Gaan voor een nieuw wondertje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Hoop ik ook voor je meid, is jou ook zo gegund!

noukie 1992 vindt dit leuk.
  2. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Beetje hetzelfde als afgelopen week. Weeïg gevoel op de maag en gevoelige borsten. En intens blij, best ook wel onwerkelijk nog.. vind de streep ook echt al duidelijk :oops:

Beausecret vindt dit leuk.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.486
    6.100
    113
    Vrouw
    Jaaa joh dat is echt een super knaller! Zo voor je NOD nog zelfs.

Fringe vindt dit leuk.
  4. ALJ

ALJ Lid

11 jan 2021
    27
    18
    3
    Vrouw
    Hoi dames,

Weer een berichtje van deze kant.
    Wat is het koud hé en wat is het prachtig buiten. Winter wonderland.

Sinds vanochtend ervaar ik een weeig gevoel in mijn maag en wat misselijk. Ook iets diarree (sorry voor de details). Ik zit nu op ongeveer 7 dpo. Herkenbaar symptoom? Verder heb ik nergens last van, behalve dan heel koud.

wolkje1994 en Fringe vinden dit leuk.
  5. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.486
    6.100
    113
    Vrouw
    Jaa ik hou ervan, bloei helemaal op van kou! Toch een beetje wintersport gevoel.

Ik heb ook soortgelijke symptomen, maar die had ik vorige maand ook dus bij mij zegt het helaas niets. Ook wat hoofdpijn, beetje gloeiwangen.

6. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Komt vast goed:rolleyes: Hebben wij er in iedergeval alles aan gedaan deze ronde en dan is het weer afwachten

noukie 1992 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  7. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wauw super!! Dat zijn nou streepjes die je gelijk wilt zien:D
    Gefeliciteerd, had je een voor gevoel?

Fringe vindt dit leuk.
  8. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Tuurlijk, hier ook welkom;) ik zit ook in het groepje van 3e kindje

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik had het pas echt koud (bij nr2) vanaf een week of 6 samen met een constante honger gevoel.
    Die andere symptomen herken ik ook nog wel maar alles kan ook zo op elkaar lijken

10. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Voor mij herkenbaar, dat gevoel op de maag. Ik heb vorige week nog contact gehad met de huisarts omdat ik 's nachts zo'n pijn in mijn maag kreeg (dan is je maag leeg). Ik hoop het voor je! Wanneer ben je van plan te testen?

11. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Nou zoals ik gister zei, toen zag ik bepaalde afscheiding die ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap had. Na die ovulatietest veel hoop gekregen, maar ik durfde gister niet te testen. Vanmorgen weer afscheiding en toen dacht ik, ik doe een ovulatietest en die knalde zo, dat ik toch overstag ben gegaan..

xMeliisz en Beausecret vinden dit leuk.
  12. ALJ

ALJ Lid

11 jan 2021
    27
    18
    3
    Vrouw
    Ik ben van plan nu eens te gaan testen wanneer ik echt mijn nod voorbij ben. Heb altijd vreselijke testdrang vanaf 10 dpo. Ga ik nu niet meer doen (zeg ik nu heel stellig ) Ik ben bang voor weer die teleurstelling. iedere maand voel ik wel iets anders wat op zwangerschapssymptomen lijken. Lichaam houd me steeds voor de gek. Voel nu ook lage rugpijn en pijn in mijn benen, maar dat voel ik ook vaak vlak voor mijn nod..

13. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    nog geen druppel te zien :(
    Twijfel om vanavond weer een test te doen of gewoon wachten tot morgen.

14. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Jaaaaa gefeliciteerd die knallen :D

Fringe vindt dit leuk.
  15. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Nou de test van 18 uur... streepje lijkt lichter dan die van vanochtend. Betekend dit dat ik mijn piek gehad hebt, of moet die gewoon nog komen. In de bijsluiter (etos) staat dat er een tweede streepje moet staan bij positief. Een heel licht streepje is negatief. Nergens staat iets over ‘net zo donker als de controlestreep’. Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Lastig ken deze testen niet, maar ik denk niet dat je je piek al gehad hebt.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Blegh hier net goed gepraat met mijn vriend.
    Aangezien de test bijna positief is wat betreft eisprong.... ik werd overladen met twijfels, toevallig vandaag heel moe geweest door een korte nacht vanwege dochter.. Even wat punten van gedachten:

- het wordt praktisch gezien nu eindelijk wat makkelijker, iets meer vrijheid. Met een tweede wordt dat moeilijker/meer zeulen met twee kids.
    - vandaag zo intens moe. Moet ik niet langer herstellen dan een maand na 12 maanden Geen slaap. Hooguit vijf uur, afgebroken, op een nacht? Straks ronde meteen zwanger...
    - Trek ik het wel twee kinderen?
    - na de bevalling flink last gehad van de hormonen. Geen depressie hoor. Maar roze wolk was eerste twee tot vier weken ver te zoeken. Door een zware zwangerschap kwam alle vermoeidheid eruit. Was mijzelf even kwijt voor mijn gevoel. Heel bang dit weer te krijgen.

zo lekker negatief allemaal.
    Terwijl het juist zo leuk is met mijn dochtertje. Geniet zo. ook al ben ik wel eens flink moe, snak ik naar ‘ me time ‘ enz. Ik geniet wel en zou nooit meer anders willen

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik zou door testen, denk niet dat je je piek al gehad heb
    Die twijfels is heel normaal hoor, het is ook heel spannend allemaal. Ook met 2 kids ga je uiteindelijk je ritme vinden.
    Misschien helpt voor jou een middagdutje wel (zelfde moment als de kleine) of deed je dat al?

wolkje1994 en Beausecret vinden dit leuk.
  19. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 ik snap die twijfel wel hoor of die op en neer gedachtes ik heb ze ook weleens. moet zeggen dat ik een wolk van een zoon heb, een flinke baby geweest en nu een flinke peuter. Altijd goed geslapen, kan zich goed op zichzelf vermaken echt een droomkind om het zo maar te noemen. En dan denk ik wat als een 2e dat niet is, niet zo goed slaapt of de voedingen lopen niet goed, of een huilbaby of weet ik veel wat. Dan denk ik meteen kan ik dat wel aan, kan ik dat wel en kan ik zowel mijn zoontje als onze new Born wel de aandacht geven die ze beide nodig hebben en ik ze wil geven en welke invloed zal dat hebben op onze relatie...? En zo heb ik nog wel tientallen vraagtekens of angsten hoor. En toch ga ik er mee door en denk ik, zorgen voor later :o::roflmao::p

wolkje1994 en Beausecret vinden dit leuk.
  20. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.486
    6.100
    113
    Vrouw
    Ik herken me enorm in watje zegt. Het is ook eng, spannend, je weet bij de eerste niet wat je staat te wachten dus je laat het over je heen komen. En nu weet je wel wat je staat te wachten, dus ga je er over nadenken.

Je gevoelens mogen er in ieder geval zijn en zijn niet gek. Hoe staat je vriend erin?

wolkje1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina