Nee hoop het ook niet voor je, lijkt mij niet prettig. Ik ga vanaf nu echt om de dag hoe moeilijk ook hahaha Ik had niet gelezen dat Meisje93 ook al over spataderen was begonnen hihi
Vroeg vanochtend aan M hoe ze zou reageren als ik zou vertellen dat ze een broertje of zusje krijgt. Ze zei " mama dan ga ik huilen van blijdschap zo blij ben ik dan! "
Nee ze heeft echt niks door hoor, praat er wel vaker met haar over. @Meisje93, @Nancydierengek, @catseye, @lerana, @miniVosje Ik heb nog een kortingscode voor sensitest voor 5 % korting op je bestelling. Als iemand wil kan ik die zo in een privé bericht sturen Hoe gaat het met jullie verder? @daantje09 hoe gaat het met jou?
@Gootje1988 thnx! Maar deze ronde ga ik ws. geen ovulatie testen gebruiken! En hoop eigenlijk dat dit mijn laatste ronde is.
@Gootje1988 ahh dan valt het mee dan zal ze het niet door hebben. @Meisje93 hopelijk alleen nog een zwangerschapstest nodig deze rond en verder niks meer erna
Wat een rust hier vandaag zeg!! Net mijn banner aangepast. moet zeggen eerst klopte de banner niet. want ik had hem op 2 maart staan en ben de 3e uitgerekend anders klopte de dagen niet. nu wel weer nu ik hem weer moest aanpassen. denk dat het te maken heeft met de klok vooruit/achteruit. Hier net de schade expert gehad voor de inbraak. benieuwd wat we terug gaan krijgen. Vanavond uiteten met collega's. Een collega is 12,5 jaar in dienst. Heb er zin in! even een avondje voor mezelf. Wel haasten na mijn werk. ben om 5 uur klaar. dan snel naar huis, met de hondjes een rondje dan uiterlijk om 6 uur mijn dochter ophalen (gelukkig om de hoek) en dan snel omkleden en om half 7 moet ik bij het restaurant zijn. druk druk druk :O
Hey mensen hoe is het verder hier met iedereen? Wat een verhalen allemaal haha. Ik ken jullie achtergronden allemaal nog niet zo goed dus is het voor mij nog moeilijk te volgen allemaal. @Gootje1988 Wat fijn dat jou testen goed oplopen. En wat leuk dat je het aan je zus hebt kunnen vertellen. Ik denk als ik zwanger zou zijn dat ik het wel kan uit schreeuwen haha. @Meisje93 Met mij gaat het wel. We gaan weer voor de volgende ronde. Echt vreselijk als je iets graag wil en het lukt maar niet. Mijn zus weet ervan dat wij ermee bezig zijn. Die zegt dan steeds je moet er niet teveel mee bezig zijn. Maar das zoooo moeilijk. Jij ook veel succes weer de volgende ronde! @Myhappyfamily Hoi ik zie dat jij 23 weken zwanger bent van je tweede kindje. Wat leuk! Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes of gaat alles super? @Leolove Hey ik zie dat jij ook zwanger bent van je tweede kindje. Super leuk! Lees veel over je andere kindje dat die niet goed slaapt steeds. Of slaap jij nou juist steeds slecht? Haha zo veel tekst komt er steeds voorbij. En hoe gaat het verder bij jou ook kwaaltjes of nergens last van? @lerana Wat fijn dat jij je eisprong gevonden hebt! Ik lees alleen steeds dat er een donar bij jou komt? Mag ik vragen wat de rede is? Als je dat niet wil zeggen heb ik daar alle respect voor natuurlijk. @catseye Hey ik zie dat jij net als ik ook voor je eerste kindje bezig bent. Meid wat erg je 14de ronde! Wat een teleurstelling dan ook steeds. Hoe gaat het verder met jou? Loop je al bij een gynaecoloog? @daantje09 Wat super leuk dat je in verwachting bent van je derde kindje! Hoe gaat het verder met jou? @miniVosje Hoi ik zie dat jij ook bezig bent voor je eerste kindje. Hoe gaat het verder