Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa ben er best aan toe iig toe aan rust en alles echt helemaal klaar maken voor de baby enzo
    Indalen doen ze geloof ik vanaf 30 weken ofzo maar verloskundige zei dat ze vaak pas met 36 weken echt vast liggen ze ligt bij mij ook niet vast in me bekken maar wel al diep

    Oh wat fijn zeg dat je je nog zo goed mag voelen! En dat even liggen in de middag is toch heerlijk lekker van genieten hoor je hebt zon weg moeten afleggen om hier te komen dus het is alleen maar fijn dat het je nu goed af mag gaan! Hoe is t nu met jouw buik?
    Ohh heerlijk lekker een weekje weg! Lekker van genieten snap dat je er naar uitkijkt!

    Ah ja kan me best voorstellen dat je steeds minder zin hebt om te werken! Wanneer ga je met verlof?
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana snap ik!
    Ja lastig is dat dan heh, naar je lichaam luisteren. Ja zodra je rust gaat nemen, voel je de pijn opkomen.

    Bekken gaat waardeloos. Gaan weer meer pijn doen. Donderdag gelukkig naar de fysio.
    Met de meiden gaat het goed. Grote zus is weer helemaal de oude. Die wordt woensdag alweer 3 jaar.
    En met F. gaat het ook goed, niks geen klagen.

    @miniVosje Veel plezier volgende week!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa dat maakt het zo lastig je voelt het dan pas te laat echr vervelend! Maar goed het is nou eenmaal zo en maar het beste van proberen te maken

    oh ging het niet zo goed met E? Ahh alweer bijna 3! Gaat snel allemaal he!

    F. Is volgens mij echt een perfecte baby wat ik zo hoor haha echt ideaal!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    precies! Meer kan je niet doen.

    E. kon even niet goed overweg met de nieuwe situatie. Maar sinds de kraamzorg weg is, gaat het weer top.
    Zijn ook zoveel veranderingen voor ze.

    haha ja, enige wat af en toe vervelend is. Dat ze zo langzaam drinkt. :p
    En me zo nu en dan onder spuugt. Echt een makkelijke beeb.
     
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ja ik geniet ook echt van de zwangerschap. Ik blijf tot 16 mei werken. Dat is 4 weken voordat ik uitgerekend ben. Ik heb liever tijd erna.
    Ik zal van de week weer eens een buikfoto maken.

    @Meisje93 fijn dat het met je meiden beter gaat. Moet wel wennen zijn voor de oudste ja.
    En de jongste klinkt als een makkelijke baby. Geniet ervan
     
  6. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje veel plezier volgende week! Even lekker genieten.

    @Meisje93 balen zeg dat je nog zo een last van je bekken hebt. Gelukkig deze week naar de fysio.

    @lerana goed naar je lichaam luisteren. Al is het moeilijk als E er is dat je niet helemaal rustig kunt doen. Maar als ze slaapt even zelf ook liggen en rusten. Vaak voel je op het moment niks maar erna juist wel extra. Nog even en dan is je nieuwe plekje klaar en geeft dat ook meer rust.

    Je buik is inderdaad een stuk gezakt :D

    Nog een paar weekjes en dan lekker genieten met jullie 3en :D
     
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh echt hoe uiten ze dat dan? Betrok de kraamzorg haar wel met dingen? Gelukkig dat het nu iig wel beter gaat!

    Haha ja dat zal vooral in de nachten vervelend zijn denk ik? Heeft ze niet veel last van krampjes of zo?

    Ohhh dan kunnen we samen gaan aftellen nu hahaha :p kan me goed voorstellen dat je er echr van geniet en groot gelijk dat je langer tijd wilt naar je verlof neem je er ook nog vakantie achteraan of kan dat niet? Heb je verder alles klaar of moet je nog veel doen voor de baby?

