Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey hier gaat alles goed met D.
    Zijn verkoudheid is weg.
    En Ow wat geniet ik toch van hem.
    Hij gaat steeds meer geluidjes maken.
    En hij is de laatste dagen zo vrolijk.
    Lachen dat hij doet echt ik smelt dan gewoon!
    :D

    Ow Ow als ik jullie tekst lees over dat slapen.
    Phoe wat een ramp was dat ook toen ik nog zwanger was.
    Niet meer lekker liggen.
    Ik lag op mijn zij omdat op mijn buik liggen toen echt niet meer lukte.
    En ik had steeds kramp in mijn benen toen.
    Ik had er zo’n pitten kussen tussen liggen.
    Dat hielp toen wel iets.
    Ben blij dat ik nu weer heerlijk op mijn buik kan slapen.

    @Myhappyfamily
    Haha alles zal wel onder de taart gezeten hebben.:p
    Ow Ow al die drukte is natuurlijk ook wel erg spannend.

    @Leolove
    Ow wat leuk dat J los begint te lopen!
    Dat lijkt mij ook zo’n leuke tijd.
    Ow kijk is aan op zoek naar een ander huis.
    Succes met zoeken.:thumup:

    @miniVosje
    Lekker toegeven aan je vermoeidheid.
    Lekker relaxen en genieten daar van je rust.
    ;)
     
    Phoebe en miniVosje vinden dit leuk.
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ohh dat vind ik dan vervelend. Andere maken je dan toch wel bang dat er wat gebeurd. Dat kan altijd. Ook als ze 3 uurtjes erin liggen. Oke je bent dan sneller erbij dat wel. Doen waar je je goed bij voelt.

    Bij jullie ook beide heel verschillend. Oudste sliep ook veel onder en was onder de mensen en de jongste vaak liever wat rust. Ik doe wat goed voor der is. Op het begin dacht ik germ ze licht zoveel in bed maar ze vind het zelf fijn. Kletst soms nog een half uur en dan slaapt ze erna.

    @miniVosje ohh dat valt nog mee de vlucht. Maar als je hoogzwanger bent kan dat toch te lang zijn. Ik had op het laatst dat L tegen een zenuw lag. Kon amper een half uur zitten of moest echt plat want dat deed zoooo pijn.
    Nu lekker genieten ervan.
    Even lekker even niks moeten. Ook wel even fijn voor je lichaam.

    @Nancydierengek ohh fijn dat hij zo vrolijk is en weer beter! Leuk he als ze geluidjes gaan maken en gaan lachen :D

    Ja echt Zo een verschil die 2. Ook qua hoe snel ze zijn met alles.

    Hahah ja alles plakte onder. Maakt ook niet uit ;) was heel leuk!


    Hier de oudste nu de waterpokken sinds vandaag. Vanmorgen nog niks gezien. En nu zit ze helemaal onder. Een vriendje van der was vandaag thuis van de BSO en school. Was niet lekker. Ging haar halen van de BSO, mama G heeft de waterpokken. Kijk ik ook zegt ze met zo een blij gezicht :p
    Als babyzijnde heeeeel lichtjes gehad dus wist dat ze het nog eens kon krijgen. Morgen maar iets tegen de jeuk halen. Benieuwd of L ze ook krijgt. Hoop het niet voor der maar aan de andere kant dan heeft ze het maar gehad.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Woow alweer loslopen jeetje wat gaat het toch allemaal snel zeg!

    Ah dat is wel fijn dat je haar zelf mag laten komen! Kan dus gelukkig geen kwaad :)

    Haha ja het is gewoon 1 grote kussenrol wat tussen me benen ligt maar met draaien enzo helpt t allemaal niet meer zo veel moet me benen erbij helpen alles doet me dan zeer.. me rug begint er ook bij te komen dus gaat lekker allemaal haha maar goed het hoort erbij!

    Met t huis gaat goed slaap er vanaf donderdag nu moet nog wel erg wennen vooral een ritme krijgen merk dat ik nu toch echt wel drukker ben dan eerst haha

    Jaa mn tuin is echt enorm! Echt heerlijk straks van de zomer. Wil nog kijken voor wat speel toestellen voor E. Maar daar is nog even tijd voor..

    Jaa echo was goed ze is iets groter dan gemiddeld maar nog net binnen de marges.. Heb ook veel vruchtwater maar ook binnen de marges nog dus helemaal prima nu 12 april weer..

    Wat fijn dat de vlucht goed is gegaan! Heb je genoten verder? Ah ja dan gaat je lichaam toch ineens laten zien van zo even tijd nu om bij te tanken he haha


    Ahh wat sneu de waterpokken! Ene kant zou t mooi zijn als L. Ze wel krijgt dan is ze er iig wel vanaf denk des te ouder ze zijn des te meer ze gaan krabben enzo..



    Hier van de week s avonds laat in t ziekenhuis gezeten ivm weinig leven van de baby.. konden ze eerst dr hartje niet vinden nou ik dacht dat ik gek werd gelukkig uiteindelijk wel gevonden en was alles gelukkig goed.

    Wel merk ik dat ik erg bang ben.. ben bij E. Ingeleid ivm weinig leven en moest elke x naar t ziekenhuis voor controle ben nu zo bang voor herhaling dat de angst een beetje de overhand begint te nemen denk ik :( morgen moet ik weer naar de vk dus ga het dan ook maar even bespreken
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek fijn dat zijn verkoudheid over is.
    Heerlijk heh die baby geluidjes.

    @Myhappyfamily heb het weer los gelaten en volg lekker mijn eigen gevoel. :)
    Zaterdag heeft ze zelfs al een nacht van 9u gemaakt. :eek: Althans heb haar na 9u maar wakker gemaakt...

    haha ja dat herken ik wel. Zag E. amper overdags omdat ze alleen maar sliep.
    Ach als ze daarbij tevreden zijn.

    En hoe gaat het met de waterpokken? Heeft E. er veel last van?

    @lerana Wat fijn dat je in je nieuwe huis woont. Nu inderdaad even rustig gaan aarden.
    Hoe vind E. haar nieuwe kamer?
    Nou zeker. Ze kan heerlijk buiten gaan spelen.

    Zo vervelend dat minder leven voelen. Het kan je zo onzeker maken. Fijn dat alles goed was.
    Hopelijk word je nu niet weer zo angstig.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Woow een nacht van 9u lees ik jeetje wat een kleine slaapkopje hahah opzich ook wel lekker!

    Ze is erg blij met haar kamer en ze doet het ook verassend goed ik had het eigenlijk erger verwacht dat ze het heel moeilijk zou krijgen maar t valt me reuze mee! Haha ja van de zomer heeft ze vast tijd van der leven zou mooi zijn als we net zo'n zomer als vorig jaar hebben haha

    Jaa word er ook gigantisch onzeker van maar gelukkig was alles goed!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja was erg lekker. :)
    Overdag slaapt ze niet meer zo veel. Al heeft ze vandaag wel weer een slaapdagje. Ligt al vanaf 12.00 gestrekt.
    Met tussendoor wel nog een voeding waar ik haar wakker voor moest maken.

    Oh wat fijn! Dat is weer een meevaller. Nou zeker die kan haar lol op.

    Snap ik. Goed dat je het iig met je verloskundige gaat bespreken.
    Nog maar een paar weekjes! :)
     
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh ja het kan zo wisselen he met die kleintjes! Maar wel fijn dat ze het zo goed doet!

    Jaaa merk wel dat het einde er langzaam aan komt de voorweeen enzo komen ook steeds vaker maar ben er echt niet klaar voor nog haha heb gelukkig ook nog wel even te gaan!
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey gisteren was ik jarig. Ik ben lekker uit eten geweest met mijn vriend. Hij heeft voor mij een cadeautje besteld maar die was helaas nog niet binnen dus ik krijg nog iets van hem. Nou ben benieuwd wat. De dag ervoor hebben we mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden was super gezellig. En onze kleine D die vond het allemaal erg gezellig. Hij was lekker om zich heen aan het kijken hihi.

    Op mijn verjaardag moest ik ook nog met D naar het cb toe. Hij hoefde nog geen prik omdat toen ik zelf nog zwanger was de kinkhoest prik heb gehaald. De volgende keer als ik er ben dan moet hij wel een prikje halen.

    @Myhappyfamily
    Ach de waterpokken.
    Ik heb dat als kind ook gehad en heel erg toen.
    Hoe gaat het nu met E?

    @lerana
    Ow heerlijk als je zo’n grote tuin hebt.
    Vooral straks met het mooiere weer.
    Heerlijk buiten zitten.

    Ow jeetje weinig leef activiteit Ow vreselijk dat is flink schikken dan.
    Gelukkig was alles goed.
    Snap dat je angstig bent als het ook zo gek is gelopen bij je eerste kindje.
    Maar goed dat je het bespreekbaar maakt bij je vk.
    Misschien mag je vaker bij de vk op controle komen om je gerust te stellen?
    Hoe was je gesprek?

    @Meisje93
    Hoe gaat het met jou kleine meid F?
    En de grote zus E?

    @Gootje1988
    Ow die foto’s van die kleine meid van jou op Facebook die ik allemaal voorbij zie komen zo leuk zo lief allemaal hoe ze erop staat!
     
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!

    Jaa Heb het met de vk besproken en ze hebben me een paar goede tips gegeven ik heb nu elke 2 weken controle en bij twijfel altijd gewoon bellen dus komt vast goed :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana wat vervelend van die voorweeën.
    Fijn! Hopelijk ga je je niet meer ongerust voelen.

    @Nancydierengek Nog gefeliciteerd!
    Was de kleine man goed gegroeid?

    Hier gaat het goed met de meiden. 's nachts slaapt F. echt supergoed. Overdag nog even een slaapritme erin krijgen. Ze is dan liever bij mij.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa indd ze zijn soms ook best wat gevoelig herinner me dat echt niet van E. Maar goed hoort er vast ook allemaal bij..

