morgen een ander maar eens proberen als ik nog niet ongesteld ben. Had met me dochter toen ik 2 dagen over tijd was een action en die gaf een redelijke streep maar dat is al bijna 4 jaar geleden. Heb nog Kruidvat en clear blue liggen maar vind die zo zonde als die ook negatief is
ik heb met mijn dochtertje echt 2/3 weken bruin verlies gehad. En een goede vriendin van mij tot 12 weken. Dus ik hoop dat het niet doorzet en het een verlate innesteling is. Hier ook constant een menstruatie gevoel daarom denk ik nog steeds dat het doorzet.
Wat betreft twijfels... fijn om dit van jullie te lezen. Toevallig gisteren avond veel twijfels. Eisprong komt eraan en opeens wat het ‘eng’ om onveilig sex te hebben. Ook gedachtes van ‘L slaapt net door, moeten we niet even van de vrijheid genieten die we net terug hebben enz’. maar denkt dat dit altijd wel zal zijn. En de wens is er oprecht. Dus vertrouw daar maar op, een half jaar geleden dacht ik bij een newborn ‘nee echt nog even niet’. Nu denk ik ‘ ik wil oooook’
Haha super herkenbaar. Ik heb dan liever dat het er gewoon is, vind het spannend om er echt voor te gaan ofzo.
Van mijn jongste kan ik nog goed herinneren dat ik de 1e tijd ook menstruatiekrampen had en lees het ook vaker maar dan komt het doordat je lichaam zich aan het voorbereiden is op het groeien van de buik. Ook wel vroege bandenpijn
Ik ben ook weer lekker bezig.. heb net een ovulatietest gedaan omdat ik dacht vruchtbaar slijm te zien. Toen kwam er dus een streepje, heb ik anders niet aan het einde van de cyclus. Zou ik mijn ei toch nog niet gehad hebben.
Oke ik heb een hele gekke vraag, opeens slaat mij de twijfel toe.. En dom dat ik het niet echt weet. Maar kan het zijn dat je helemaal geen ei hebt en dan dus wel gewoon ongesteld wordt.
nou je zou toch echt denken dat je ei kort na de 24ste gesprongen is... misschien hcg ? Google zegt dat het kan... maar waarom vraag je jezelf dit af dan ?
Helemaal niet dom! Ik heb dezelfde vraag. Volgens mij wel maar dan later.. maar pin me er niet op vast.
Nou meer.. Stel je hebt geen ei dan kun je het wel mooi gezellig hebben, wat natuurlijk leuk is maar zwanger worden wordt je dan niet. Het beangstigde me ff!
Waarom ben je er bang voor? Herken je angst wel, als het dan niet ‘gelijk’ lukt dan ga je allemaal verklaringen zoeken. Denk wel dat ‘geen eisprong hebben en wel menstrueren’ uitzonderingen zijn..
Ik lees met andere topics ook mee en als ik zie wat daar soms gebeurt.. sta ik hier ook niet meer van te kijken. Dus, wie weet