Gaan voor een nieuw wondertje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wanneer ga je weer opnieuw testen?

2. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Zo veel gemist in een dag tijd haha!

@Flowertje27 wat leef ik met je mee. Wat een onzekerheid allemaal.. Hopelijk zorgt je lichaam er zelf voor dat het opgeruimd word, maar jeetje.. Heftig meis.. Vind het zo erg voor je..

Ik had afgelopen zaterdag e.e.a besteld bij het Kruidvat, want in de winkels is alles op qua vroege en gewone testen.. (Heb 2 gewone testen in huis van de Etos, maar geen vroege) Zou ik vanmiddag mijn pakketje krijgen, gaat het 1 tot 4 dagen langer duren door het weer en een storing bij PostNL. Balen :( Kan op z'n vroegst vrijdag zelf naar de winkel, en dan is de grote vraag of ze er wel zijn.
    Wanneer ik m'n pakketje nu krijg, kan ik waarschijnlijk de gewone testen die ik heb liggen gebruiken.. Waarom moet ook alles op zijn in de winkel?? Grr..

3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    jeetje wat balen meid! Bij sensitest is het de ene dag besteld, volgende dag in huis. En ook zo goedkoop vergeleken met andere merken. Lees er alleen goede dingen over !

As we speak haha! Ik wacht tot de tijd om is. Dan morgen weer twee keer

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Tuurlijk!! Dat is juist zo fijn hier.

5. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Corona baby boom. Ik denk dat door Corona meer mensen een baby ‘willen’, heb je tenminste wat te doen @Anja1986 :roflmao:

Anja1986 en Stokstaartje86 vinden dit leuk.
  6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    om deze reden heb ik dus altijd testen in voorraad liggen. Ik heb 4 kruidvat liggen en er zijn 5 first response onderweg haha. En we moeten nog beginnen:oops: gister laatste ongi dag gehad haha

noukie 1992 vindt dit leuk.
  7. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Thanks voor de tip :)

8. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Hahahaha ik was in mezelf aan het mompelen toen ik in de winkel stond en ik zei iets in de zin van 'Goh heel Eindhoven wil zwanger raken, moet niet gekker worden'. Een voorbijganger had me gehoord en keek me een beetje raar aan :roflmao::confused:
    Ben benieuwd hoeveel corona-baby's er geboren gaan worden hihi

wolkje1994, noukie 1992 en Beausecret vinden dit leuk.
  9. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Bestel je die dan? Of haal je gewoon zoveel testen tegelijk?

Ik ben zo iemand die zich nu al opgelaten voelt weer testen te halen bij de lokale Kruidvat hier. Niet dat zij daar nu zo mee bezig zijn: wat kan het ze schelen. Maar toch. :roflmao: Mooie combinatie vorige keer: tampons en een clearblue test. Tja moet het toch in huis hebben. :rolleyes:

Stokstaartje86 en Anja1986 vinden dit leuk.
  10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Hahaha zie dit helemaal voor me. :|:D

Anja1986 vindt dit leuk.
  11. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Dat snap ik wel haha. Je kunt maar voorbereid zijn!
    Maar zit pas in ronde 1 en was er op zich nog niet zo mega mee bezig, tot ik vanalles begon te voelen en te denken.. Is dit ontpillen of toch iets anders..

Beausecret vindt dit leuk.
  12. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Blegh men vriend liet net even vallen dat hij eigenlijk geen 2e kindje wil. Heb zijn opmerking gewoon weggelachen :oops:
    Het was ook niet echt gemeend (denk ik dan) maar het kwam wel even binnen.
    Ons zoontje is echt al een paar dagen enorm zwaar, niets is goed, eten is ook weer een ramp.. Ook is hij plots bang in het donker? En slaapt hij nu echt al 5 dagen aan een stuk gewoonweg niet en wij dus ook niet. Je kent dat wel gewoon even een moeilijkere en lastige periode. :$ Moet zeggen dat ik op zo’n dagen ook wel zo mijn twijfels heb hoor. Zit er zelf ook even door, flink ziek geweest en nu dit dus ben enorm uitgeput. Ik weet dat het maar tijdelijk is dus ik kan me er wel weer over zetten.
    over 2 maanden start hij ook in het instapklasje op school dus dan zal alles wel wat rustiger worden, wellicht zelfs te rustig :rolleyes:
    Nu maar hopen dat men vriend er ook zo over denkt en het allemaal weer kan relativeren over een paar dagen :$

13. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Nou mijn kast puilt ook uit van de testen hoor :roflmao:
    Predictor, kv, cb digitaal en sensitest, mijn voorraadje ligt klaar :p

Anja1986 vindt dit leuk.
  14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Heb je het nog met hem erover gehad? Weinig slapen doet ook veel met je!! En in het heetst van de strijd kan het echt zo intens voelen, maar idd: gaat over. En ik krijg ws nog heel veel op mn bord haha oh oh oh waar beginnen we aan. Knuffel voor jou! Je doet het goed.

15. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Hmm zulke opmerkingen zijn idd niet tof.. maar ergens ook te snappen als de laatste dagen niet lekker verlopen zijn.. zo zie je maar hoe belangrijk een goede nachtrust is..
    Zou er nog wel met hem op terugkomen.. want hij zal het vast niet gemeend hebben.. deze fase van jullie zoontje gaat ook weer voorbij, maar dat is weer zo makkelijk gezegd..
    Hopelijk vanacht een betere nachtrust, ik duim voor jullie!

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    nee ik laat het stilletjes varen :oops: als hij het echt meent begint hij er wel weer over. Hij neemt nooit geen blad voor de mond dus als hij iets niet wil zal hij het ook niet doen en wel duidelijk maken. Maar zoals ik al zei, ik denk niet dat het een gemeende opmerking was. Hij zei het ook aan tafel net wanneer ons zoontje weer even lekker tegenstrijdig niets wou eten en de frustratie dus even uitbrak. :o:

Beausecret vindt dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Ohh ja dat zal zeker even binnen komen. Hoe je het zo verteld is het vast gezegd met een knipoog. Ik ben dan altijd zo’n iemand die dat wel even wilt checken :$

18. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Gelukkig neemt je huisarts het goed op.
    Anders misschien het zk zelf bellen of een verwijzing naar de gynecoloog?
    Ik heb het zelf gehad met mijn dochtertje kreeg met 6 1/2 heel hevige buikpijn toen moest ik van mijn huisarts hun opbellen en kon ik per direct komen.
    Ze hebben toen zelf met de huisarts de verwijzing geregeld omdat het echt op stip en sprong moest.
    Kan best boos worden als ik dan hoor dat je een vk belt en die zegt kom met 8 weken maar en je nog net niet moet bedelen of ze je alsjeblieft eerder mag komen.
    Ik hoop voor je dat er niks aan de hand straks is❤️

19. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja wil er ook niet te veel op ingaan ik weet sowieso dat de kinderwens bij mij groter is als bij hem en hij er in eerste instantie vooral voor mij aan toe geeft. Extra factor is ons zoontje die hij ook echt wel graag een broertje of zusje toewenst. Maar ik weet dat als het volledig van hem zou afhangen dat hij met 1 echt wel genoegen zou nemen.
    nou terwijl ik dit bericht typ kwam hij gezellig meelezen :roflmao: moest ik het onderwerp wel aansnijden natuurlijk :rolleyes:
    Komt wel goed, al weet ik dat zijn beweegreden nog steeds meer voor mij zijn dan voor zichzelf.

wolkje1994 en Anja1986 vinden dit leuk.
  20. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    dit klinkt echt als een opmerking die eruit floept op een moment dat je er echt effe doorheen zit.
    Ik herken dit ook van mijn vriend en van mezelf.
    Ik twijfel ook al heel lang constant met vlagen of ik wel een tweede wil.
    En ik weet dat het antwoord elke keer ja is maar toch die twijfel en helemaal als mijn dochter een bui heeft denk ik wat als een tweede net zo pittig is.
    Weer een rot zwangerschap, weer een huilbaby, ze slaapt nu nog steeds niet door elke nacht staat ze aan ons bed.
    Maar dan denk ik laat me niet lijden door angst of twijfel terwijl ik er zoiets moois voor terug ga krijgen.
    maar herken dit echt heel goed.

noukie 1992 en Beausecret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina