Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Zo onze kleine man is vandaag al weer 9 weken oud!
    Wat gaat dat ineens snel.
    En nu nog krijgen we steeds mensen op kraamvisite haha.
    Ons huis is ook nog steeds versiert.
    Ik kan het nog niet weg halen.
    Ik ben nog zo trots!
    In de laatste week van mijn verlof ga ik alle slingers de ooievaar en alle blauwe frutsels uit huis halen heb ik besloten.
    :D:p

@Meisje93
    De kleine man was ongeveer 4cm gegroeid.
    Wat fijn dat F zo heerlijk slaapt in de nacht.
    Bij ons gaat D ook steeds langer doorslapen in de nacht zo lekker is dat!

@miniVosje
    Haha zo te lezen word je lekker in elkaar gebeukt door de kleine haha.
    Ik vond het zo geweldig om te zien hoe je buik dan beweegt.
    Zo onwerkelijk dat daar een mensje dan in zit.

miniVosje en Phoebe vinden dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana inmiddels al wat meer tot rust gekomen in je nieuwe huisje.

@Nancydierengek 9 weken alweer! Wat gaat het snel allemaal heh.
    Hier zijn de versieringen al een poosje weg. Maar dat kwam door de verjaardag van E.
    Vond het ook weer zo wat, om het weer terug te hangen. ;)
    Maar een versierd huis blijft leuk!

Fijn dat D. ook langere nachten aan het maken is. Kom je iig lekker aan je nachtrust toe.

Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jawel het begint wel steeds meer te wennen! Eigen ritme vinden is nog even lastig maar dat komt ook wel goed :)

Hoe is t bij jou?

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijn! Ja dat zal wel. Hoe vind je moeder het?

Met mezelf gaat het wat minder. Nog steeds veel pijn.
    Met de kids gaat het top.
    E. ia bijna zindelijk, van de week weer poging gedaan onder het mom ik zet nu echt door. Maar blijkbaar was ze er nu pas echt klaar voor. Want het gaat echt boven verwachting goed.
    Terwijl het vorige week binnen 5 min. al fout ging.
    En met F. gaat het ook nog steeds goed.
    Erg fijn.

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Het is voor ons beide erg wennen allemaal maar we zien elkaar nog steeds erg vaak gelukkig dus wat dat betreft is er niet veel veranderd..

Ahh vervelend dar je nog zo'n last hebt Ben je al wel weer naar fysio geweest?

Wat goed van E dat ze het nu goed doet met zindelijk worden!! De nacht niet debk ik? Of ook al aan het oefenen?

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh dat scheelt weer. :)

Ja ga wekelijks. Morgen mag ik weer gaan.
    Weer pijn gaan lijden. :roflmao:

Ja super trots op haar. Gisteren ook droog gebleven.
    Nee nachten nog maar wel even een luier om. Geen zin om iedere dag bed te verschonen.

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh doet fysio jou pijn dan?? Hier masseert ze me elke x echt zo fijn haha

Jaaaa snap ik mag je ook zeker trots op zijn word echt een grote meid dan!
    Haha nee snap ik nachten is voor een later moment dan :p

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha, ja is 30min pijn lijden hier. :p
    En de massages die ze doet, die doen ook pijn. (bindweefsel)
    Haha, dus jij komt helemaal zen daar vandaan?

Nou echt heh! Deze week ook de aanmeldformulieren invullen voor de basisschool. Heb jij ook al gedaan zeker?
    Precies!

9. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek wat gaat de tijd toch snel. Ik zou gewoon nog even genieten van de versiering als jij dat leuk vind. Het gaat allemaal al zo snel.

@Meisje93 wat fijn dat de zindelijkheid zo goed gaat. Ik geef je groot gelijk om haar s nachts nog wel een luier aan te geven.
    Succes bij de fysio, jammer dat het zo pijn doen, hopelijk nemen de klachten snel af.

@lerana lekker genieten van je huisje. Dat het even wennen is kan ik heel goed begrijpen. Jij mag nu al bijna met verlof. Werk je nu nog veel?

Nancydierengek vindt dit leuk.
  10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ja ik ben altijd echt wel relaxed als ik er vandaan kom ga het liefst elke dag haha

Oh nee dar moet ik nog doen maar ik ben er zelf niet echt aan toe nog hahaha maar moet het echt doen :p

Ik werkte niet dus nu bikkelen de laatste weken door haha

Even klaar modus sorry :(

Ik zat/zit er zo doorheen me bekken doen zoveel pijn vooral snachts en slaap zo slecht hooguit 2u per nacht onderhand.. vannacht was me dochter uit bed gevallen en helemaal overstuur maar kon zelf door de pijn het bed niet uitkomen je benen werkte gewoon echr niet mee :( heb me zo slecht gevoeld en zo machteloos dat ik haar niet kon helpen :cry::cry::cry: vanmorgen huilend de vk aan de telefoon gehad dat ik het niet trok en of ik iets anders kon innemen voor de pijn ook al gaat het tegen al mn principes in maar helaas helpt er niets tegen dan toch echt nog meer rust nemen.. nu kunnen regelen dat ik iig niet meer alleen ben met dr zodat er altijd iemand is ook te helpen en ik toch meer rust kan nemen maar t voelt allemaal zo als falen :(

11. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    O wat vervelend, lijkt me verschrikkelijk als je zo machteloos bent, en je je kleine meid niet kunt helpen. Lijkt me extra zwaar dat je er helemaal alleen voor staat.

Fijn dat je wel hulp kunt regelen. Zal je moeder er vaak zijn om te helpen?
    En probeer inderdaad elk moment rust te nemen dat mogelijk is.
    Sterkte, nog een aantal weken. Met hoeveel weken ben je bevallen van je eerste?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje Ja dat wel, maar we doen het ergens voor. :)

@lerana haha heerlijk! Keertje ruilen met de fysio? :roflmao:
    Al heb ik die behandeling wel echt nodig..

och meis toch! Lijkt me zo erg om niet voor je kind te kunnen zorgen.
    Fijn dat je hebt kunnen regelen dat er iedere dag wel iemand is. Maar zo had je het niet voorgesteld.
    Sterkte! X.

13. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa me moeder zal hier slapen en op dagen dat E. Naar de psz moet slapen we bij haar dat is met werk van me moeder wat makkelijker. Aangezien ze vroeg werkt is ze vaak al weer terug voor we wakker worden enzo dus dat scheelt...

Ik ben bij E met precies 40 weken ingeleid.

Jaaa voelde me gister echt verschrikkelijk vandaag gaat het wel alweer wat beter gelukkig maar toch fijn is anders.. mja het is even niet anders..

14. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag is D voor de eerste keer naar de kinderopvang gebracht.
    De eerste keer was maar voor 1 1/2 uur. En dat word dan langzaam opgebouwd.

Tjonge ik was toch ff emotioneel ervan?! :oops:
    Voelde zo raar en gek om mijn kleine mannetje daar achter te laten.
    Komt ik zelf ben er dag en nacht, dag in dag uit druk mee geweest. En dan ineens geef je je kind weg aan een voor mij nu nog vreemd persoon. Ik vond dat best moeilijk.

Alles is verder goed gegaan hoor en ze zijn meteen gek op hem daar omdat hij nu de kleinste daar ook is. Dus kwa aandacht komt hij ook niks te kort. Ze hadden zelfs foto’s gestuurd hoe het verliep. Erg fijn en leuk om te zien. Is niet dat ik ze niet vertrouw daar hoor maar zijn gewoon die stomme moeder gevoelens die op spelen. ;)
    Aankomende vrijdag gaat hij weer en dan gaat hij 3 uurtjes daar heen.

@lerana
    Hè wat vervelend allemaal.
    Maar gekkie dit is geen falen ook al voelt dat misschien wel zo.
    Wat super fijn dat je moeder bijspringt.
    Is misschien niet zoals je in gedachte had maar je moet ook aan mezelf denken.
    Dikke knuffel van hier!

@miniVosje
    Zo jij bent ook al weer 28 weken en 5 dagen zwanger!
    Jeetje wat gaat het snel ineens.

Phoebe en miniVosje vinden dit leuk.
  15. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek wat gaat de tijd toch snel he. voor je het weet is hij alweer 1 jaar. extra genieten ervan!

wij hadden pas na 3 maanden zoiets van ohja de versiering moet er nog eens af haha. vond dat wel gezellig in huis.

Moeilijk he op het begin je kindje wegbrengen, ik wist ook wel dat het goed zou gaan maar je hebt al die tijd lekker samen met hem kunnen doorbrengen en alles voor hem gedaan en nu hoef dat even niet en moet je hem even missen. maar wel fijn dat ze fotos stuurde dat stelt ook weer gerust!

@lerana het is nog even wennen natuurlijk in je huisje. voor je kleine meid al helemaal. nog even en dan lijkt het net alsof je er al jaren woont.

och meis dat is inderdaad vervelend. je voelt je dan ook zo machteloos als je je kleine meid niet kan helpen. maar je kan er niks aan doen. je wilt het graag maar het lukt niet. fijn dat er iemand bij je kan zijn voor wat hulp.

Nog een paar weken en dan is je kleintje er waar je zolang naar uitkeek!

@Meisje93 balen zeg dat het met jou nog steeds niet zo goed gaat. hopelijk gaat het snel beter.

fijn dat het met E goed gaat zonder luier. bij ons ook vaker geprobeerd en toen wilde ze niet op het potje. vorige zomer gewoon uitgelaten en toen ging het meteen overdag en snachts goed op een enkele keer snachts dat het misging. hopelijk is ze snel helemaal zinderlijk.

