Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 - 18/20 januari * Mommynumber2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 26 januari * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 27 januari * noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - 1 februari * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 5 - 1 februari * Mommy2020 - bijna 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 5 februari * Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 5 februari * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 - 9 februari * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 10 februari * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 14 februari * Anja1986 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 15 februari * wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 25 februari * Schorpioen86 - bijna 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ? Later starten: * Krily - 26 jaar - 2e kindje Zwangeren/uitgerekend: * MDvD96 - 24 jaar - 2e kindje - 30/09/2021 Afspraken:
Hoi dames! Kan ik ook nog hier meepraten? Zit wel al in ronde 11 helaas. Vorig jaar gestart in de voorjaar/zomer 2020 zwanger worden groep waar inmiddels nog maar 5 mensen in zitten en sommigen al uitgerekend zijn bijna. Super leuk maar merk dat het daar dus steeds stiller wordt. Wij hebben besloten als het deze ronde en volgende ronde niet lukt eens bij de huisarts aan te kloppen. Had zo gedacht binnen 3 maanden zwanger te worden maar als ik dit had geweten was die spiraal er maanden eerder uit gegaan..
@BloemNH welkom! Wat balen dat jullie al zo lang bezig zijn. Ik heb ook een spiraal gehad en mijn cyclus moest eerst ook even bijkomen, maar niet zo lang. Verstandig om dan even de situatie met de huisarts te gaan bespreken.
Ik ben sinds 3 dagen begonnen met de ovu testjes, merk dat ik best zenuwachtig word voor mn eisprong. Stom he..? We zijn het in ieder geval al om de dag gezellig aan het maken.. Meer dames dichtbij de eisprong?
Hier volgende week pas. Helemaal nog niet mee bezig maar dat zal richting volgende week wel anders worden..
Dankjewel Ronde 9 dachten we een tuurtest te hebben maar de tests daarna steeds vager en zagen we niks meer. Begin nu langzaam te twijfelen of er niet iets mis is
Dankjewel! Gek genoeg was mijn cyclus wel meteen regelmatig alleen extreem heftig. Dus wie weet wat er moest bijkomen inderdaad. Ik ben eerder in 2020 naar de huisarts geweest voor iets anders en die dacht als ik gewoon menstrueer en ovuleer ik wel binnen het jaar zwanger zou zijn. Mag het nu wel gaan opschieten. Anders inderdaad terugkomen
Ben ook altijd zenuwachtig voor de eisprong je wil hem natuurlijk niet missen en je kansen optimaal benutten
Duurt nog even hier.. Merk wel dat ik alert ben op mijn lijf op de een of andere manier.. Want ik heb wel een vermoeden wanneer mijn ei komt, maar ook is het afwachten omdat hoe het in het verleden ging geen garantie geeft voor hoe het nu gaat.. Ik vind het maar wat spannend, held op sokken hier Zit er al een stijgende lijn in je ovu testjes? Wanneer verwacht je je ei?
Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 - 18/20 januari * Mommynumber2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 26 januari * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 27 januari * noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - 1 februari * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 5 - 1 februari * Mommy2020 - bijna 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 5 februari * Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 5 februari * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 - 9 februari * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 10 februari * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 14 februari * Anja1986 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 15 februari * wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 25 februari * Schorpioen86 - bijna 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ? Later starten: * Krily - 26 jaar - 2e kindje Zwanger / uitgerekend * MDvD96 - 24 jaar - 2e kindje - 30/09/2021 Afspraken:
Ik heb gister getest maar was toen nog negatief. Gisteravond een korte felle steek/kramp gehad in m’n onderbuik. Als dat een innesteling is geweest dan is het nog even afwachten, anders zou ik niet weten wat dat geweest is.. nu al eventjes een zeurend gevoel bij schaambot en af en toe gevoelige liezen.. ach het blijft afwachten. Morgen en maandag maar nieuwe pogingen wagen en daarna zie ik wel weer verder