met jou? Met mij gaat alles verder wel. Baal natuurlijk nog steeds dat ik weer niet zwanger ben. Ik zelf was er al een tijd klaar voor maar wachte mijn vriend af tot hij ook wilde. We zijn er zelfs expres voor verhuist van klein appartement naar een eengezinswoning. En toen was de afspraak als we verhuist zijn en huis is op orde dan gaan we ervoor. Maar het huis wat we hadden gekocht was wat meer verbouwings werk dan dat we dachten. De verbouwing van het huis heeft bijna een jaar geduurd. Toen de verbouwing zo goed als af was kwam mijn vriend naar mij toe en begon zelf over een kindje. Zo blij dat ik toen was! Eindelijk is hij er ook klaar voor! Na al dat wachten eerst tot je appartement verkocht is en dan een andere woning gekocht hebt dan weer die verbouwing die zo lang duurt. En dan ga je er eindelijk voor en dan lukt het niet. Pffff ik stel mij misschien aan. Want als ik hier lees op het forum zijn de meesten wel langer dan een jaar bezig voor een kindje. Maar das dus de rede waarom ik zo baal. Ik wacht al zo lang (voor mijn gevoel)en wil zo graag. Hopelijk mogen ik en mijn vriend ook ooit is mama en papa worden. Voor de anderen hier die ook zitten te wachten hoop ik ook van harte dat jullie snel zwanger raken want dat wachten is echt killing. En voor de zwangeren onder ons geniet ervan!
@Nancydierengek zow jij hebt je ook niet verveeld heel boekwerk hahaha Hier gaat het de laatste 3 weken goed. wel erg moe en last van harde buiken na het werk of als ik te veel doe. moet van de arbo arts en de verloskundige de ochtenden gaan werken. in ieder geval eerder op de dag dan nu. Als het niet minder word wel minder gaan werken en anders stoppen maar verwacht wel dat dat moet lukken nu ik de ochtenden ga werken. Van week 6 tot week 19 ofzo heb ik me ECHT beroerd gevoeld. ik kan de eerste weken helemaal niks. alleen maar in bed liggen en heb me ook een paar weken moeten ziek melden op het werk. Op een begeven moment had ik zoiets nou als ik het weg laat halen ben ik van alle ellende af. Nu is het nu wat ik echt wil maar je denkt dan zo. maar nu het echt stukken beter gaat en de kleine goed voel bewegen de hele dag door kan ik ook echt genieten. Morgen alweer 23 weken wat gaat dat snel zeg. Dat ken ik van je vriend. ik was er ook al zo een 5 jaar klaar voor. maar elke keer was wel een rede waarom het volgens mijn vriend niet kon. op het begin was hij er zelf nog niet klaar voor. oke daar kun je niks aan doen dan gaat het gewoon niet. toen was het inderdaad we zaten op het appartement die hebben we toen uiteindelijk verkocht en toen in het nieuwe huis wilde hij ook eerste bepaalde dingen doen. heb hem echt heel gek gemaakt die jaren en ook vele ruzies uiteindelijk over gehad. maar achteraf snap ik het ook wel waarom hij zo dacht of dingen eerst wilde doen. maar op dat moment wil je het zo graag en dan wil je het NU en niet een andere keer. Kan je reactie wel bedenken toen hij er zelf over begon Alleen je wilt het dan zo graag dat elke maand te lang duurt. ze zeggen dat een jaar normaal is om zwanger te worden maar voor jezelf duurt het een eeuwigheid. het is elke maand maar weer wachten tot de eisprong en erna maar weer wachten of je ongesteld word of niet. Hopelijk is het voor jou en de andere ook snel raak hier!! Vooral als het de eerste is is het zo speciaal. Alles is nieuw, je weet niet wat gaat komen of wat je gaat voelen. Ga deze ronde ook voor jou duimen!!
