Ja het is even balen en momentje van acceptatie nodig voor de situatie nu maar goed het is even niet anders.. Ahh hoe is t nu met je meiden? Is L alweer opgeknapt? Zo zielig als die kindjes ziek zijn! Dankjewel heb er ook echt mazzel mee indd! E. Is echt heel lief ze merkt dat mama veel last heeft en probeert dus ook echt te helpen enzo. Verder word ze steeds ongeduldiger voor dr zusje.. logisch ook want alles staat nu klaar en is het vooral nog meer wachten Ahh lief dat je dat zegt dankjewel! Jij bent ook alweer 29+2 ook al bijna de laatste 10 weken spannend!!! Je verlof gaat nu ook bijna in heerlijk!
Verlof... haha ik ben hard aan het aftellen maar nog 7 weken. Waarvan 2 drukke mei vakantie weken daar tussen. Maar gaat goed komen
@lerana fijn dat E. zo lief is voor je. Scheelt een hoop. Ja duurdt ook lang voor ze dat wachten. De zindelijkheidstraining is boven verwachting goed gegaan! Donderdag gestart en vanaf zondag al helemaal zindelijk! Zowel overdag als in de nacht. Helemaal trots op haar. Als beloning gaan we vrijdag een fiets kopen voor haar.
Nou inderdaad. Mag ook wel met 3 jaar. Maar had dit niet verwacht aangezien het een week ervoor binnen 5min. al fout ging.
Ah ja dan ben je wel bezig en gaat de tijd wel wat sneller voorbij haha Wauw wat goed van haar zeg!!! Knappe meid! Ze zal vast helemaal blij zijn met een nieuwe fiets! De nachten is ze hier niet zindelijk nog maar ze heeft elke x dorst in de nacht dus dat maakt t ook zo lastig.. overdag is ze al heel lang zindelijk
Ja sta er ook versteld van. @lerana Ja dat sowieso. Ze wilt heel graag een fiets met trappers. Proberen het gelijk zonder zijwielen te doen. Maar eerst even in de winkel testen. Oh nee dat maakt het niet makkelijker erop. Wel top dat ze overdag al een hele poos zindelijk is!
Woow gelijk zonder zijwieltjes jij durft hahahah hopelijk gaat dat allemaal net zo goed! Maar komt vast helemaal goed Nee inderdaad en vind het ook zo moeilijk om te zeggen dat ze dan niet zou mogen drinken ofzo dat voelt ook weer niet goed dus erg lastig allemaal haha
Ja als het niet lukt in de winkel, dan met zijwieltjes erop hoor. Maar wie weet pakt ze het zo op. Zusje ging ook gelijk over op een gewone fiets zonder zijwieltjes. Maar ga er niet vanuit dat het gelijk lukt hoor. Pakt ze zelf haar drinken? Nee als je dorst heb, heb je dorst lijkt mij. Het CB zegt dat niet nachtzindelijk pas een probleem is vanaf dat ze 10 jaar zijn.
Haha ja snap ik! Ben benieuwd hoe dat gaat vrijdag! Zou mooi zijn als ze het wel zou kunnen! Nou ik had eerst geen drinken maar ze raakt dan half in paniek en helemaal overstuur omdat ze drinken wilt. Ik heb nu dus maar een drinkbeker naast der bed en daar een klein laagje water in. Ja precies als wij dorst hebben gaan we ook drinken
@lerana voor E word het ook spannend. Alles staat klaar alleen is het nu wachten wanneer gebeurd het. Benieuwd hoe ze reageerd als ze geboren is. @miniVosje nog een paar weekjes dan mag jij ook lekker genieten van je verlof! Nog even volhouden. @Meisje93 super zeg dat ze al zo snel zindelijk is. Dat was E ook. Dan verdiend ze zeker een kado Hier gaat het met L alweer wat beter. Woensdag avond nog op de hap geweest. Had die dag maar een paar druppels geplast en nier echt wat binnen gekregen. Kreeg ze een drankje tegen de misselijkheid. Sinds vrijdag drinkt en eet ze weer een stuk beter en is ze weer vrolijker gelukkig. Hopelijk is het na 4 maand dan eindelijk het laatste. Elke x heeft ze wat anders en is ze Zo ziek. Slaapt dan ook veel. Zo leert ze qua ontwikkeling ook niks. Ze loopt al achter. Is al 1 jaar en kruipt nog niet eens. Trekt ze op der buikje nu vooruit haha.
@lerana Drinkt ze dat water ook altijd helemaal op? Hoe gaat het nu met je? @Myhappyfamily Fijn dat het met L. weer wat beter mag gaan. Nou inderdaad, dat ziek zijn mag nu wel een keer klaar zijn. Loopt ze veel achter in ontwikkeling?
Fijn dat L. Zich weer beter voelt. Ze zal haar slaap wel nodig hebben. Ik snap dat je je zorgen maakt om de ontwikkeling, maar ik ken meerdere baby's die met 1 nog niet kruipen. Dat komt echt vanzelf goed. @Meisje93 spannend z'n nieuwe fiets, benieuwd of het nu met of zonder zijwieltjes wordt. 10 jaar voor nacht zindelijk vind ik wel heel laat. Dit kinderen gaan sinds al uit logeren ect... Ik zou eerder na 6 jaar zeggen, dat het dan wel echt tijd wordt. Gelukkig is dat bij jullie zo ie zo niet aan de orde.
