Oh haha, heb ik je wellicht ook verkeerd begrepen Dank je, gister iig nog gezellig gemaakt, dus fingers crossed nu..
Hier is het irritante gedeelte van het wachtbankje begonnen, kwaaltjes of geen kwaaltjes.. - last van allergie (stof, kriebel, had ik ook bij mijn eerste zwangerschap) - af en toe gevoelige borsten - en tintelingen in mijn rechtervoet, op de bovenkant. Geen idee wat dat is.. Maar goed, we zijn pas op 6dpo denk ik, dus nog even geduld. * einde klaagzang
Wij wisten het geslacht bij mijn dochter niet. En dat was zoooo leuk! Nu wil ik het weer niet weten. Vond die verrassing op dat moment zo bijzonder he.
Ik zie dat jullie ook voor eerste kindje gaan. Spannend? Al van alles opgezocht. En hoe vind je het dat je 'a!' 34 bent. Of geen problemen mee? ❤️
Nou pil is eruit hoor (al bijna 2 weken) doen het nu nog even rustig aan ivm medicatie. Maar mocht het raak zijn heb ik al andere medicijnen die ik kan gebruiken. Hopelijk snel volledig zonder medicijnen.
Dat lijkt mij dus ook. Het kamertje wil ik sowieso weer unisex doen (heeft mijn zoon ook), dus dat maakt ook niet uit.
Ja het was echt bijzonder. Ik ging meteen kijken of het een jongen of een meisje was haha. We wilden het ook zelf zien. Dus niet dat de verloskundige het vertelde.
Ja om de kamer zou het niet uitmaken en de eerste kleertjes kunnen ook unisex zijn. Alleen voor de kleertjes zou ik het vooraf wel leuk vinden.. Maar eerst zwanger worden, haha