    Ben benieuwd naar je buik! :)

    Jaa ze slaapt nu en dan doe ik zelf ook niets meer.. Ga dan lekker serie kijken en vroeg naar bed ofzo :p maar iig geen gekke dingen meer doen..
    Vind het wel een nadeel dat je pas achteraf last hebt en je lichaam niet op t moment zelf aangeeft van het is nu genoeg..

    Haha Jaaa nou t gaat me nu wel wat te snel hoor :p ben er zelf totaal niet klaar voor nog ( ja kwa pijn wel maar verder niet haha )

    Hoe is t met jou en de meiden?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana Ze was erg stilletjes, kon niet goed met haar emoties overweg.
    Kwam wat zenuwachtig over etc.
    Ja kraamzorg deed leuke dingen met haar. Klik was er ook. Maar E. had er vooral last van dat ik op bed lag.
    Vond dat vooral raar. Want zodra ik beneden was, was ze gelijk ontspannen en lekker aan het spelen.

    haha ja dan is het soms frustrerend als ze bijna een uur over een flesje doet.
    Ze heeft 1x last van krampjes gehad, was in de kraamweek. Daarna niet meer gehad. :)
     
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh ja dat zal ook wel vreemd geweest zijn voor haar! Ze heeft natuurlijk de weg naar t einde mee gemaakt dat mama pijn had enzo en dan is er ineens een baby en mama ligt op bed toch heel nieuw allenaal.. gelukkig gaat het nu gewoon goed!

    Jaa snap ik! Is ze dan te moe om te drinken of? Oh wat fijn zeg echt een ideale baby dus!
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja precies. Is voor een kind moeilijk te begrijpen dan. Zie je gelijk hoe gevoelig je kind is.

    Ja ze is dan diep in slaap. En dan is boeren ook een ellende. :p
    Zeker ideale baby haha.
    E. had ook maar 1x last van krampjes. Daarom bewust weer voor dezelfde fles en voeding gekozen.
     
  11. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaaa snap ik! Groot gelijk dat je gewoon voor t zelfde gekozen hebt weer! En gelukkig werkt het goed! Hoop dat ik dat geluk dit keer ook mag hebben en niet zo'n herhaling als met E. Maar die had ook kma
     
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden nou ik ben ook niet super actief hier.
    Komt ben thuis lekker druk in de weer.
    Druk met onze kleine man.
    En druk met mijn hobby’s weer op te pakken.
    :D:thumup:
    Met onze kleine D gaat alles goed.
    Zijn verkoudheid is een heel stuk minder eigenlijk bijna over.
    Echt zo fijn!
    Verder ben ik al gebeld door de kinderopvang waar D naar toe gaat.
    Op 26 maart gaan we daar starten met het wennen daar.
    En dan de uren langzaam opbouwen.
    Phoe zal wel even moeilijk zijn om hem daar achter te laten.
    Maar goed zal vast goed komen.
    Uiteindelijk is de bedoeling dat hij daar 2x in de week heen gaat (dinsdag en vrijdag) en dan hele dagen.

    @Myhappyfamily
    Gefeliciteerd met L hiep hiep hoera!

    @lerana
    WoW meis wat een buik heb je zeg.
    Balen van je bekken.
    Fijn dat je huis zo goed als klaar is dat zal je ook rust geven.

    @miniVosje
    Ow goed vooruitzicht!
    Lekker naar Sicilië toe.
    Wat fijn zeg dat je verder ook geen kwaaltjes hebt.
    Heerlijk en als je moe bent lekker je rust pakken.

    @Meisje93
    Balen van je bekken zeg.
    Hopelijk kan de fysio je helpen.
    Hoe is het verder met F en grote zus?
     
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Fijn dat het weer beter gaat met de kleine man!