Zo vanochtend D weer naar kdv gebracht. Dit keer heb ik er geen moeite meer mee. Vandaag blijft hij daar tot 15:00 uur. Hmmm wat ga ik vandaag is doen? En zo leuk ik heb na lang wachten eindelijk mijn verjaardag cadeautje gehad van mijn vriend. Ik heb een zilveren ketting gehad. Met twee hartjes eraan. En op het ene hartje staat mijn vriend ze naam en op het andere hartje staat onze kleine D ze naam. Zo leuk! @Myhappyfamily Ja ik vind het ook goed voor hem dat hij daar straks met andere kindjes kan opgroeien en mee kan spelen als hij wat groter is. En zo is het voor hem ook een gewoonte meteen dat hij niet altijd thuis is. Maar ik vind het wel gek hoor zoals nu dat hij dan niet thuis is. Ik heb ineens zeeën van tijd. En kan nu ineens zo de deur uit lopen zonder vanalles mee te hoeven te slepen haha. Gelukkig gaat het al weer iets beter met L. Wat vervelend dat ze achter loopt. Maar ze zal het vast op haar eigen tempo wel weer inhalen. @Meisje93 Hey wat fijn zeg dat die zindelijkheidstraining zo goed is gegaan! Aaaaah leuk een fiets als beloning. @lerana Zo voor jou gaat het nu echt opschieten! De laatste loodjes! Hoe voel je je nu verder? Nu je moeder bij je in huis is kom je nu wel een beetje tot je rust? @miniVosje Haha nog even volhouden en dan lekker verlof dagen vieren!
@miniVosje ja ben ik ook benieuwd naar. Ga ervanuit dat het gewoon zijwieltjes wordt hoor. Ja vind ik ook erg laat! Maar dit gaf het CB aan. Dat als een kind met 10 jaar nog steeds in bed plast, dat ze dan pas verdere stappen ondernemen. Mijn zusje plast nl. zo nu en dan nog in bed. (net 9) Mijn moeder was paar jaar geleden naar de dokter geweest hiervoor. Maar nee, pas na 10 jaar gaan ze er wat mee doen. Inmiddels heeft ze nu al 2 weekjes geen ongelukje gehad. @Nancydierengek heerlijk die vrije tijd. Ik ga dan altijd als een gek door mijn huis heen. Maar even lekker shoppen is ook niet verkeerd natuurlijk. Wat een leuk cadeau!
Jaaa ben ook erg benieuwd denk dat ze wel heel lief gaat zijn ze is nu al zo lief en zorgzaam naar andere kleine kindjes dus ben benieuwd hoe ze is naar dr eigen zusje.. Ohh jeetje heeft t wel steeds te voortduren he kleine meid gelukkig gaat het nu weer beter en mag het hopelijk zo door gaan haar ontwikkeling trekt ook vast snel bij! Nee dat verschilt heel erg ene keer paar slokken andere keer meer vannacht had ze het op en kwam ze alsnog voor meer drinken.. Ik voel me gigantisch moe! Zit echt de dag af te tellen haha en dan vanavond niet in slaap kunnen komen me lichaam is gewoon dramatisch dat is echt komende weken uitzingen.. nu alweer aantal x een vervelende voorwee gehad maar hoort er allemaal bij Zie bovenstaande stukje Wat een leuk kado zeg!!!
Ik vind dst ook wel laat hoor pas met 10 jaar dat ze er iets aan gaan doen als ze dan nog in bed plassen. Maar goed zal een reden voor zijn denk ik. Gelukkig gaat dat hier goed. Toevallig deze week een ongelukje snachts. In haar slaap geplast. Ochja niks aan te doen. Vorige x was alweer een jaar geleden. @Nancydierengek ohh ja dan heb je tijd over. Ik doe dan thuis vanalles. Maar even eruit is ook wel lekker zonder alles te hoeven meeslepen. Leuk kado van je vriend @lerana dan zal ze ook wel heel zorgzaam zijn naar der zusje denk ik @Meisje93 gewoon ervan uitgaan dat het zijwieltjes worden idd. Bij ons ging het afgelopen zomer redelijk zonder. Tsja in de winter fietsen ging niet en nu lukte het niet meer. Binnenkort weer oefenen. L begon vandaag best goed te kruipen. Super trots op der! ❤️
@lerana heh wat vervelend dat je je zo moe voelt. echt de zwaarste laatste loodjes nu. Gaat vast goedkomen! Scheelt weer dat ze wat ouder zijn. Hebben ze het allemaal goed door. @Myhappyfamily Ja denk het. Vind het ook wel erg lang. Ah wat leuk! Begint ze ook al wat te stappen? Of nog geen interesse naar?
Jaaa dat denk ik ook indd! Ohhh Wat goed! Wie weet gaat ze nu ineens met sprongen vooruit! Jaaa indd maar goed hoort er allemaal bij nog paar weekjes komt vast goed.. Jaa ze snappen het dan toch wat meer al duurt het wachten wel echt lang voor ze
@Meisje93 nee stappen nog niet. Ben al blij dat ze nu kruipt/tijgert. En lekker veel vertellen ❤️ @lerana ze snappen vaak meer dan je denkt. Komt allemaal goed. Nog even en dan kunnen jullie met jullie 3 genieten!