foto van dat ie nog nat is? Hier zie ik idd een streepje op, maar ben ook altijd voorzichtig met streepjes bij droge testen
Nee, maar ik zie hem voor nu ook nog als negatief hoor. Geen vertrouwen meer in deze tuurstreepjes op deze testen. Heb ze eigenlijk enkel liggen om oploop te testen maar men andere voorraad is op
Jaa je wil gewoon een duidelijke streep! Oh en nog veel liefs voor je zoontje, wat lijkt me dat heftig, je kindje zo ziek zien. Fijn dat het nu weer beter gaat.. hoe kan zoiets ontstaan? Is daar een aanleiding voor?
De dokter zei dat we het moesten zien als een griep die op het hersenvlies is gevestigd. Ik ben zelf flink ziek geweest, stevige hoest en men zoontje was ook al op en af zien geweest, dus een verminderde weerstand. Zou goed kunnen dat hij het door mij gekregen heeft. Maar hoe weten we eigenlijk niet.
Pff dat lijkt mij echt zo eng. Is hij er nu weer helemaal bovenop? Heb je trouwens geen testen meer om zo even te kunnen testen? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Jawel maar moet zo vaak plassen lukt me niet om op te houden, ga ook s nachts uit bed om te plassen. Ook veel dorst dus niet drinken of plassen lukt me niet Kriebelt hier ook om te testen hoor ja hij is er weer helemaal bovenop, klein draakje