Hier ook weinig plannen, zondag blijkt er een sneeuw storm te komen dus ben heel benieuwd hihi lekker onder een dekentje series kijken!
@noukie 1992 wat balen meid Hoe gaat het nu met je en heb je al uitslag van de tweede test? Hier ook niet zoveel plannen dit weekend. Ik hoop dat onze nieuwe kast (na 8 weken wachten) komt.. Vorige week onze andere nieuwe kast geverfd in de kleur van onze keuken en in elkaar gezet zorgt wel voor wat afleiding.
Ook balen zeg, wat is het moeilijk om het los te laten he.. Sommige mensen zeggen weleens, laat het los en dan komt het vanzelf. Die zijn vast zelf nog niet bezig met zwanger worden. Je bent je toch bewust van je hele cyclus en dat is gewoon moeilijk om los te laten.
Ja precies!! Mijn moeder zegt dat ik het los moet laten en het dan vanzelf komt. Maar hoe dan? Zij zit zo anders in elkaar dan ik. ik ben echt enorme controle freak echt vreselijk
@Fringe de 2e test was ook negatief Nu hopen dat de AB snel een werk gaat doen.. Niet zoveel plannen dus hier
begrijp ik! Ik was er de eerste twee maanden voor de zwangerschap van onze dochter er ook heel erg mee bezig. Psychisch dan. Ronde drie los gelaten en ik werd zwanger...
Willen jullie meekijken? Ik ben vandaag 12 dpo, gister en eergister licht bloed verlies dus ik dacht game over. woensdag negatief getest. net testje met licht middag urine...
Is dit niet te licht voor 12dpo? was wel met lichte middag urine... ik weet ff niet wat te denken ben zo bang dat het vals positief is
Weet je precies wanneer je ei is geweest? Die zou natuurlijk altijd wat later gekomen kunnen zijn, dus dan is het nu nog heel licht. Ik hoop het zo voor je!
@Flowertje27 Morgen met ochtendurine nog een keer proberen. En wat @Fringe zegt, wie weet is je ei toch iets later gesprongen.. Mijn duimen draaien voor je, hoe mooi zou het zijn als je de komende dagen een goede oploop hebt!
Hier nog geen menstruatie te bekennen wel al sinds gisteren buikpijn. Normaal sta ik er mee op maar nu niks. Net getest ik zie een Tuur lijntje mijn vriend ziet niks.