Gaan voor een nieuw wondertje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Dat is wel vreemd idd.. Fijn dat vrouwelijk lichaam, elke maand werkt het weer iets anders..
    Hoe is het vandaag?

2. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    @Beausecret vervelend dat je langer moet wachten op duidelijkheid..
    Ook veel beterschap gewenst voor jou en je man.. Hopelijk voelen jullie je gauw wat beter :)

Beausecret vindt dit leuk.
  3. Engel31

Engel31 Lid

13 feb 2021
    62
    76
    18
    Vrouw

4. Engel31

Engel31 Lid

13 feb 2021
    62
    76
    18
    Vrouw

Hoi hoi
    Ik had gister ongesteld moeten worden dit ben ik niet geworden ik heb die ochtend een test gedaan 2v5 maar met mijn vorige zwangerschap teste ik met deze testen ook pas na 3 dagen overtijd licht positief hopelijk is dit nu ook het geval. Op heden nog niet ongesteld geworden ik heb me voorgenomen om donderdag of vrijdag te testen. Gaat van alles door me hoofd ik heb namelijk na mijn miskraam nog geen menstruatie gehad en heb wel een piek met ovu testen gehad. En word altijd 14 dagen ernaar ongesteld. Hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest en krijg ik eind deze week een mooie positieve test zooo spannend
    P.s okk nog geen buikkrampen of idee dat ik ongesteld ga worden en alleen me borsten zijn af en toe gevoelig

Fringe vindt dit leuk.
  5. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Engel31 vindt dit leuk.
  6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @wolkje1994: hahaha positive vibes.....ja aan de hand van de testen ben je nu idd 7 DPO als die binnen 24 gesprongen is en 6 DPO als die een dag later is gesprongen

@Beausecret: hij wilde niet precies weten wanneer mijn eisprong was qua druk van het moeten. Maar hij weet wel dat ik een korte cyclus heb en we dus redelijk vlot na mijn menstruatie aan de bak moeten. En heb ook aangegeven van binnen nu en een week is mijn eisprong. Dus ja hij wist het wel. En bovendien weet hij in tegenstelling tot veel andere mannen precies hoe het werkt met een cyclus en wanneer en hoe vaak je het beste sex kunt hebben. Dat maakt het nou juist zo frustrerend.

Pff ik vind het knap hoor dat je zo rustig blijft. Ik zou helemaal flippen. Het is dat ik zo'n regelmatige cyclus heb, maar anders was ik meteen bij de eerste al begonnen met ovulatie testen. Bij de jongste heb ik ze alleen gebruikt om te controleren of ik wel een eisprong kreeg, omdat de helft van mijn cyclus uit bloedverlies bestond. En toen kwam ik er achter dat ik dus na de ovulatie begon te bloeden wat uiteindelijk overging in echte menstruatie.

Deze keer heb ik ze gebruikt vorige maand om te kijken of alles nog op ongeveer dezelfde momenten gebeurde als toen we voor de jongste gingen. Ik wou ze eigenlijk niet gebruiken verder, om geen extra druk te creeëren, maar toen het zo moeizaam ging om tot sex te krijgen heb ik ze er toch maar weer bij gepakt om mezelf rustig te houden zodat ik weet dat er nog tijd is.

Beterschap voor jou en je man. Hopelijk had het geen slechte invloed deze ronde. Weet je wanneer je eisprong was?(Sorry als je dit al verteld had)

@xDuvessa: Wat een aparte menstruatie zeg. Als je toch twijfelt of je toch nog zwanger bent is mijn ervaring dat je beter nog een testje kunt doen. Anders laat het je niet los. En door stress kan je eisprong juist weer langer duren. Bij een onregelmatige cyclus adviseren ze om uit te gaan van de kortste cyclus. Omdat je anders kans hebt om je eisprong te missen. En dat zou zonde zijn. Je weet immers nooit van te voren of je een korte, middel of lange cyclus gaat krijgen.

@Fringe: bedankt voor je geruststelling haha. Wat fijn dat het weer beter gaat met je rug!

@Engel31: jeetje wat spannend! Sorry als je het al gezegd hebt, maar wanneer was je positieve ovutest?

Fringe en Beausecret vinden dit leuk.
  7. Engel31

Engel31 Lid

13 feb 2021
    62
    76
    18
    Vrouw
    Mijn positieve ovu testen was op 2 feb
    Ik heb net een test gedaan toch heel nieuwgierig maar lijk zelf een tuur lijntje te zien ik ga hem zo sturen ben benoeiwd wat jullie zeggen

8. Engel31

Engel31 Lid

13 feb 2021
    62
    76
    18
    Vrouw
    Zo benieuwd wat jullie zien
    Zou het dan toch meteen na mijn miskraam weer raak zijn

Bijgevoegde bestanden:

Fringe, Beausecret en Anja1986 vinden dit leuk.
  9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik zie op beide blauwe testje een heeel licht streepje. Op de onderste zelfs nog iets duidelijker dan de bovenste. Heb je een helemaal witte zwangerschapstest gehad na je miskraam? Je zit nu op 13 of 14 DPO nu. Oef wat spannend dit!

Edit: En dan is het ook nog met middag urine! Meestal is de urine na de slaap het meest geconcentreerd (donker van kleur) En hoe donker hoe meer HCG er in zit (als je zwanger bent)

10. Engel31

Engel31 Lid

13 feb 2021
    62
    76
    18
    Vrouw

Ja mijn test was na de miskraam helemaal wit
    Ja echt heel spannend toch vrijdag denk ik nog maar testen dit is ook in de middag gedaan dan doe ik het morgen vroeg en vrijdag ochtend mocht ik niet ongesteld geworden zijn

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik duim voor je!

Engel31 vindt dit leuk.
  12. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Spannend, nu maar duimen! :D

Engel31 vindt dit leuk.
  13. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Jaja zeker een streepje zichtbaar! Spannend :)

Engel31 vindt dit leuk.
  14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik zie ook zeker een licht streepje. Ik duim voor een duidelijke knaltest

Engel31 vindt dit leuk.
  15. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Tja, ik vind dat je voor zo’n grote beslissing toch echt allebei erachter moet staan. Dus ik heb hem (weliswaar ongeduldig :roflmao:) de tijd en ruimte gegeven

Beausecret en Stokstaartje86 vinden dit leuk.
  16. xDuvessa

xDuvessa Actief lid

13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    @Stokstaartje86 bedankt. Hou ik 30 aan. Bedankt!

oh nee verwacht niet dat ik zwanger ben hoor, daarvoor heb ik echt teveel stolsels gehad, bij m’n zoon had ik een halve dag stolsels. Dat bedoelde ik ook niet met weet niet wat ik ervan moet denken. Zou willen dat m’n lichaam soms eens “normaal” zou kunnen doen haha

17. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Hahahah dat zouden we allemaal graag willen.. Ik iig wel :roflmao:
    Ik zou ongesteld moeten zijn, maar verlies zo weinig dat ik ook niet weet wat ik hiervan moet denken.. Zwaar irritant!

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    mij zie zeer zeker wat !

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Heb je nog een test gedaan toevallig?

20. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Nee, geen test meer gedaan. Denk niet dat dat nut heeft. Voor mijn gevoel ben ik gewoon ongesteld maar dan minder dan ik gewend ben..

Deel Deze Pagina