@miniVosje alweer bijna 30 weken zwanger. wat gaat dat toch hard. het is alsof we vorige maand te horen kregen dat je zwanger was. bij een ander gaat dat zo snel.

Hier is E bijna opgeknapt van de waterpokken. zo voelt ze zich allang weer goed alleen nog wat waterpokjes die ingedroogd zijn.

Alleen is L weer ziek. Alweer 3 dagen overgeven :( ik denk buikgriep germ. ik heb er sinds gisteren zelf ook last van helaas. kwam ineens opzetten de buikpijn en 2 uur later kon ik nog amper wat van de buikpijn. avondeten en alles is terug gekomen en diarree. vandaag en morgen thuis van het werk en donderdag weer werken denk ik. L is ook weer echt zielig. wil niet eten. gelukkig wel drinken als ze de fles ziet of bekertje drinken word ze panisch dan vreet ze die bijna mee op.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek moeilijk is dat heh. Om je kind achter te moeten laten. Maar fijn dat het goed gegaan is.

@Myhappyfamily och arm meisje. Hopelijk voelt ze zich snel weer goed. Jij ook beterschap! Zo vervelend om buikgriep te hebben.

@lerana fijn dat je moeder je zo goed helpt. Veel sterkte met de zwaarste loodjes.
    Hoe vind E. het allemaal?

17. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek wat gaat het snel hè, nu al naar het kdv, ik ken tot nu toe alleen nog de andere kant dat de ouders hun kind bij mij achterlaten. Lijkt me toch wel moeilijk om dat als moeder zijnde te, moeten doen. Maar fijn dat het goed ging.

@Myhappyfamily ik vind de tijd ook snel gaan. Kijk nog regelmatig /wekelijks het filmpje terug dat ik het me vriend vertel en elke keer smelt ik weg.

Wat vervelend van die buikgriep, gelukkig drinkt ze wel dat is het belangrijkste. Beterschap aan jullie beide.

@lerana fijn dat je moeder bij kan springen. Ik vind het maar knap hoe je het zo allemaal doet!

18. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja viel mij echt even tegen me kindje daar achter laten.
    Maar goed het zal vanzelf wel wennen.
    Mijn zus zij dat ze het in begin ook moeilijk vond en erna juist lekker omdat ze de vrijheid weer ff dan terug had. :p

@Myhappyfamily
    Ja dat vind ik dus ook die versiering is zo gezellig in huis.
    Maar ik heb gister een deel al weggehaald niet alles nog haha.
    Want ik wou wat paas spulletjes weer neerzetten.
    Dus dat heb ik nu gedaan.

Die foto’s die de kdv sturen doen ze via een beveiligde app van hun kdv dus de foto’s kan alleen ik en de ouders zien van de andere kinderen van die groep waar hij bij zit. Dat als ze straks met elkaar aan het spelen zijn dat je dat dan ook kan zien. Erg leuk vind ik dat. Ze zetten er ook een klein verslagje bij.

Wat fijn dat E bijna van die vervelende waterpokken af is.
    Balen dat nu dan L weer ziek is Ow Ow zo blijf je maar bezig.
    Ow jeetje en je bent zelf ook aan de beurt zo te lezen.
    Veel beterschap beiden!

19. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Meisje93 dankjewel!! Heb nu wel knallende koppijn en voel me nog niet helemaal wow maar ga morgen toch weer werken. L is nu bij mijn schoonmoeder. Slaapt veel. Wil niet echt eten. Maar drinken wel af en toe dus dat scheeld.

@miniVosje dat was zeker een leuk filmpje :D altijd leuk om even terug te kijken hoe zijn reactie was. Na al die tijd proberen.

@Nancydierengek hopelijk is het binnekort helemaal klaar hier. Germ de arme L die is al zo ziek geweest dat is E in al die tijd nog niet geweest.

Hier hebben we ook een app. Onze dochters gaan bij het mik. De oudste bij de bso daar zie ik nooit wat van haha maar bij de jongste zetten ze ook wel eens een foto erop en een verslagje elke dag dat ze gaat. Ook wel fijn om terug te lezen. Al zijn het vaak de standaard dingen. En vaak is smiddags iemand anders daar dan smorgens. Maar het is wel als ze kleine een paar keer geweest is is het niet meer moeilijk. En als je dan eens een dag vrij hebt is het ook wel lekker. Al komt dat hier bijna niet voor. Lekker knuffele met de kleine man is ook heerlijk. Maar dat ze met andere kindjes spelen is ook belangrijk. Al is hij nog wel klein.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Oei nou succes met werken morgen!
    Heb jij wel genoeg gedronken? Misschien dat daar de hoofdpijn van komt?
    Fijn dat L. wel drinkt, maar dan nog zou het fijn zijn als ze ook wat eet.

Deel Deze Pagina