Daar zit wat in . Dan hopen dat de weken snel gaan en je bij de afspraak een mooi hartje ziet kloppen. Ik duim hard mee.
Welkom @XdropjeX & @dvk1990!! @Stokstaartje86 dat zijn nou nog eens mooie testen!! En fijn om de 3+ te zien. Zijn er zwangere die meedoen met moeders voor moeders? Wordt dat nu alleen afgeleverd? Of nog steeds eerst een intake?
Wel heel leuk als je straks zelf ook zwanger bent, hebben de kindjes veel aan elkaar Maar de wens wordt daardoor alleen maar sterker dus snap wel wat je bedoelt
herkenning maar dan toen wij nog niet voor onze eerste gingen, omdat manlief eerst nog materialistische dingen afgevinkt wilde hebben. Iedereen werd zwanger, gepland ongepland, ook gepland en die het minder goed voor elkaar hadden dan wij echt zoooo frustrerend gevoel
ja ik was als de dood dat ze een pak lichter zouden zijn. Ik hoop (uiteraard) ook op een goede echo, nog 17 nachtjes slapen lief! hoop ik ook, nog 17 nachtjes slapen ik doe mee. Zometeen om 19 uur de telefonische intake en dan wordt 11 maart de spulletjes gebracht. De test mogen ze niet doen, maar je krijgt hem wel zodat je hem zelf kunt doen. Ik mag 12 maart beginnen op 5+3
Heb je bij de andere 2 ook meegedaan? Scheelt weer een plasje bewaren nu kan je hem gewoon de dag daarna doen. Normaal was het ter controle of je echt zwanger bent. Maar vind het een mooie test om te bewaren
Sorry ik doe ff niet mee. Jullie mogen mij er uit halen of gewoon even hier op laten staan, kom ik vanzelf terug
Mooi dat je mee doet. Ik hoorde laatst iemand die zei dat er alleen in zuid Holland gedaan wordt. Ik snap niet hoe die gene daar bij komt, of woon jij ook in zh?
Gaan voor een nieuw wondertje 2021 - Lijst NOD: * DMOM - 32 jaar - 4e kindje - ronde 3 - 9 maart * ALJ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 - 13/14 maart * Lamia - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 - 15 maart * Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 - 17 maart * NataschaL - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - 17 maart * Vlindertje87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 17 maart * Engel31 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - 17/20 maart * xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 - 19 maart * Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) - 19 maart? * Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 19 maart * xDuvessa - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 - 20 maart * Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 23 maart schatting * BloemNH - 28 jaar - 1e kindje - ronde 12 - 28 maart * XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - 1 april? * Sillemie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 1 april * Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 - 2 april * Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 3 april * Mommy2020 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 - 5 april * Mommynumber2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD onbekend * beertje073 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend Later starten: * Dvk1990 - 31 jaar - 2e kindje - juni * Kimmetjuh90 - 30 jaar - 3e kindje - augustus * Annelies03 - 33 jaar - 1e kindje (4e totaal) - ronde 6 - pauze? Zwanger / uitgerekend * Fringe - 32 jaar - 2e kindje - 19/10/2021 * Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - 31/10/2021 * Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje - 03/11/2021 * Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje - 9/11/2021 Afspraken: * Kimmetjuh90 - 9 maart uitslagen bloed onderzoek, en hoe nu verder * Fringe - 9 maart om 20.45 telefonische intake VK * Fringe - 12 maart om 9.45 vroege echo * Schorpioen86 - 16 maart 1e echo * Wolkje1994 - 19 maart acht weken echo * Stokstaartje86 - 25 maart 11.10 Intake + Echo
ja heb bij de eerste 2 ook meegedaan! Vind het echt super belangrijk ding, omdat ik zelf makkelijk zwanger wordt hoop ik zo 1 of meerdere vrouwen te helpen om ook hun droom uit te laten komen. Whaha ja alsof je voor de nep mee doet ofzo. Toen ik las dat er een telefonische intake zou zijn dacht ik...ah nee die mooie bewaartest mis ik dan....maar gelukkig toch niet haha Ik heb je even op later starten met een pauze gezet. hopelijk voel je je snel weer wat beter Whahaha dat is echt dikke onzin! Diegene zocht vast een excuus om aan te geven waarom ze niet meedoet. Wat natuurlijk niet hoeft want ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar niet gaan liegen daar hou ik echt niet van Ik woon in de provincie groningen Dit staat op de site van MvM: Haalt Moeders voor Moeders in heel Nederland urine op? Moeders voor Moeders haalt in heel Nederland de flessen aan huis op met uitzondering van de Wadden Eilanden
Vraagje.. heb vanavond echt super veeeel rekbaar slijm. LH-piek zondag. Toch nog een poging wagen vanavond?
@Stokstaartje86 oh bah bloedverlies met stolsels is naar.. geen buikpijn bij gehad? Je testen zien er in ieder geval super goed uit! voel je je relaxter/zelfverzekerder door eerdere zwangerschappen? Ben ik benieuwd naar.
jaaaa zeker weten! Na een posi ovu test springt je eitje binnen 48 uur! En je eitje leeft ook nog 24 uur. Dus hup hup naar bed en erop ja nou geen harde stevige stukjes, maar plekken waar bloed net begint met stollen zeg maar. Nee geen buikpijn helemaal niks. Ook maar 1x zo'n flinke veeg gehad, daarna alleen maar roze/vleesnat kleur en lichtbruin en dag erna heeel licht bruin. Geen idee wat het geweest is. Het zwanger worden heeft me net zo gek gemaakt als beide eerdere keren, de angst voor een miskraam is net zo hevig aanwezig als bij de eerdere keren. Ik merk wel dat ik zelfverzekerder ben in het moederschap zelf en meer vertrouw om wat ik denk en voel rondom wat ik denk en voel bij de kindjes
Ik heb zelfs van beide de 2 kannetjes nog. En die zachte omslagdoeken Bij de 3e wil ik ook weer mee gaan doen
ik heb de gebruikte kannen weg gegooid hahaha, maar in de schuur naast het huis staat nog een ongebruikte kan en die gebruikt mijn man voor zijn klus dingen whahaha. die omslagdoeken heb ik ook nog! vond de klittenband wel een nadeel maar gelukkig zat die er bij de tweede al niet meer op. Hopelijk nu weer zo'n mooie doek hihi
Ik ken ze ook alleen zonder klittenband dus zal dan vanaf een bepaald jaartal veranderd zijn. De doosjes waar de testen in zitten zijn bij beide wel anders van kleur. 1 helemaal paars en de andere wit met paars
mijn kindjes zijn van 13-01-2014 en 04-10-2016. Verschil in doosje kan ik me niet meer herinneren whahaha