Met een beetje geluk nu af en toe, maar nog niet standaard. Ze krijgt sinds een maand geen voeding meer snachts
ah oke. Wel beetje herkenbaar hoor. Niet zo lang een nachtvoeding. Maar wel het niet doorslapen. E. sliep vrij snel door. Tot ze 3 maanden oud was. Toen begon ze te klooien snachts.
A sliep met 8 maanden door en slaapt nu nog steeds heel goed. Alleen als ze ziek is moeten we bij dr liggen. J sliep met 8 weken door en toen dachten we yes nu al. Maar met 3 maanden was het over en is het idd klooien. Je went eraan
haha ging dus ook met 3 maanden mis. Wat een verschil dan heh. Nu slaapt E. ook goed. Maar dat is sinds ze 1.5jaar is ong.
Hey meiden hoe is het hier met iedereen? Ik zelf ben gister weer voor het eerst weer ongesteld geworden. Echt jammer dat dat nu weer terug is. Maar goed aan de andere kant ook weer goed natuurlijk. Onze kleine D is nog steeds erg verkouden. Zo zielig. Maar ze temp blijft gelukkig nu netjes steeds. We houden hem goed in de gaten. Verder is hij steeds meer wakker zo leuk. Is zo’n lekker mannetje waar wij elke dag zo van genieten. En jeetje je ziet hem gewoon goeien. Ik maak elke week op zaterdag een foto van hem en je ziet hem gewoon veranderen en groeien. Zelfs ze haar op ze hoofdje zie je steeds voller worden haha. @Myhappyfamily Ja echt hoor dan breekt echt je moederhart. Ik zij ook al kon ik het maar wegnemen had ik het maar in plaats van hij. Fijn dat L weer bijna beter is. Jeetje twee maanden zo lang geduurd ook arm kind. @Meisje93 Helaas is D nog steeds verkouden. Hoest verder met jou? En met de kleine meid? Hoe vind je oudste dochter het om nu grote zus te zijn? @Leolove Haha ja ik berijd mij vast erop voor. Als D straks ook naar de kinderopvang gaat zal het helemaal vaak feest zijn. Kindjes daar steken elkaar natuurlijk helemaal aan. @Gootje1988 Bedankt voor je tips! Wij hebben idd al een doorgesneden ui op een schoteltje naast ze bed gezet. Ze hele kamer stinkt naar ui haha. En stomen doen we ook al. We zetten de douche aan op heet en gaan dan in de ruimte ernaast op een stoel zitten. Ja urine ophouden is echt een ding. Als ik moet plassen moet ik ook echt meteen gaan anders pies ik zo in mijn broek. Misschien dat dat weer wegebt ik kijk het nog even aan en anders ga ik hulp zoeken ervoor. @miniVosje Ow leuk de 9 maanden beurs! Heerlijk rond snuffelen overal. Mijn oudere zus staat daar ook bij een stend met haar boeken om te verkopen.
Hier gaat alles prima! L is zo vrolijk elke x. Alleen de laatste 2 dagen een beetje uit der hummetje. Denk nog van de spuitjes van vorige week. De oudste heeft over 2 dagen carnaval op school. Ze kijkt er al super naar uit. Word mega mindy Met het snachts doorslapen mag ik niet klagen. E vanaf 8 weken en L vanaf 10 weken. Zijn beide echt makkelijk met slapen gelukkig. @Nancydierengek kleine man nog steeds wat Ziekjes. Duurt bij iedereen zolang als ik om me heen zo hoor. Ohhh ja de verschillen zie je elke week zeker. Gaat zo snel allemaal. Wel leuke elke week een vaste dag een foto maken.
@miniVosje mooie wagen! Hoe gaat het nu? 25 alweer! Wauw! Gewoon nog maar max 17 weekjes! Hoe is je man er nu onder? @Meisje93 hoe gaat het? Al weer gewend aan die nachten? Groeit F goed? @Nancydierengek ja zou dat zeker doen want het hoort niet. Hopelijk is het niet nodig. @Myhappyfamily wauw zo snel al! L bijna 1 jaar! Nog een paar nachtjes! Heeft E later vakantie? M heeft deze week vakantie. @lerana hoe gaat het met jou?! Tijd niks gehoort! Hier een baby die nu 2 weken redelijk veel spuugt en continue huilt en bij mij wilt zijn. Heel vermoeiend, ook slechter drinken en eten dus hoop dat ze gauw weer beter en vrolijker is al heeft ze ook dr vrolijke momenten. Afgelopen dagen heeft ze voor het eerst geschommelt, vond ze helemaal leuk! Voor de rest weinig te vertellen, zaterdag naar m'n zus en samen naar de dierentuin dus hopelijk een beetje mooi weer.
Ja we gaan de goede kant op. Maar nog 11 weken werken. Klinkt nog best lang. Gelukkig ga ik 10 maart nog een weekje naar Sicilië naar me schoonfamilie. Me vriend is er helemaal klaar voor. Hij vind de zwangerschap wel lang duren... en kan niet wachten om die kleine in zn armen te krijgen. Wel is hij soms wat nerveus hoe dingen moeten, vast houden, luier verschonen ect. Wat vervelend dat je kleine zich wat minder voelt, hopelijk gaat het snel over en wordt ze snel beter
Voor je het weet zit je met verlof! Lekker hoor! Hahaha ja voor mannen is een zwangerschap ook niet niks en moeten maar wachten. Ah dat moet vast goed komen! Ja vanochtend naar huisarts geweest nog. Virusje en drankje tegen misselijkheid gekregen. Vanochtend te horen gekregen dat het zwembad waar m d'r zwemdiploma's heeft gekregen is afgebrand.... Best heftig mooie herinneringen eraan en nu gewoon helemaal weg...
