Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Meisje93 wow die slaapjes gaan goed. Lekker zeg, hopelijk blijft het zo goed gaan.

    @lerana goed dat je al wat rustiger aan doet. Je bent nu echt met je laatste weken bezig dus denk goed aan jezelf.

    Hier me echte buikfoto...
    Nu ga ik me klaar maken om te vertekken. Straks het vliegtuig in, op naar Sicilië. Hopelijk krijg ik geen last van dat vele zitten. Gisteren had ik snel pijn in me lichaam, maar had toen ook slecht geslapen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh ja daar moet je denk ik indd wel discipline voor hebben ja hahah, probeer nu ook maar dan wat te doen en dan weer rust te nemen enzo.. t gaat op zich wat beter alleen de nachten zijn echt rot..

    Ja precies soms moet je alsnog wel even wat doen of doorgaan voor E. Maar probeer nu dus al zo te doen dat ik daar iig goed mee zit dat ik alsnog haar gewoon kan douche afdrogen enzo dus dan maar andere dingen laten voor wat het is

    Ahh wat leuk haar verjaardag vieren nog gefeliciteerd en ook alvast voor jezelf! Hopelijk gaat ze flink los met der taartje ;) hele fijne dag vandaag!


    Ja echt een bizar idee dat de laatste weken aangebroken zijn nu! Word echt tijd alles klaar te maken voor de baby :p

    Ahhh wat een mooie buik zeg! Je bent mooi zwanger!!!
    Ah ja zo lekker op vakantie heel veel plezier alvast en lekker van genieten!
    Bij E. Ben ik rond het zelfde termijn als jou nog op vakantie geweest maar vond de vlucht toch wel pittig moest echt tussendoor steeds staan en beetje heen en weer bewegen enzo. Maar hopelijk heb jij nergens last van!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja heerlijk! We gaan het wel zien. Vannacht weer 6 5u tussen gehouden.
    Maar schijnbaar mag het naar max. 6u zijn?

    Veel plezier vandaag! Haha dan zal het wel goedkomen met het meptaartje.

    @miniVosje mooie buik! Groeit al goed zeg.
    Veel plezier bij je schoonfamilie!

    @lerana slaap je met kussens?
    zo vervelend als je niet kan slapen van de pijn.
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Meisje93
    Ow lekker zeg dat F al 5 uurtjes doorslaapt.
    Heerlijk dan kom je zelf tenminste ook een beetje tot rust.

    Met dat wennen op de kinderdagverblijf zal vast goed komen.
    Denk dat ik er meer moeite mee heb dan D zelf haha.

    @Myhappyfamily
    Nog gefeliciteerd met L haar verjaardag!
    En jij vast ook gefeliciteerd met je verjaardag.

    @miniVosje
    Kijk mooi buikje hoor!
    Heel veel plezier en een goede reis!
     
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoezo mag het maar 6u? Als ze honger heeft meld ze zich goed toch dan maakt het toch niet uit? Tenminste dat dacht ik haha

    Ja heb zo'n grote rol kussen wat tussen me benen ligt, maar als ik moet draaien kan ik echt de kracht niet zetten moet me been dan echt helpen. De nachten zijn zo indd wel erg rot maar goed denk dat er niet veel aan te doen is helaas...
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek inmiddels alweer 3 nachten van 6.5u gehad. Denk dat ze weer in een nieuw ritme zit.
    Ja dat is wel erg fijn. Zeker omdat ik niet overdags kan slapen.

    Haha ja dat geloof ik graag. Vond dat eerst ook helemaal niks om E. weg te moeten brengen.
    maar heel eerlijk, zodra ik op het werk was, dacht ik er amper aan.
    Scheelde ook dat ik wist dat ze echt in goede handen was.

    @lerana voor de bloedsuikerspiegel ofzo. Had het zelf nog nooit gehoord.
    Moet zo naar het bureau, en dan vraag ik wel wat max. mag.
    Bij E. ook nooit de wekker gezet en die sliep ook al vrij vlot door.

    Nee helaas niet. Ik sliep beter zonder kussen dan met.
    och ja dat draaien.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh ja dat zou nog wel eens kunnen ja.. maar indd gewoon even navragen en kijken wat ze er van zeggen! De doet het iig super goed echt fijn!

    Ohh gek toch dat je juist zonder kussens beter sliep je hoort juist andere haha. Moest jij niet een kussen tussen je benen doen voor je bekken? Ik kan me benen niet zo op elkaar laten liggen.. wat een gedoe eigenlijk maar he pff
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja ze is goed alert na 6.5u geen eten. Dus ik maak me iig geen zorgen ofzo.

    Ik lag half op mijn buik en half op mijn zij. En dan mijn benen wat uit elkaar. Al lag ik ook wel eens met mijn benen op elkaar.
    Nee kreeg niet dat advies. Heb het wel geprobeerd, maar met zo'n kussen kon ik al helemaal niet slapen.
    En nu nog slaap ik het best zonder kussen. Op mijn zij gaat het het beste.
    Zeker een gedoe. ;) Hoevaak ga jij naar de fysio?
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje een hele fijn vakantie! Alles gied gegaan tijdens de vlucht

    Mooi buikje!!

    @lerana het is nu een beetje de balans tussen rusten en iets doen vinden. Als je maar niet te veel in een keer doet.

    @Meisje93 wij hebben er ons nooit wat van aan getrokken hoelang ze mag slapen. We hadden zo iets ze meld zich wel. Anders creeer je zelf dat ze niet langer slapen. Bij ons was doorslapen bij de een met 4 weken en de andere met 8 weken.