@Myhappyfamily zeker rustig! Inbraak? Wat is er gebeurt? Apart zeg, van die banner. Oei, dat is idd wel even flink haasten! Veel plezier vanavond. Maar jij ging toch alleen ochtend-diensten werken? @Nancydierengek Haha ja logisch hoor. Komt goed. Vraag maar raak! Ja makkelijker gezegd dan gedaan heh. Dat minder mee bezig zijn. Hopelijk mag het snel raak zijn! Natuurlijk mag je balen en klagen hier. Mij valt het ook erg zwaar, dat ik alweer in ronde 6 zit. Voor een ander is het niks. En voor de ander lijkt het 2 jaar te duren.
@Meisje93 ja klopt maar deze week waren de uren al gepland. En de schade expert kwam tussen 8-13. Dus dan ging het niet anders. Is de laatste keer. Week na mijn vakantie de dinsdag vrij ivm suikertest en de andere dagen 10-13 dus dat is wel fijn. Een week of 4 geleden is bij ons in de garage ingebroken en hebben ze de wielrenfiets van mijn vriend meegenomen was net 1 maand oud helaas. Nu afwachten wat we vergoed krijgen voor wen nieuwe deur en de fiets. Duurt nog een week of 3 voordat je wat weet. Maar ze zijn ermee bezig dat scheeld. Thnx vanavond zal wel lukken
@Myhappyfamily aha! Fijn dat dit de laatste keer is. Heb je bij je dochter ook een suikertest gehad? Hier gelukkig niet nodig geweest. Hopelijk krijg je er een mooi bedrag nog voor! Scheelt denk wel, dat die fiets nog maar een maand oud was. Mooi zo! Hier vanavond en morgenavond verjaardagen. morgenavond ook nog even een kraamfeest.
Val even in, gister een erg drukke dag gehad met m'n moeder de hele dag over de vloer, dus niet alles meer bijgehouden @Myhappyfamily oh gezellig met je collega's uiteten, inderdaad wel erg druk eerste werken en dan meteen door door door. Vervelend dat er ingebroken is zeg. Hoop dat je de waarde van de fiets terugkrijgt, zodat je man een nieuwe kan kopen. @Meisje93 wat voor schoenmaat heeft E? Gister schoenen wezen kopen voor A, nu maat 20. Viel me op dat er zo weinig in haar maat was, best veel vanaf 21 of al weg. Dus ben benieuwd of A kleine voeten heeft @Nancydierengek Mijn dochter heeft afgelopen week waterpokken gehad, dus dat zorgde voor een aantal erg slecht nachten. Normaal slaapt ze wel goed hoor. Ik wat minder maar dat komt door het zwanger zijn Ik heb namelijk veel last van bekken/heup/rug en word vaak wakker van de pijn. Verder geen kwaaltjes, maar dit zorgt er al voor dat ik sinds twee weken thuis zit van m'n werk dus is ook wel genoeg Wat vervelend dat het zo lang duurde voor je vriend er klaar voor was. Heb je tot die tijd de pil geslikt? Bij mijn eerste duurde het ook 9 maanden om helemaal van de hormonen af te komen dus kan best dat het daardoor wat langer duurt. Ik duim dat je snel een mooie test hebt, net zoals voor de rest van de dames die nog niet zwanger zijn. @miniVosje zijn jullie al over naar Nederland? Alles goed gegaan met verhuizen enzo?
@Leolove kleine voetjes heeft A dan ja. Toen ik E haar 1e schoentjes kocht. was ze 15 maanden. Toen had ze maat 21. Pas schoenen bijgekocht in maat 23. maat 21 word al erg krap.
Dat dacht ik al ja. Ze meten d'r voeten nu op maat 19 dus schoenen maat 20, en dat met ruim 18 maanden. Wij hebben allebei gewoon normale maten dus ben benieuwd of A op kleine voet gaat leven