Ben bang dat me dat niet gaat lukken ben echt net een paar uur hier en het reageren gaat al soms niet echt handig haha
Als je even doorgeeft: leeftijd, ronde, hoeveelste kindje en wanneer je denkt dat je NOD is (niet ongestelheidsdag) dan zet ik je erbij
Hoi! Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar heb wel de voorbode ervan. Rugpijn, hoofdpijn, etc. Zoals iedere maand, dus ik verwacht code rood in de komende dagen. Cyclus is de laatste tijd erg wisselend. Weet het dus niet precies. Afwachten maar weer..
Welkom! Wat rot van jouw eerdere miskraam. Hopelijk lukt het snel om terug zwanger te worden en het uit te dragen
Morgen of dinsdag. Ik durf niet zo goed. Bang voor de teleurstelling en omdat ik al die menstruatie symptomen al voel, acht ik de kans zeer klein dat het raak is. Hoe is het bij jou?
Ik heb getest vanmorgen.. De early van Kruidvat is iets opgelopen, 2v5 is wit helaas. Er spookt vanalles door mijn hoofd, een langere cyclus, te vroeg begonnen met DPO's tellen, ontpillen.. Naja.. Ik wacht af..
Symptomen kunnen ook heel erg op elkaar lijken en dat maakt het ook heel verwarrend. Hoeveel dpo ben je nu? Met mij gaat het goed hoor, zit nu op het wachtbankje. Vandaag 6dpo dus nog even geduld hebben
Dat hoop ik ook Ik moet dinsdag mijn menstruatie krijgen Ben ook heel benieuwd of het na de miskraam meteen weer raak is
Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 - 12/14 februari * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 14 februari * Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 - 15 februari * xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 - 15 februari * Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 19 februari * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - 21 februari * Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 22 februari * Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 24 februari * Stokstaartje - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 - 28 februari * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 6 - 27 februari * BloemNH - 28 jaar - 1e kindje - ronde 12 - 1 maart * Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 3 maart * Mommy2020 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 9 maart * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3 - 9 maart * Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) - onbekend, 10 maart? * Vlindertje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD nog onbekend * Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend * Mommynumber2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 26 januari ? Later starten: Zwanger / uitgerekend * MDvD96 - 24 jaar - 2e kindje - 30/09/2021 * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - 19/10/2021 Afspraken: * Fringe - 9 maart 2021 om 20.45 telefonische intake VK * Fringe - 12 maart 2021 om 9.45 vroege echo
Nee, ik dacht eerst zonder proberen, het is onze 1e ronde pas.. en wilde er geen druk op leggen. Maar deze onzekerheid is nog erger hahaha. Dus als ik ongesteld ga worden, worden er meteen ovulatietesten ingeslagen
Yes vandaag nod, maar negatieve test (2v5) met middagurine. Nog niet ongesteld, dus als het vandaag niet doorbreekt probeer ik morgenochtend nog eens.