    Jaa mn buik groeit goed :p

    Vandaag fysio gehad weer en ben echt flink toegesproken dat ik echt een knop moet gaan omzetten nu en echt wat moet gaan veranderen anders gaat t echt de verkeerde kant op.. best geschrokken van wat ze allemaal zei dus moet t echt rustiger doen en beter luisteren naar me lijf enzo..
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek fijn dat alles goed gaat. Geniet ervan.

    @lerana je doet dus toch nog te veel. Waarschijnlijk wel heftig om te horen, maar wel fijn dat het gezegd wordt.
    Gaat het bij deze fysio beter?

    Ik heb niet echt een hele goede buikfoto.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja vond het best even erg confronterend maar moest t wel even horen dat ze risico's zijn als ik wel door ga.. deed indd nog steeds te veel.. Jaa deze fysio is echt veel fijner en beter deze is echt vooral voor zwangere enzo en de massages helpen ook echt wel.

    Ahh mooi gegroeide buikje hoor!! Leuk ook met die bal zo hahah
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @lerana
    Ow jeetje echt goed luisteren naar je lichaam dan hoor.
    Denk dan ook aan je ongeboren kindje.
    Jeetje je bent ook gewoon al bijna 30 weken!

    @miniVosje
    Zo jou buik is ook al lekker gegroeid zeg.
    Haha die voetbal geweldig haha.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat hoop ik ook voor je. Is ze over haar kma heengegroeid?

    Oei! Maar alleen maar goed dat je zo geschrokken bent. Komt het iig binnen.
    Heb je er al wat mee gedaan?
    Ik mag straks ook gaan. :)

    @Nancydierengek met F. gaat het goed. Ze lijkt langere nachten te gaan maken. :)
    2 nachten 5u tussen gelaten en deze nacht zelfs 5.5u erg lekker.

    spannend hoor dat wennen, al zal dat vast gelijk goed gaan als ze nog zo jong zijn.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  18. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa morgen gewoon al 30 weken! Het gaat zo snel jeetje!

    Ja ze kan best veel weer hebben met sommige dingen krijgt ze nog wel last van dr ontlasting maar op zich gaat het goed!

    Jaa ik probeer nu echt anders te doen heb afgelopen dagen ook echt rustig aan gedaan ik ga zo nog wat dingen inpakken enzo en daarna gewoon weer rustig aan doen en tussendoor elke x even zitten en zo afwisselen..

    Wauw wat heerlijk zeg dat ze al zo lekker lang slaapt in de nacht! Waar kan ik me melden voor zo'n gemakkelijke baby hahaha
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana gelukkig is ze er aardig overheen gegroeid.

    Goedzo! Inderdaad veel afwisselen.
    Bij mij ging het top als ik 15 min wat deed. dan weer even 15-20min rust nam en zo de hele dag door. Maar heb je veel discipline voor nodig.

    Afgelopen nacht zelfs 6.5u :D
    Denk puur geluk hebben & zelf ook rustig blijven.
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek fijn dat het met de kleine man weer een stuk beter gaat!!

    @lerana ene kant miss wel goed dat je geschrokken bent. Nu besef je wel hoe belangrijk het is om op je lichaam te letten. Tuurlijk is het soms moeilijk om rustig aan te doen maar probeer het wel. Heb je dadelijk ook meer profijt van.

    @Meisje93 lekker zeg dat ze al langer slaapt in de nachten. Nog even en slaapt ze de hele nacht door :D althans dat hoop ik voor je.

    @miniVosje whahah geweldig die voetbal! Mooie buik!’ Nog een paar weekjes en dan kun je ook knuffelen.

    @Leolove @Gootje1988 hoe gaat het bij jullie?


    Hier vieren we vandaag L der verjaardag die was de 2e en mijn verjaardag die is de 12e. Hebben ook een meptaartje voor der. Benieuwd hoe ze het vind :D de oudste vond het niet zo veel en die hebben we dee handjes we maar Zelf ingeduwd :p maar L zit wel eens met der vingers in de pap ofzo als ik der eten geef dus zal wel goed komen :p
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina