Dit heb ik zelf dus ook hahaha Ga morgen ochtend opnieuw testen met ochtend urine als er niks komt vandaag.
Hier de Kruidvat! Wat vinden jullie? Ik vind m echt erg licht. Maar ik denk dan gister pas innesteling gezien het bloed verlies?
zo herkenbaar. Maar vind het ook altijd zo rot gezegd want op het moment dat je ook echt doelbewust ermee aan de gang gaat dan ben je er gewoon mee bezig. Ik had vorige maand extreem test drang elke dag zat ik ermee in me hoofd werd echt gek van mezelf. Deze maand gelukkig minder maar ken mezelf. Hoe laat je los denk ik dan heb nu maar geprobeerd om er van uit te gaan dat het niet lukt maar of dit de oplossing is denk het niet.
Ik merk dat ik toch wel beetje mijn ei ontwijk, dus wel rond de eisprong onveilige seks, maar niet heat of the moment. Denk toch beetje onzeker over werk nu en baby veel last van sprong. Alhoewel heel welkom, maar durf toch niet de sprong ECHT te wagen. Volgend jaar winter staat ook een skivakantie gepland, dus de situatie is nu of wachten tot daarna; want met een newborn de extreme kou in zie ik niet zitten. Oh oh.. Man is trouwens heel relaxt over alles, komt toch wel goed.
logisch hoor, is ook moeilijk de wens is er maar dan ga je aan andere dingen denken. wij hadden dit met de zomervakantie gehad ik maakte me heel druk erom en mijn vriend zij waarom komt allemaal goed. Wou dat ik zo kon denken hahaha
Nou ik ben een beetje ‘zweverig’ daarin, ik geloof dat een kindje bij je komt wanneer daar de tijd voor is. Na twee maanden obsessief ermee bezig te zijn geweest dacht ik echt ‘straks is het pas over 7 maanden de bedoeling en dan heb ik die 7 maanden vergooit door zo spastisch te doen en te denken. Terwijl ik ook optimaal van het leven kan genieten. Ook weer voordeel voor een toekomst kindje. Een mama die optimaal gelukkig is’. Ik heb het dus letterlijk overgelaten aan de natuur voor mijn gevoel. Natuurlijk wel je kansen benutten. Ik ben dus ook pró ovulatietesten enzo. Ik geloof ook weer niet dat we Maria zijn haha . Vind ik dit wel lastig te zeggen hoor. Er zijn ook vrouwen die niet zwanger worden of kunnen worden. Lange medische weg. En dan denk ik ‘wat voor verklaring is hier voor? Ik kan geen goede verklaring bedenken’. Ken je het boekje ‘mama hoor je mij?’. Alleen nog tweedehands via bol.com te koop. Aanrader !! Echt heel bijzonder. Ik zie echt een streepje. Direct toen de foto in beeld kwam. En hoeft idd niet te licht te zijn. Als het 10 dpo pas ingenesteld is...
Ik hoop het! Heb wel wat bruine afscheiding nu net bij het afvegen. Net als gister. Hoop niet dat dat kwaad kan....
Ik ben even lekker in bad gaan liggen, m’n gevoel gaat heel erg heen en weer.. soms denk ik: zouden die maagklachten een symptoom zijn, andere momenten: nee dat is vast stress. M’n borsten blijven gevoelig en heb continu een soort harde/stevige onderbuik. Ik blijf vooralsnog bij mijn voornemen om niet voor de NOD te testen @Beausecret en @wolkje1994 wij gaan (bijna) nooit op vakantie dus daar hoeven we geen rekening mee te houden
Heerlijk, in bad! Ik kan daar zo van ontspannen, hopelijk is dat jou ook gelukt Ik herken je gevoel wel.. Het is zo lastig als je vanalles voelt wat meerdere dingen kan betekenen.. Knap als je kunt wachten met testen tot je NOD, dat probeer ik ook. Als je al die testen op het forum voorbij ziet komen, beginnen de gedachten om ook eerder te testen wel te komen hahaha
Ja het is licht, maar het kan zo verschillen per persoon.. De komende dagen even blijven testen om te kijken of je een oploop hebt
Haha snap je precies, zag hem met 3 minuten ongeveer dus wel echt binnen de tijd. Twijfel zo ( Als ik morgen nog niet ongesteld ben weer testen.
Ik heb ook zo'n man Relativeert lekker als ik weer eens over vanalles-en-nog-wat twijfel of nadenk. En op zich heeft hij wel gelijk, het komt wel goed, hoe de situatie dan ook gaat zijn
Hier morgen rond 6:30 de deur uit om te gaan werken tot 15u. Verder het weekend rustig aan doen en afwachten of er echt sneeuw gaat komen en hoeveel. Zou voor de kids wel weer erg leuk zijn. Laatste keer was echt een heel klein laagje dus wat meer zou leuk zijn om ook de slee te pakken @Flowertje27 ik zie op beide testen de streepjes. Waarschijnlijk is je urine nu minder geconcentreerd en de innesteling kan ook wat later geweest zijn. Aangezien je ook wat bloedverlies hebt gehad zou dat best een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn Spannend, ben benieuwd naar je oploop @Mommy2020 ik zie ook een soort van schaduwlijntje. Ik vind alleen de action testen minder gevoelig (de gewone alleen ervaring mee). Bij de jongste had ik op 10dpo een lichte maar duidelijke 2e streep en daarna gelijk een action geprobeerd met dezelfde urine maar die streep was veel lichter maar dat kan ook per persoon verschillen natuurlijk
Ik hoop dat hij mooi oploopt! Heb lichte menstruatie krampen en lage rugpijn. Ook net weer flink wat bruin verlies... schrok er van. Is al 2e dag. Hoop geen vroegtijdige miskraam bleh ben gelijk weer van mijn roze wolk gevallen. Hopelijk gewoon innesteling en stopt het morgen!