@Gootje1988 nog 1 nachtje en dan is ze jarig! Heb het er echt moeilijk dat het zo snel gaat. Heb gewoon de tranen in mijn ogen als ik de eerste fotos zie of als ik savonds voordat ik ga slapen even bij der kijk. E heeft vandaag carnaval op school gehad en vanaf nu weekje vrij. Hoe gaat het met M, geen last meer van de hersenschudding? Balen dat de kleine niet lekker is. Willen ze alleen maar bij mama zijn. Hier wil L ook savonds niet goed eten sinds deze week. Denk dat ze de potjes niet meer echt wil. Eet vaker met ons mee. Ohh dat schommelen is leuk he, ons spook vorige week op geweest vond het helemaal geweldig. Ook voor het eerst voor en achter op de fiets geweest. Proberen de wind te vangen hahah. Veel plezier morgen in de dierentuin. Hopelijk is het goed weer. Dat van de brand heb ik gelezen ja! @miniVosje jeetje bij jou gaan de weken snel. Kan me goed voorstellen dat je vriend niet meer kan wachten. Voor de mannen is het toch pas echt als de kleintjes er zijn. Wij voelen wel alles maar zij krijgen toch het minste ervan mee.
Zeg dat wel veeeeel te snel ze klets nu lekker veel en is super vrolijk dat is ook weer leuk. Ik ben helemaal van de babys
@Nancydierengek hoe gaat het nu met D. ? Nog steeds zo verkouden? Met mij gaat het redelijk. Nog veel last van bekken helaas. Met F. gaat het goed. Een erg tevreden meisje, extra genieten. E. is een grote trotse zus. Kroelt graag met F. Zo mooi om te zien. @Myhappyfamily En? hoe vond E. het carnaval op school? @Gootje1988 Heb niks geen klagen met de nachten. Maar moet nog steeds wel wennen. Ook al doet ze het top. Ze komt rond 3.00 en dan rond 7.00 weer. Hopelijk zit A. snel weer beter in haar vel. Hoe was het in de dierentuin?
Hoi dames! Sorry hoor ik had weer een afwezig zijn moment maar het is zo'n drukte met het huis enzo maar gelukkig is het einde er nu echt bijna! Ben zelf ook elke x zo moe weer dat als ik dan eenmaal klaar was in het huis en E. Op bed lag ik zelf zo moe was dat ik haast geen puf had voor wat anders heb dus helaas een tijdje niet mee gelezen sorry daarvoor! Gefeliciteerd nog met alle jarige baby's! Wat is de tijd toch bizar snel gegaan van het begin van ons groepje tot aan nu! Hoe is het verder met iedereen? Ik heb niet alles terug gelezen sorry daarvoor ik spring dus echt weer even opnieuw in en ga echt proberen alles nu beter bij te houden.. en hoe is t met alle kindjes? En @miniVosje hoe is t met jou? Gaat het je allemaal nog steeds gewoon goed af? Hier gaat t wel okee, enorm druk dus gehad en een heel gedoe gehad om E met dr vader waardoor ik zo gestrest was dat de vk zich enorm zorgen ging maken om mij en de baby. Maar als het goed is komt dat nu wel goed.. me bekken zijn echt nog steeds een groot drama soms zit ik er daardoor best even doorheen maar gelukkig is het dan vaak een dipje en zodra ik daar weer uit ben gaat het wel weer.. kan alleen zonder mn bekkenband echt niet meer lopen maar probeer nu wel beter me grenzen te bewaren en er niet overheen te gaan. De kleine doet het verder goed en groeit goed! Ze ligt al diep in me bekken en is al wat aan het indalen ( zal een foto toevoegen daarop zie je ook het verschil kwa hoogte haha ) het huis is nu ook echt bijna klaar het is nu vooral schoonmaken enzo. Hoop dat het hier verder goed gaat met iedereen en ga me best doen het beter bij te houden nu!
@lerana wat heerlijk dat het einde in zicht is! Nog heel even & dan kan je heerlijk genieten van de rust. Oei dat klinkt niet goed. Wat zegt de fysio ervan? Je buik is inderdaad een aardig stukje gezakt! Laatste 10 weken zijn aangebroken.
Jaaa zou blij zijn als t gedaan is allemaal! Fysio zegt rust nemen en goed naar me lichaam luisteren en afwisselen mja met een peuter in huis lukt rust nemen ook niet altijd.. en soms denk ik dat ik goed naar me lichaam luister en dan heb ik achteraf toch te veel gedaan.. had vandaag bovenverdieping helemaal afgenomen gestofzogen en gedweild toen ik bezig was ging t goed en geen last tot ik daarna ging zitten dus helaas merk ik het dan te laat.. Hoe is t nu met jou bekken? En hoe doen je meiden het?
@lerana fijn dat je huis nu bijna klaar is. Moet wel lekker zijn om nu echt je eigen plekej te hebben. Ik zie inderdaad ook dat je buik wat lager zit. Vanaf wanneer is het normaal dat het gaat indalen? Let goed op jezelf. Wel vervelend dat je net weer even met je ex zat, zeker op zn druk moment als afgelopen maand voor jou. Hier alles goed, ik werk nog z'n 15 a 20 uur in de week en doe het verder rustig aan. Echt nog steeds nergens last van. Behalve de vermoeidheid, ga nog reglematig 's middags even liggen. Maar mag echt niet klagen. Dit weekje nog werken en dan een weekje Sicilië schoonfamilie bezoeken, ik kijk daar wel erg naar uit, begin steeds minder zin te krijgen om te gaan werken