    Hier gisteren de verjaardag gevierd. Was erg gezellig. L het meeste in bed gelegen. Kan niet goed tegen de drukte. Dan maar lekker slapen. Met het taartje wilde ze eerst niet. StaAn 20 man eerst te zingen en te kijken dus dat werd brullen en erna rustig bij ons gepakt en haar laten proeven. Toen Ze rustig was op tafel gezet en taartje bij der. Toen was het goed en heeft ze gesmuld ervan. Plakte overal tussen. Vingers en teentjes :p
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ik eerst ook niet. Maqr las het hier op het forum. En ook nog veehoogde kans op wiegedood. En dan ga je toch een beetje twijfelen. Maar laat haar lekker zelf komen.
    E. maakte met 7 weken 8.5u per nacht. Ben benieuwd.

    Groot gelijk dan ja. Om lekker te gaan slapen.
    Kan E. ook slecht tegen drukte? Haha leuk! Nog leuke foto's van gemaakt?
     
  11. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    En wat zeiden ze op t cb van het slapen?

    Nou alleen maar fijn toch dat je zonder kussens kan slapen! Scheelt ook een heel verplaats enzo als je wilt draaien :p

    Ik ga nu elke week maar zal denk ik nu naar 1x in de 2 weken gaan na vandaag, maar even zien wat ze straks zegt

    Ahh wat fijn dat ze toch wel lekker van dr taart heeft gesmuld ook wel begrijpelijk dat ze even moest huilen van de drukte om haar heen is toch heel wat voor zo'n kleintje! Gelukkig is t alsnog gewoon geslaagd en heeft ze zelf ook lekker kunnen slapen tussendoor :)

    Ja precies moet echt het belans daarin vinden maar op zich ging het wel beter afgelopen dagen dus hopelijk blijft het zo.. de nachten nemen we dan maar voor lief haha

    Ik heb vandaag groei echo ben benieuwd!
     
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Myhappyfamily wat leuk de verjaardag. Klinkt als of het gezellig is geweest.

    De vlucht ging goed, heb op het vliegveld gelegen. Was een rustige lounge bank, daarna vond ik het in het vliegtuig wel een lange zit. Maar niet heel veel last gehad.
    Nu bezig me flink vol te eten met al dar italiaanse eten.

    @Meisje93 ik slaap hetzelfde als hoe jij sliep. Dat voelt voor mij ook het prettigst. Maar ieder zo zn eigen positie.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Myhappyfamily alles goed hier. Onze kleine meid begint echt los te lopen, en kan nu zelf gaan staan. Slapen nog steeds wisselend. Vaak 2 nachten onrustig en dan1 nacht doorslapen.
    Zelf erg druk, zijn aan het kijken voor een huis.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana mag haar gewoon zelf lekker laten komen. :)
    Dus dat is wel erg lekker.

    Haha nou dat zeker. Heel gedoe lijkt me, al die kussens.
    Hopelijk mag het snel beter gaan bij je.
    Succes straks!
    Hoe gaat het met je huis? Wat een megatuin heb je zeg.
    Best wel jaloers op. ;)

    @miniVosje Fijn dat de vlucht goed gegaan is.
    Hoelang is het vliegen? haha nou geniet er maar lekker van! :D

    @Leolove wat leuk dat jullie voor een huis aan het kijken zijn.
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Als ik eerlijk ben heb ik me daar nooit druk om gemaakt. Wij zijn vrij makkelijk en maken ons niet snel zorgen. Maar snap je heel goed. Als dat beter voelt zeker doen. Ik ga wel altijd even bij der kijken als we gaan slapen. Benieuwd wat ze de komende tijd in de nachten doet. Is voor jezelf ook fijn wat langer slapen.

    Nee E was daar heel anders is. Die was veel beneden. L is tegenovergesteld, zij wil vaker de rust. Vooral als het druk is. Dat maakt ook helemaal niet uit. Alleen maar fijn als ik het weet dan hou ik daar rekening mee.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Hoe is je groei echo gegaan? Alles inorde?
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ohh leuk al de eerste pasjes wat gaat dat snel. Hier gaat L. Nog niet zelf staan of zitten.
    Jammer dat ze nog niet helemaal doorslaapt dan had je zelf wat meer slaap.
    Oehh leuk kijken voor een ander huis :D
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Gelukkig wel even kunnen liggen op het vliegveld. Wel even goed wat rust. Lange vlucht gehad?
    Hahah lekker toch :D krijgt de baby al italiaans eten ;)
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik eerst ook niet. totdat er een paar dat gingen zeggen. Maar doe gewoon wat ik bij E. ook heb gedaan. Lekker zelf laten komen.
    Nou dat zeker! Heb mijn slaap altijd erg nodig.

    Haha toch wel 2 verschillende karaktertjes. Herkenbaar hoe L. is
    E. lag het liefst de hele dag in haar wieg.
    F. is daar ook wat anders in. die is overdags graag bij me.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  20. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat leuk dat jullie verschillen zien in jullie dochters. Zijn toch 2 andere wezentjes.

    De vlucht viel mee bijna 3 uur. En daarna nog 1,5 uur in de auto. Maar het is allemaal goed gekomen.
    Ja het eten is heerlijk, heerlijk even ontspannen. Merk wel dat ik nu echt z'n klap krijg van vermoeidheid omdat ik opeens helemaal niks doe.
     

Deel Deze Pagina