Hoi meiden hier ook tijdje afwezig geweest. Mega druk geweest veel afspraken. Ik hoop niet heel veel gemist te hebben. ik wacht op mijn nod dinsdag duurt lang zo haha. Als het niet raak is wil mijn vriend zich aanmelden bij het zk omdat de wachttijd heel lang is hier momenteel en hij heel bang is dat er iets mis bij hem is. Hij is de afgelopen jaren meerdere malen ziek geweest waarvan 1 keer zeer ernstig en hij is bang dat die daar iets van over gehouden heeft.
Goed om het te laten checken, dan komt er iig wat duidelijkheid. Wat vervelend dat hij zo ziek is geweest.. moet een heftige tijd zijn geweest..
Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - 8 maart * Mommy2020 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 9 maart * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3 - 9 maart * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 - 13/14 maart * Lamia - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - 15 maart * Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 17 maart * Vlindertje87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 17 maart * Engel31 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - 17/20 maart * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 - 19 maart * Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 19 maart * xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 - 20 maart * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 23 maart schatting * BloemNH - 28 jaar - 1e kindje - ronde 12 - 28 maart * Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 - 2 april * Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) - onbekend, 10 maart? * Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend * Mommynumber2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD onbekend * beertje073 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend * NataschaL - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 2 - 21 februari?? * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 6 - 27 februari?? Later starten: * Kimmetjuh90 - 30 jaar - 3e kindje - augustus Zwanger / uitgerekend * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - 19/10/2021 * Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - 31/10/2021 * Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - 03/11/2021 * Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje - 9/11/2021 Afspraken: * Kimmetjuh90 - 9 maart uitslagen bloed onderzoek, en hoe nu verder * Fringe - 9 maart om 20.45 telefonische intake VK * Fringe - 12 maart om 9.45 vroege echo * Schorpioen86 - 16 maart 1e echo * Wolkje1994 - 19 maart acht weken echo * Stokstaartje86 - 29 maart om 19.30 Intake + Echo
@Flowertje27 , @Sillemie , @Mommynumber2 , @NataschaL , @Annelies03 weten jullie al wanneer jullie nod is?
Ik denk 19 maart (mijn verjaardag ❤️) Vrijdag knaltesten gehad , zaterdag ochtend nog smiley en sinds gister lopen ze duidelijk af. Heb t idee dat hij gister is gesprongen maar vanochtend nog geen temp verhoging..hopelijk morgen wel! heb LF van 12 dagen. Als m’n temp morgen hoger is durf ik m op 19 maart te zetten.
Nou, ik word nog niet echt wijs uit mijn lijf momenteel. Ik ben nog steeds een soort ongesteld maar erg weinig. Terwijl ik voorheen zonder anticonceptie echt extreem veel bloedverlies had. Op de gok zou ik nu zeggen 1 april, 28 dagen vanaf begin van deze menstruatie
Mijn menstruaties zijn na mijn eerste kindje ook minder geworden dan wat ik normaal had. Vroeger had ik altijd 2 dagen normale tampon 2 dagen mini tampon en laatste dag niks. Na de eerste was het 2 dagen mini tampon en dan 3 dagen kon ik niks in doen want dan was het niet genoeg verzadigd na 8 uur en deed het verwisselen pijn
ja was het zeker, was ook echt wel kantje boord dat die er niks blijvends aan over gehouden heeft en we gelukkig er op tijd bij waren. Snap hem ook wel hierin hij denkt meteen het ergste dat al die antibiotica en morfine misschien iets kapot heeft gemaakt. Ik kan hier zelf op internet niks over vinden op internet.
Hier ook een totaal ander soort patroon na mijn dochtertje. Vroeger echt veel en 5 dagen lang waarvan 3 dagen volop. Nu tegenwoordig 3 dagen waarvan 1 dag redelijk en de andere 2 bouwt het al af. heel soms ook maar 2 dagen en dan de 3 de dag niks om vervolgens de 4 de dag weer verlies te hebben.
Vanochtend opnieuw getest, negatief.. nog vlug naar de Kruidvat gereden voor een early test maar die was ook negatief.. een uur later had ik bloed.. dus op naar de volgende ronde xx
Is het lang geleden dat hij morfine en antibiotica heeft gehad? Volgens mij ververst zaad zichzelf na een tijdje en richt tijdelijk antibiotica en morfine geen schade aan.
Nou dames.. denk geen eisprong hier. Vrijdag knaltesten gehad maar geen temp verhoging. Voorgaande maand wel na 2 dagen. Wordt niks deze maand