    Zo fijn dat je meiden t zo goed doen!! Ah ja ook wel begrijpelijk dat ze bij je wilt zijn ze weet ook niet beter natuurlijk
     
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    @Meisje93 fijn dat ze 's nachts zo goed slaapt, daar zou ik ook wel voor willen tekenen...
    En logisch dat ze overdag gewoon graag bij jouw wilt zijn.

    @lerana gelukkig was het goed. Inderdaad begint het einde nu in zicht te komen bij je. Vervelend die voorweeen. Hopelijk worden ze niet te sterk.

    @Myhappyfamily pff waterpokken vervelend maar ze kunnen het maar beter gehad hebben, hopelijk is het al wat minder nu.

    Hier vandaag 28 weken!!! De kleine is echt een drukte maker in me buik, zeker s avonds zie ik me buik gewoon op en neer gaan.
    Me navelpiercing heb ik er al lang uit, maar het gaatje begint nu helemaal rood te worden. Ik denk doordat het ni elkeer tegen mijn shirt aan komt, erg irritant. Maar dat is ook echt het enige wat ik kan klagen....
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ben stiekem best jaloers hoor op je zwangerschap :p nee maar alleen maar fijn dar het zo goed gaat bij je! Leuk he die bewegende buik!! Vind dat altijd zo mooi te zien haha wel vervelend dat het gaatje rood aan het worden is hopelijk krijg je niet veel last verder!
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    helaas wel. En rust werkt ook niet altijd. Althans bij mij niet.

    Ja echt fijn. Daarom, nu nog alle tijd om te kroelen. :D

    @miniVosje hopelijk krijg jij ook zo'n goede slaper. :)
    Heerlijk zo'n druktemakertje in je buik! ❤
    Doet het ook pijn? of is het alleen maar rood?
    Haha, heerlijk hoor zo'n zwangerschap.
     
  15. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa vanmorgen zijn ze weer aardig gevoelig vind t zo raar dat dar nu zo is en bij E. Helemaal geen last van had ja voelde ze wel maar niet zoals nu..

    Jaa indd ze worden zo snel groot dus nu lekker van genieten haha
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Vandaag was ik de ochtend thuis, dus met een half blote buik gelopen, en het is al minder rood. Eer gisteren deed het echt zeer. Nu wordt het al minder dus denk komt wel goed, al ziet het er wel uit dat het gaatje dicht aan het groeien is. Pech gehad, die baby wil ik veel liever.

    @lerana mag jaloers zijn. Als je een kwaaltjes hebt, mag je er altijd over klagen
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @monivosje ik had mijn piercing al voor mijn zwangerschap uitgedaan. Heb je hem nog lang ingehad.

    Heerlijk he de kleine uk in je buik voelen. Vond het altijd wel grappig als je je buik op en neer ziet gaan :D

    @Meisje93 heerlijk die lange nachten :D

    Met E gaat het goed. Gaat deze week gewoon naar school. Sinds gisteren eet ze weer stuk beter. Vlekjes jeuken nog wel maar beginnen al kleiner te worden en goed in te drogen.

    @lerana fijn dat de groeiecho inorde was!

    Ohh ja dat heb ik ook 2x gehad. Bij beide in het ziekenhuis gezeten met minder leven. Gelukkig was alles verder wel inorde.
    Geloof best dat je dan even schrikt.

    Bij L nog geen vlekjes gezien. Denk dat ze ze nu niet krijgt. Bij E beginnen ze nu goed in te drogen en kleiner te worden. Op de BSO zeiden ze al krentenbol :p

    Ahh gelukkig gaat het goed in de kleine meid der nieuwe kamer. Alleen fijn maar dat het zo goed gaat. Weet je van te voren niet he hoe ze reageren.

    @Nancydierengek nog gefeliciteerd!! Je hebt wen fijne dag gehad zo te lezen :D eerste x als mama ;)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana heb jij er ook een opbouw in? Net zoals bij een wee?

    @miniVosje oh dat is wel fijn. Dat gaat rap dan. Had je de piercing al lang?

    @Myhappyfamily fijn dat het met E. goed mag gaan. Gelukkig geen warm weer nu.
     
  19. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha dat is waar! Ach ben allang heel blij dar het jou nu iig beter af mag gaan allemaal! :)

    Jaa het maakt je toch erg onzeker dan he! Maar gelukkig is de kleine nu lekker druk in mn buik dus de onzekerheid is weer stukke minder!

    Ahh nee dan zal ze ze vast niet meer gaan krijgen nee! Ene kant fijn andere kant jammer dan was je er vanaf..

    Jaa echt hoor ik had echr verwacht dat E. Het er heel moeilijk mee zou hebben maar tegendeel lijkt waar te zijn haha

    Ik voel ze indd op komen zetten ja en dan weer weg zakken maar er zit niks van een regelmaat in ofzo
     
  20. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Myhappyfamily fijn dat de plekjes al kleiner worden, dan is het ergste voorbij.
    Ik heb hem tot week 18 ingehouden, ik heb hem er toen uitgehaald omdat ik het lelijk onder een t shirt vond staan.

    @Meisje93 ik had me piercing sinds me 13de. Maar had hem tegenwoordig meer omdat ik hem had.
     

Deel Deze Pagina