Ik heb bij mijn dochter ook meegedaan met MvM. Toen woonde ik nog in een flat en was het heel onopvallend neer te zetten onder de flat. Als het nu weer mag gaan lukken dan moet ik nog even goed nadenken waar ik de kannen ga neerzetten voordat we het wereldkundig maken. Iets met klein dorp
Hahaa heerlijk hoe je dat zegt. Het is gelukt, nu mag ik wel op het wachtbankje. Ik dacht dat ik bij een 2e ook wat relaxter zou zijn, want ik weet nu toch wel hoe het allemaal voelt? Not.. blijft spannend. Mooi dat je zo bent gegroeid in het moederschap, dat is echt heel wat waard!
ja heb die wijsheid door schade en schande gekregen, maar ben erg blij dat ik me zo sterk voel erin nu. Weet je of het nou de 1e, 2e, 3e, 4e is je wilt het gewoon zoo graag dat je jezelf helemaal gek maakt. Zeker omdat alles wat je wel of juist niet voelt kan duiden op zowel een zwangerschap als een ongi. Wie dat bedacht heeft
De laatste keer hadden wij het in een tas maar als nog werd het wel herkend. Dat nam ik maar voor lief, het is voor een goed doel
zo denk ik ook! Niemand weet wat het is behalve als je mee hebt gedaan. En een normaal weldenkend mens houdt dan gewoon zijn mond! Ik reed weleens door het dorp/stadje waar ik woon en dan zag ik weleens ergens een krat of tas staan en dacht ik whoehoe we hebben er weer 1 die mee doet haha. Net als dat je ergens komt en de welbekende opvangkan ziet staan of de schone kan gebruikt voor haar wassen in bad. Dan weet je ook precies dat diegene heeft meegedaan aan mvm haha. Ik vind het wel wat hebben zo'n pact tegen ongewilde kinderloosheid
Ik vind het zo jammer dat ze dit in België niet doen. Zeker als je zelf weet hoe moeilijk de weg naar een zwangerschap soms kan zijn. Had graag ook mijn steentje bijgedragen maar mvm was hier dus geen optie, vind het zo’n mooi initiatief en zo mooi van alle vrouwen die meedoen ❤️
Haha gelukt! Ben nu echt kotsmisselijk, herinnert me gelijk weer aan mn vorige zwangerschap. Toen kon ik dus niks eten, en denk nu mocht het raak zijn: gaan we weer. Kan helemaal niet van een nieuwe Zwangerschap nu zijn hoor, maar gewoon die herinnering alleen al aan het misselijk voelen zit diep!
hahaha ik wou net zeggen dat kan nog helemaal niet, maar ik snap dat het een trigger is! Is ook niet iets waar ik naar uitkijk nu haha. Al is bijna niks voelen ook spannend, maar het kan nog. Bij de tweede kwam het ook ineens uit het niets met 5 of 6 weken
jammer idd dat ze dat daar niet doen! misschien eens droppen in de ideeën bus van MvM? weet niet of dat bestaat hoor
Haha ja joh, tis ook niks, wss spanning! En heb ook intensieve dag gehad. Vorige zwangerschap kwam het bij mij idd ook rond 6 weken, maar zou mooi zijn als het gewoon wegblijft bij een volgende.
Heb ze indertijd wel gecontacteerd omdat ik echt wel dicht tegen de grens woon maar dat deden ze niet
Superstom! Want in principe kunnen ze hetzelfde systeem uitrollen in belgië natuurlijk. En dan is er nog meer medicijn beschikbaar
Zeker jammer, vind het goed dat het in NL bestaat. Zo fijn dat ze daar medicatie van kunnen maken. Hier 2x geluk gehad en niet misselijk geweest of overgegeven. Mijn moeder ook niet bij mij maar wel bij mijn broer. Meestal hoor je juist erger bij een meisje ipv jongen
Ik ben ook nooit misselijk geweest. Had sowieso bijna nergens last van tijdens de zwangerschap. Wel super moe
Ik werd ook gelijk na de bevruchting misselijk, het overgeven begon met 6 weken en heeft aangehouden tot 25 weken.... Gun het niemand hihi, maar daardoor niet aangekomen in mijn zwangerschapschap ( wat geen probleem is, want ik heb een kilootje meer en die heeft mijn zoontje toen mooi opgegeten)
Goed dat je contact hebt gezocht toen, maar toch blijft het raar.. hoe meer medicijn, hoe beter lijkt me.. Hopelijk gaat het nog komen..